soelvd Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Med skrekkblandet fryd fant han veien ut i hagen i dag. Matmor satt igjen inne i døråpningen på rumpa med kameraet klart. Monti er blitt snart 4 mnd, over 14 kg og fremdeles en snillgodmorsom pøbel :-) Hmm, hva er dette for noe? Sikker på at det ikke er farlig? Kuuuuult! Her ser dere ryggen han skyter. Den dukka også opp i dag tidlig - bare pga snøen: Tjo og hei Forsøker å fange appelsinskallet: Nå har jeg det! Sa noen mat? I'm coming! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Herlige gutten! Vi vil også ha snø! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 5. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Herlige gutten! Vi vil også ha snø! Du kan få vår, jeg synes vi har hatt nok nå.. (Ja, jeg sikter til den snøen på bildene!) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 5. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Dette snek seg vekk: Synes han begynner å ligne på mammaen sin når hun var litt eldre enn han er nå: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Så fiiin han er Veldig lik på mammaen sin der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Så søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Elsker både fargen og formen på den gutten der! Og jeg vil gjerne ha snøen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 5. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Så fiiin han er Veldig lik på mammaen sin der ja Mm, veldig. Og det er greit for meg, hun er sååå fin Så søt! Ja Elsker både fargen og formen på den gutten der! Og jeg vil gjerne ha snøen din. Formen har jeg ikke tenkt så mye over, han er jo så rar. I det ene øyeblikket er ørene store, i det andre er hodet lite, så er beina lange, så er de plutselig korte, så er halen kjeeeempelang. Ikke lett Men han begynner å bli veeeldig fin i fargen. Voksenpels på hele ryggen nå, den er tydelig mørkere. Kom og hent.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Herlige bilder av sjarmøren! Vi har vært ute å lekt med snøen og i dag, det var like poppis som i fjor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 5. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Herlige bilder av sjarmøren! Vi har vært ute å lekt med snøen og i dag, det var like poppis som i fjor Haha, tenker det, ja.. Det her var i alle fall SUPERkult. Tenker det blir utrolig morsomt å reise til østlandet i jula - når det forhåpentligvis er maasse snø der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Så søt! Morsomt med nysnø ja Gleder meg til å se Manas reaksjon! Kom SNØ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 5. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Så søt! Morsomt med nysnø ja Gleder meg til å se Manas reaksjon! Kom SNØ! Skikkelig gøy, ja. Han spretter rundt i snøen enda :-) Første snøen til Mana? Gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Så søt Jeg vil også ha snø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Skikkelig gøy, ja. Han spretter rundt i snøen enda :-) Første snøen til Mana? Gøy! Ja Blir morsomt å se hvordan hun reagerer! Så nå synes jeg snøen kan komme her også snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 5. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Så søt Jeg vil også ha snø Ja Som sagt, kom og hent! Ja Blir morsomt å se hvordan hun reagerer! Så nå synes jeg snøen kan komme her også snart Hehe, artig. Du får sitte klar med kamera og dele litt med oss andre :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecce Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2011 Gud så nydelig han er! Kjempefine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2011 Så søt han er! Det ser ut som at han likte snøen ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 7. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Gud så nydelig han er! Kjempefine bilder Takk! Enig. Så søt han er! Det ser ut som at han likte snøen ja Supersøt! Og snø var kuuuult ja :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts