Monica123 Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med de små ekorn barna Men hvor blir av de 2 siste min spåkule sa 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Niks, Summer er et guttenavn i A Song of Ice and Fire-sagaen, tenk! Det er navnet på ulven til Bran, en hannulv forøvrig. Et fantastisk dyr. Men Summer er søstra til Tìbra, det jo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Det må komme 1 tispe til slik at gjettinga mi stemmer altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Nei Summer er typisk hann-navn for ulver (direwolves faktisk) og kelpier Puuh.. så spennende det har vært idag - og så veldig heldige valpekjøpere! (Jeg kan ikke fatte og begripe jeg "orket" forrige gang.. dette var jo døds-slitsomt og jeg skal ikke ha noen valp en gang!) Nå skal alt bare fortsette å stå bra til med mor, barn, oppdretter, oppdretter-assistent og mormor! Nu skal jeg på kurs! Strider og forresten.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer masse med et flott kull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Men du - Summer er jo tispenavn *peker ned* Niks, Summer er et guttenavn i A Song of Ice and Fire-sagaen, tenk! Det er navnet på ulven til Bran, en hannulv forøvrig. Et fantastisk dyr. Jeg tror faktisk det er helt ferdig. Fra vannet gikk til første valpen var vel det som tok lengst tid. Når vannet gikk hadde jeg målt henne til 37,00 bare 5 min før og ble litt bekymret. Men tempen skjøt i været innen 2 timer og valpen på vei ut. Ellers kom valpene lette og fint. Hun fikk hikke midt inni, men som jeg mistenkte så var det innhaleringen av morkakene sin feil (klarte kun få en unna) for de kom brått etter nr.6 i retur DET var faktisk litt kvalmene.... Hikken forsvant like etter Valpene begynnte å suge omtrent i det navlen ble tygget over, så jeg tror ikke str er noe å bry seg om egentlig. Ellers tar Talli oppgaven seriøst og vil være i fred med de. Så ingen er merket. Men til min forundring så fins det ett par med hvite tåfiser (ikke labber men tåfiser) så det går å skille de greit Takk for dere har fulgt med da Selv tror jeg det er tomt, hun er sovnet (noe hun ikke har gjort før nå) og samlet alle barna for melk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med vellykket fødsel og søte bebbisser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Så godt Da kan jeg begynne på middagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Blir helt rørt jeg. Valpefødsler høres helt fantastisk idyllisk ut (selv med morkakespising etterfulgt av spying) når det går så bra som det har gjort i dag. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sillychampion Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så masse! Det ble jo en fin kjønnsfordeling, håper alt går fint med Talli og at hun ikke er for sliten :-) Fine navn forresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med et flott kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Talli er kvikk og fin egentlig. Våken i blikket og vil ha valpene sine i fred. Så det kan være jeg klarer blande noen av de for jeg lar henne nå være og merker de ikke. Hun ville ikke at jeg skulle pille. Nå skal jeg dusje og da har jeg innsyn rett på hunderommet nesten uten å plage henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med et flott kull! Og for en flott fordeling! Ja, da er jeg visst ikke psychic allikavæl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Jeg har kommet meg nå, og har ikke grått mer. Veldig stolt av Talli og Jeanette, og tusen, tusen takk for at du har delt dette med oss! Gleder meg masse til å hilse på, og synes det er superstas med hvit stjerne og hvite totter. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Så utrolig spennende og godt det har vært å lese de siste sidene Håper du storkoser deg med dem og laster opp masse masse bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så masse med alle seks! Flinke Talli Navnene var så fine så syns de som skal ha valper fra dette kullet skal beholde navnene - no pressure ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 så gøy dette var Gleder meg til å se bilder og se de vokse opp og spent på hvor mange som blir på sonen osv Flinke talli og så gøy med live oppdateringer Gratulerer med et flott kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linepip Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med et flott kull! Fin kjønnsfordeling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med ett flott kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer Jeanette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så masse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde&Lotte Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så masse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer så masse med en flott gjeng! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts