Benedicte Skrevet 9. November 2011 Rapporter Skrevet 9. November 2011 Åh, jeg skal ta bilde når jeg flytter! Siter
Anette Skrevet 9. November 2011 Rapporter Skrevet 9. November 2011 Åh, jeg skal ta bilde når jeg flytter! har du funnet et sted? Siter
Quintinus Skrevet 9. November 2011 Rapporter Skrevet 9. November 2011 Soverommet mitt er ganke vanskelig å ta bilder av, pga garderobeskapet tar så stor plass Men tok noen bilder da jeg pusset opp den ene veggen bak sengen forrige måned - kan jo dele dem. 3 Siter
LinL Skrevet 10. November 2011 Rapporter Skrevet 10. November 2011 Soverommet mitt er ganke vanskelig å ta bilder av, pga garderobeskapet tar så stor plass Men tok noen bilder da jeg pusset opp den ene veggen bak sengen forrige måned - kan jo dele dem. Du kan få pusse opp mitt soverom også..... Lurer på om man også får med den fiiiine sengepynten på nederste side ?? Siter
Gjest Skrevet 10. November 2011 Rapporter Skrevet 10. November 2011 Klipp Wow, du kan få pusse opp mitt også. Nå ble jeg litt inspirert. Jeg har tatt over mamma og pappa sitt soverom mens de er i utlandet, så det er liksom ikke *mitt* soverom ennå. Men kanskje jeg skal fiffe opp litt, og så kan dere få se bilder etterhvert. Siter
icebluelagoon Skrevet 10. November 2011 Rapporter Skrevet 10. November 2011 Bilde! Jeg har alltid lurt på hvordan bombet horehus ser ut, hørt det der i mange år Du har jo vært hos meg på det verste, DER har du et godt eksempel Siter
Anette Skrevet 10. November 2011 Rapporter Skrevet 10. November 2011 I motsatt retning: tatt fra vi overtok. Siter
jma Skrevet 18. November 2011 Rapporter Skrevet 18. November 2011 Dette passet jo bra, for jeg pusset opp soverommet forrige helg Eneste som mangler er hvit tekst på hver side av hylla. 6 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Skrevet 20. Desember 2011 Usensurert, med klokka. På vei inn på rommet, Kiyomi hilser velkommen: Rett til venstre bak døra finnes hundehjørnet (nei, ikke det i Frognerparken ): Næmmen, har du sett! Bak hylla ligger en trollbolle og lusker! Senga, med knertis tronende på topp. Kista ved fotenden er en original skipskoffert med navnet og nummeret til soldaten som eide den på: Pulten. Jeg er redd den alltid ser sånn ut... Kommoden (IKEA-Malm med påsatte knotter fra Indiska), skapet og hundesengene: 1 Siter
Gjest Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Skrevet 20. Desember 2011 Senga, med knertis tronende på topp. Kista ved fotenden er en original skipskoffert med navnet og nummeret til soldaten som eide den på: Jeg teller tre røde farer. Har ikke du bare to? Siter
SiriEveline Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Skrevet 20. Desember 2011 Kommer bildet her, bare jeg får ryddet opp littegrann, akkurat nå er det vi i en litt nedeperiode når det gjelder klesvask, og dermed har skittentøyskurven flyttet inn på soveromsgulvet... :S Siter
SandyEyeCandy Skrevet 20. Desember 2011 Rapporter Skrevet 20. Desember 2011 Jeg teller tre røde farer. Har ikke du bare to? Hehe, joda, men hun i front som ser ut som hun er drita er ganske ofte på besøk, og bodde hos meg noen uker mens mamsen hennes fikk menneskebebis. 1 Siter
Ingvild Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Jeg har jo flyttet, ergo nye bilder! Når jeg åpner soveromsdøra, er dette det første jeg ser: Dette er tatt fra den andre delen av rommet. Det har opprinnelig vært to rom, så jeg har døråpning i mellom. Veldig praktisk og greit, i grunnen! Det ene rommet er nattrom og det andre rommet er dagrom. Skrivebordsplassen er en del av dagrommet, og den ser altså slik ut: Rett til høyre for soveromsdøra har jeg en liten krok med speil og et par knagger. Rotet som står der skal jeg sette opp på loftet i morgen, men jeg gadd ikke å flytte det bare for bildenes skyld. Fra dagrommet har jeg utsikt til et lite skogholt som er fint å bruke til morgen- og kveldslufting av hunden. Så nattrommet! Der har jeg skap langs hele den ene langveggen, og kompostgrinder til å henge "halvbrukte" klær på. Akkurat nå trenger jeg dem ikke for å sperre av med, så da er det kjekt å finne alternative bruksområder, hehe. Den store skapplassen gjør at jeg endelig klarer å holde god orden i alt jeg eier av klær og sko. Utenfor vinduet i nattrommet har jeg en stor hage som er super å trene lydighet i. Og utenfor den igjen stopper bussen som går mellom Ski og Drøbak(-ish). Kjekt om jeg skulle få meg deltidsjobb et av de stedene, eller om jeg blir fristet til å kjøpe månedskort når vinteren kommer på ny. Langs den andre langveggen har Tinka og jeg hver vår seng. Det vil si, Tinka er av den oppfatning at hun har to. 1 Siter
MegaMarie Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Kommoden (IKEA-Malm med påsatte knotter fra Indiska), skapet og hundesengene: Jeg må spørre alle som har hundesenger som ligner noe slikt jeg er på jakt etter, hvor har du kjøpt dem? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Jeg må spørre alle som har hundesenger som ligner noe slikt jeg er på jakt etter, hvor har du kjøpt dem? Disse er kjøpt på utstilling i Ransäter, dritbillige og helt supre! 1 Siter
Marthe Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Jeg må spørre alle som har hundesenger som ligner noe slikt jeg er på jakt etter, hvor har du kjøpt dem? Jeg er 99% sikker på at de sengene er fra "Kennel". Jeg hadde like for noen år siden Siter
Mardina Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Liker soverommet til Benedicte jeg også... men speilet ditt er skittent! Hehe! Siter
Benedicte Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Liker soverommet til Benedicte jeg også... men speilet ditt er skittent! Hehe! Nyvasket, men jeg får alltid striper på det! Vasker med sånn glassrens og tørker over med tørt papir etterpå, men jeg får det ikke til! Siter
Mardina Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Nyvasket, men jeg får alltid striper på det! Vasker med sånn glassrens og tørker over med tørt papir etterpå, men jeg får det ikke til! Håper ikke at du tok det ille opp at jeg skrev det... Jeg klarer heller ikke få speil og vinduer rene, så da er vi to... Siter
Benedicte Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Håper ikke at du tok det ille opp at jeg skrev det... Jeg klarer heller ikke få speil og vinduer rene, så da er vi to... Hihi, absolutt ikke Siter
Quintinus Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Det var et fint soverom, Benedicte 1 Siter
Whoopsis Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Nyvasket, men jeg får alltid striper på det! Vasker med sånn glassrens og tørker over med tørt papir etterpå, men jeg får det ikke til! Jeg skal fortelle deg hvordan man vasker speil jeg.. Først spruter du på sånn blå jif-spray, og så tar du er tørr klut og tørker av. Gjerne en sånn fancy microfiberklut. Men hva enn du gjør, ikke bruk en våt klut eller papir! Da får du sånne stygge merker. Det var i hvert fall det mamma lærte meg. Og det må jo stemme. Men du kan sikkert bruke eddik også... Jeg skal ta bilde når jeg er ferdig med å pusse opp! 2 Siter
Aussieglis Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Det ser IKKE ut. Jeg, samboeren og hundene sover på et liiite rom hos svigerfar - og her har vi alle klærne våre i et lite skap og i en pappeske + to store "baljer" + en hundeseng og vår seng. Og et lite nattbor. Mer er det ikke plass til Siter
Recommended Posts