SFX Skrevet 27. November 2011 Rapporter Share Skrevet 27. November 2011 I rekken av årets juletråder, må vi jo ha en hvor vi legger ut våre julekort! Jeg vet det er litt tidlig enda, men for oss som har julehilsninger i medlemsbladene er gjerne deadlines og trykketider et tema, og dermed blir en nødt til å ha noe klart i god tid. Så herved presenterer jeg årets juleannonse i medlemsbladet på nasjonalt plan: Jeg skal også lage en julehilsen til det lokale medlemsbladet, julekort med konvolutt og frimerke er i produksjon, også må en jo lage noe som sendes ut på mail nærmere jul også. Noen andre som har noe klart allerede? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Jobber med saken . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Vi har gjort det helt "enkelt" i år.. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Får jo ikke tatt noe julebilde, er ikke snø ute Ingen snø, ingen julebilder! Så det så *snurt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 28. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Får jo ikke tatt noe julebilde, er ikke snø ute Ingen snø, ingen julebilder! Så det så *snurt* Jeg tok det bildet der i sommer, jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Får jo ikke tatt noe julebilde, er ikke snø ute Ingen snø, ingen julebilder! Så det så *snurt* Jeg vil også ha snø!! I år har jeg planer om å sende ut julekort til den nærmeste familien, men jeg kan jo ikke ha julekortbilder som er tatt i plussgrader! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. November 2011 Rapporter Share Skrevet 28. November 2011 Jeg bruker arkivbilder, jeg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 30. November 2011 Rapporter Share Skrevet 30. November 2011 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 30. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. November 2011 Så søt pepperkakebamse! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 30. November 2011 Rapporter Share Skrevet 30. November 2011 Så søt pepperkakebamse! Boris er MEGET uenig! den er super skummel og han hater den evig mye *ler* 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Boris er MEGET uenig! den er super skummel og han hater den evig mye *ler* Jeg er enig med Boris. Se på de øynene! Men det var et veldig fint kort. Jeg likte mursteinsbakgrunnen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Jeg er enig med Boris. Se på de øynene! Men det var et veldig fint kort. Jeg likte mursteinsbakgrunnen. Jo, takk for det. De sitter faktisk oppå ovnen min, jeg syns det var en stilig bakgrunn selv. Nesten synd den er "oppbrukt" nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Så koselige julehilsener har selv ikke laget noe. Dårlig lys både ute og inne og kamera som takler dette dårlig. Kanskje jeg bør lage julekortene på sommeren istedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Gjorde et lite forsøk 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Jeg kan liksom ikke bruke arkivbilder heller, med tanke på at størrelsesforskjellen var ganske markant i fjor på denne tida: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Mitt heller mindre bra forsøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Har ikke tatt noe enda, men er sikker på at det blir sånn som det var for en del år siden. Dette bildet ble vel tatt dagen før julaften eller julaften for noen år siden av min forrige hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Bare elsker Boris, han er så skjønn :heart: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Her kommer vårt sitt mest ment humoristisk da hundene synes dette var kjedelig med stor K 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 1. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2011 Bare elsker Boris, han er så skjønn :heart: Awwee! Det varmet mammahjertet jaaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Brukte dette for to år siden Spørs om jeg får surra meg til å lage ett nytt ett i år.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 2. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2011 Sånn blir årets julekort fra oss! Sendes til nærmeste familie og venner. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 (endret) Har bestilt julekort,men har ikke bilde av det. Så jeg laget kjapt et spesielt til bare dere på sonen Endret 7. Desember 2011 av LilleZara 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 LilleZara det var fint, men HVOR finner du nisselue som passer med strikk?? *leter febrilsk* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts