Snøfrost Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Talli skulle jo hatt "maks" 4 valper med den vektøkningen hun hadde sist. Så jeg tror ikke på verken kroppen eller vekten på henne Har også hørt om tisper som har lagt på seg 5 kg og har 1-2 valper. mistenker at jeg har fått en "badeball" hund altså.. Mye opp i vekt pr valp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Bevares.. hva har du foret Talli med? Så stor hun er blitt! Må være rene påske-eggene inni der! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelpiejenta Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Så stor som Talli har blitt, så blir det vel noen stooore egg hun må ruge på! Likte den eggeteorien altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Endelig har jeg kjent en helt tydelig valpebevegelse Var innom veterinæren i går og fikk veid henne. På en uke har hun fått opp 0,5 kg og har tilsammen økt 2,5 kg fra sin normal vekt. Foreløpig tenker jeg nok samme antall som sist. 6 stk kaaaanskje 7. Bare en uke og en dag til "fasiten" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Oyoy, har bare smugtittet på denne tråden tidligere, men nå som Talli er blitt "tjukka", og jeg har drømt om henne må jeg jo nesten skrive, har vel ikke stort annet å si enn: AAAAAAAAAAW, Og at puppeluppene ser ut som små hattifnatter 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Valpebevegelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 wuhuuuu Valpesyk! Gleder meg til søte små deepeyesvalper blir født! Skulle gjerne vært å sett på og kosemost dem litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Kelpievalper er søtere enn de får kreditt for også! https://www.facebook...79816398&type=3 (Sonehunder: Strider - lilla halsbånd, Ikke - rosa halsbånd, Harly - mørkegrønt halsbånd, og Balrog med lyseblått halsbånd. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Kelpievalper er søtere enn de får kreditt for også! https://www.facebook...79816398&type=3 (Sonehunder: Strider - lilla halsbånd, Ikke - rosa halsbånd, Harly - mørkegrønt halsbånd, og Balrog med lyseblått halsbånd. ) Aaaaw, nå ble jeg valpesyk igjen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Voff voff 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 OK.. *tromme med fingre* en masepost her.. vil gjerne se oppdatert bilde av sperreballongen (jeg vet ikke hva en sperreballong er, men det er visstnok noe veldig stort og omfangsrikt noe..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 OK.. *tromme med fingre* en masepost her.. vil gjerne se oppdatert bilde av sperreballongen (jeg vet ikke hva en sperreballong er, men det er visstnok noe veldig stort og omfangsrikt noe..) Masa kråke 8 ukers bilde en dag tidlig Hun er nå 67 rundt ribbena og 63 rundt buken. Forje uke var hun 64 cm rundt ribbena og 60 rundt buken. 7 ukers bilde I går begynnte terroren i magen virkelig å kjennes hun bærer de fortsatt ganske høyt plassert i forhold til ribbena. 8 uker drektig med LOTR kullet 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 Blir helt valpesyk av hele tråden Fine fine kelpievalper Er det bare meg eller er hun tjukkere den her gangen enn forrige gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 Blir helt valpesyk av hele tråden Fine fine kelpievalper Er det bare meg eller er hun tjukkere den her gangen enn forrige gang? På bildene ser hun større ut syns jeg selv, men jeg syns også hun har litt mer jur denne gangen om man ser på bildene. Ikke at det er så rart med tanke på at de har blitt brukt før Men den virkelige økningen fikk Talli siste uken forje drektighet. Fra det siste bilde over til dag 60 (3 dager før uke 9 og termin) så hun slik ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 Fine Talli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 Morsomt det siste bildet Ser ut som hun sier: Er du ferdig snart eller? Talli er virkelig pen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 Ler så jeg griner av drømmen til SFX :lol: Og så må jeg spørre: hos mennesker er det vanlig at magen vokser fortere og mer på 2 gangs fødende, er det ikke det hos hunder? Jeg måtte inn på tidlig ul i uke 12 for å utelukke tvillinger ( se for dere angsten) siden magen min vokste ekstremt fort for å være 1 gangs fødende. Mulig dumt spørsmål, men vi er alle pattedyr osv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 Det har skjedd ganske mye den siste uka, syns jeg! Lagt seg ut en god del. Det blir spennende med røntgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 På bildene ser hun større ut syns jeg selv, men jeg syns også hun har litt mer jur denne gangen om man ser på bildene. Ikke at det er så rart med tanke på at de har blitt brukt før Men den virkelige økningen fikk Talli siste uken forje drektighet. Fra det siste bilde over til dag 60 (3 dager før uke 9 og termin) så hun slik ut: Ja det er mye pupp denne gangen ser det ut til. Kjempespennende! Men når tror du hun kalver? Rekker du i det hele tatt røntgen før det kommer valper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 Ja det er mye pupp denne gangen ser det ut til. Kjempespennende! Men når tror du hun kalver? Rekker du i det hele tatt røntgen før det kommer valper? Jeg tror det kommer tidlig neste uke jeg. Utifra livet jeg ser nå så er jeg oppe i min 4. Og jeg tror det er ujevnt antall for hun føles større ut på ene siden. Men er litt redd for å spekulere for mye i antall Prøvde filme litt bevegelser nå, men mulig lyset var for dårlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 (endret) Legg merke til hva de sier i bakgrunnen. "noen" sitter å ser på program om fødsel på discovery *flirer* Det er ikke bevegelse hele tiden, men brått ser du at det skjer noe som er helt urytmisk med pustingen. Ser det oppe ved puppen til venstre i filmen. Oisann, ble vist dobbeltpost det Endret 19. Februar 2012 av Jonna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 Oi Hun er blitt større gitt! Og syns hun er større nå enn ved forrige kull ja, utifra bildene hvertfall Blir spennende å se hvor mange valpiser det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 Åh, så herlig med bevegelser Er nok en liten tispe som øver seg i rundering det der. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 Guri malla, de danser jo inni der! Det var Dance with Dragons som lå der øverst til venstre, jeg bare veit det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2012 Åh, så herlig med bevegelser Er nok en liten tispe som øver seg i rundering det der. Til nå har jeg registrert bevegelser i alle 4 hjørner + midt på ene siden. Er bare litt vanskelig å dressere de alt nå til å lage bevegelser synkoronisert samtidig som jeg har klart kamera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts