Heidihj Skrevet 20. November 2011 Rapporter Skrevet 20. November 2011 Satt akkurat og så igjennom bilder av hundene og kom over to herlige og utrykksfulle bilder av Elwira. Hun er så herlig den hunden der Har dere noen lykkebilder av hundene deres dere vil dele? EDIT: rettet en skrivefeil 1 Siter
HeleneFS Skrevet 20. November 2011 Rapporter Skrevet 20. November 2011 jeg innså nettopp at hunden min egentlig ser veldig sur og seriøs ut på de fleste bildene, haha, men her er ett jeg føler hun ser lykkelig ut på ihvertfall 1 Siter
bikkjene Skrevet 20. November 2011 Rapporter Skrevet 20. November 2011 ååå så søøte lykketroll. Siter
Quintinus Skrevet 20. November 2011 Rapporter Skrevet 20. November 2011 Hunden min smiler og er glad på nesten alle bilder jeg har av han he he... Men her er to bilder: 1 Siter
Bananen Skrevet 20. November 2011 Rapporter Skrevet 20. November 2011 Lille goldenmann var lykkelig og smilte hele tiden, han. Og hadde ikke en eneste ulykkelig celle i kroppen sin. Pøbel er litt sånn gladmongo. Kamar ser ofte innmari alvorlig ut på bilder, så dette er vel det nærmeste - når han løper. Siter
Ia Skrevet 20. November 2011 Rapporter Skrevet 20. November 2011 Det bildet var nydelig, Lola! Koselig tråd, dette Tinka "stråler" på de fleste bilder, spesielt de som er tatt ute i det fri. Kunne bombet denne tråden med lykkelige løpebilder! Men jeg har dette, da, som er litt annerledes: Siter
Maria Skrevet 20. November 2011 Rapporter Skrevet 20. November 2011 Bildene er ganske gamle, men de viser min Chessea når hun er på sitt lykkeligste tror jeg! Hun simpelten elsker å løpe og å bade på stranda. Fineste vannhunden Siter
Heidihj Skrevet 20. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2011 Så mange herlige lykkehunder vi har Mayah er fryktelig alvorlig og kjedelig på bilder Siter
Hermes Skrevet 20. November 2011 Rapporter Skrevet 20. November 2011 jeg innså nettopp at hunden min egentlig ser veldig sur og seriøs ut på de fleste bildene, haha, men her er ett jeg føler hun ser lykkelig ut på ihvertfall Men cairn terriere ser alltid lykkelige ut når de løper! Vet ikke om dette bildet går i en litt annen kategori, men Hermes er aldri så lykkelig som når vi leker, og om han kan være litt vanskelig å få kontakt med i enkelte situasjoner (når han bare, bare må bare først), så er det i hvert fall ingenting i veien med kontakten mellom oss når vi leker 2 Siter
Guest Lilli22 Skrevet 20. November 2011 Rapporter Skrevet 20. November 2011 Etter en flott dag på engen ser en lykkelig portis slik ut. =) Siter
Bellare Skrevet 21. November 2011 Rapporter Skrevet 21. November 2011 Ingenting i vegen for humøret når frøkna får herje rundt i parken Siter
MegaMarie Skrevet 21. November 2011 Rapporter Skrevet 21. November 2011 Blondie ser for det meste glad ut når hun løper ute fritt på tur Hun har alltid en greie når jeg skal ta bilde av henne mens hun løper at hun hopper det siste steget før kamera Da ser hun også veldig happy ut. Og når hun leker hos Carl, så pleier hun å på en måte hoppe opp i trynet mitt med et skikkelig ertetryne på Før hun raser videre! Siter
soelvd Skrevet 21. November 2011 Rapporter Skrevet 21. November 2011 Haha, det så ut som ekte lykke, ja.. 1 Siter
MaritaS Skrevet 21. November 2011 Rapporter Skrevet 21. November 2011 Så flott med tråder som får en til å smile. I like <3 Lykkelig på tur: Lykkelig når man leker: Også litt juks fordi det er film og ikke bilde, men "Lykkelig når mamma kommer fra jobb" (min mamma, ikke meg): Siter
rottmaneier Skrevet 21. November 2011 Rapporter Skrevet 21. November 2011 Lykken er å ha ting i munn! Siter
Ia Skrevet 21. November 2011 Rapporter Skrevet 21. November 2011 Kan jo nok en gang vise frem dette bildet: Og fortsatt er hun verdens vakreste! Siter
Renate A Skrevet 21. November 2011 Rapporter Skrevet 21. November 2011 Chicka er lykkelig om sommeren når hun har badet i bekken og ligger i gresset og sover mens hun tørker (med grønnstripete sokker pga våteksem...) Lykken er bitebein :heart: På stranden er man ALLTID lykkelig :bananas: Vinter OG tur med kjæresten gjør hun glad ALT gjør egentlig Chicka glad, hun er en fornøyd hund :hug: Siter
Recommended Posts