turbogutten Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Nyeste medlemmet i familien hentet jeg på søndag. Han er en tøffing men supersosial og forholdsvis enkel valp. Flink og vekker meg på nettene når han skal på do og begynner å skjønne hva en klikker er for noe. MEN han er sånn ca verdens største sutregutt til tider, så der settes min tolvmodighet på prøve, blir veldig god til å overse hehe. Ellers er planen å la han prøve seg på lydighet i hovedsak, lære han spesialsøk og ellers kanskje leke oss litt med weight pull om han synes det er no stas når han blir eldre 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Så fin da Om amerikansk bulldog blir fci godkjent så skal jeg ha det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonathan Malm Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 (endret) Så fin da Om amerikansk bulldog blir fci godkjent så skal jeg ha det Blir de erkända av fci så slutar ja med rasen. Söt valp. Från vilken kennel? Endret 22. November 2011 av Miriam Dobbelpost. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Blir de erkända av fci så slutar ja med rasen. Hver sin smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 22. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Takk:) Han er fra ett lite oppdrett bare, mor er fra kettners og far fra østergaards har ikke stamtavlen foran meg nå så husker ikke kennelnavnene men kan finne de senere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 En sånn en skal jeg ha! På den størrelsen, altså. Når den blir større kan du få den tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Grattis, så herlig.Men du har chi og den andre enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 For et søtt, lite rynketroll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Søt, liten sak det der Gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Herreguuuuuuuud, så søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Han var dritsøt, rett og slett Grattis, Amanda! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Wow, super søt Men kan jeg bare få spørre om navnet? Du har Turbo og Bajaz, også kommer ULF!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Åååå! Sååå herlig Som flere sier her, så fort FCI har godkjent rasen ska jeg ha, garantert! Utrolig kule hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Blir de erkända av fci så slutar ja med rasen. Hvorfor slutte med rasen om de blir godkjent av FCI?? Det er jo ikke negativt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Åååå! Sååå herlig Som flere sier her, så fort FCI har godkjent rasen ska jeg ha, garantert! Utrolig kule hunder Hvorfor kan du ikke skaffe deg Ambull før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 For jeg har nå to rottweilere, derfor ikke tid eller plass. Pluss at det er en flott rase å se på som jeg gjerne vil kunne stille ut. Selfølgelig har jeg lyst på så fort jeg har tid og plass, men jeg har sakt til meg selv, av den enkle grunn at jeg ikke vi ha så mange hunder at de ikke kan få det de trenger, at jeg ikke skal ha før de blir godkjent. Bare en grense for meg selv og for hundenes del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Hvorfor slutte med rasen om de blir godkjent av FCI?? Det er jo ikke negativt! Jeg tror nok de fleste ambullfolk er redd for hva som vil skje med rasen om den blir en "utstillingshund", og hvilken vei det går videre ... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 22. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Tusen takk alle sammen:) Jeg har fortsatt Turbo og Bajaz + en ny chihuahua som heter Elias også nå Ulf. Navnet ble vel til fordi han ikke var noen Diesel eller Chevy eller andre navn vi var innom, syntes bare han var en Ulf hehe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Jeg tror nok de fleste ambullfolk er redd for hva som vil skje med rasen om den blir en "utstillingshund", og hvilken vei det går videre ... Jeg skjønner godt tankegangen når du ser hva som har skjedd med så mange raser gjennom årenes løp, men det er jo da det gjelder for Ambull oppdrettere å beholde og forsette å avle på gode hunder som er slik og ser slik ut som en Ambull skal. Å om jeg hadde kjøpt meg en Ambull så ville det jo ikke være kun for å bruke den som utstillingshund. Det har jeg aldri gjort før og kommer aldri til å gjøre. Jeg sa bare at jeg ville hatt den muligheten. Jeg sa også at jeg bare han satt meg selv den grensen, at jeg ikke skal ha Ambull (eller noen annen rase for den saka skyld) før de er godkjent av FCI, OG jeg har tid og plass. Om de så aldri blir godkjent av FCI kommer jeg nok til å få meg en uansett, men det blir når jeg har tid og plass! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Den var ikke lite søt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Hehe. Digger navnet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Nyydelig! Og et alderles herlig navn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linepip Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Ulf?! Et supert navn må jeg si! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 22. November 2011 Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Herregud så altfor skjønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 22. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2011 Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts