Ane Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Skal Ingvild ha tispe eller hann? Mener det var det samme for henne? Ikke helt sikker Hun er vel her inne, så hun kan svare selv. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Noen flere? Tyrion var tøft navn. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 F5, F5, F5, F5! Grattis med lillegutt, skjedd noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Åå, jeg håper han får beholde navnet sitt altså! (ikke noe press på valpekjøper altså ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Har du fotoapparat i nærheten Jeanette? Jeg bare lurte altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Flott navn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Har du fotoapparat i nærheten Jeanette? Jeg bare lurte altså. Har det, men kabelen ligger nede. Og hun vil bære med seg valpen om jeg går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Moro moro! Følger spent med videre her nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Har det, men kabelen ligger nede. Og hun vil bære med seg valpen om jeg går Hva slags planlegging er dette? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 ikke kommet flere enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med førstemann ute! Og nydelig navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Hvorfor tar det så lang tiiiiiid? *utålmodig* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Tyrion var kjempefint! Vekk naboen og få henne til å komme med kabel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Har det, men kabelen ligger nede. Og hun vil bære med seg valpen om jeg går Data'n din har garantert minnekortleser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Data'n din har garantert minnekortleser nei,hun har mac Go go talli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Jeg tror jammen meg at Talli har mer press på seg enn hva Kronprinsesse Victoria hadde. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Men nå har det gått 30 minutter siden Tyrion blei født! Hvor blir det av dragen vår?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 nei,hun har mac Go go talli Men mac har da minnekortleser? iallefall de bærbare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 kl.1520 .- tispe 213 gram, livlig og spiser alt. Kallenavn: Asha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Masekopper! Bildene kommer når de kommer. *killjoy* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Helt utrolig at dette kan være så spennende. Jeg skulka siste halvdel av skolen i dag for å få gjort div greier før jobb, men i stedet sitter jeg her og trykker f5! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 jaaaaa en tisspe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Jeg tror jammen meg at Talli har mer press på seg enn hva Kronprinsesse Victoria hadde. Ærlig talt, dette er da mye mer spennende kl.1520 .- tispe 213 gram, livlig og spiser alt. Kallenavn: Asha Jey Jeg skal ikke ha valp engang, og jeg sitter og f5-er Spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 Gratulerer med de to så langt og lykke til med resten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 35 brukere leser dette emnet. Utrolig spennende! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts