Gå til innhold
Hundesonen.no

Julemarked i Tyskland


Poter
 Share

Recommended Posts

Er det noen av Sonens folk som har vært i Tyskland på julemarked? Vi vurderer å dra en tur i år, men er usikker på hvilken by vi skal velge. Det enkleste hadde vært om det var direkte fly fra Oslo, så slipper vi ekstra reisetid siden vi kommer fra Tromsø. Eller har dere noen tyske byer å anbefale sånn ellers? Har aldri vært i Tyskland og kjenner jeg er rimelig blank på hva som er verdt å få med seg eller hvor det er bra å reise. Så tips i vei :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julemarkeder Tyskland vet jeg ikke noe om, men om det er noe i samme baner som her i Budapest så kan det anbefales på det varmeste.

I Tyskland så synes jeg de små og større stedene i mosel-dalen er kjempeflotte, kan se for meg at de vil være kjempefine i juletider. Har desverre ikke noe reiseinfo dit siden det er såpass lenge siden at det var modern som styrte det, men trur vi dro fra Torp. Fant en link til julemarkeder i området: Link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa og jeg var i Berlin for noen år siden. Det var veldig, veldig koselig! Mange julemarkeder i forskjellige størrelser, flott julebelysning i gatene og i det hele tatt var det en veldig, veldig herlig by som jeg snart må komme meg tilbake til. Fra Oslo er det også lettvint - særlig Norwegian flyr rimelig og ofte direkte fra Gardermoen til Schönefeld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Berlin 1.desember! :D Har ikke vært der før. I fjord var vi på julemarked i Frankfurt,kan anbefale det også! :)

Jeg snakket med en tysker idag,å han snakket om at den optimale plassen å gå på julemarket er i Nürnberg. Men har ikke vært der selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...