Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan ser soverommet ditt ut?


Ia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kommer når vi har flyttet, soverommet jeg har nå er forferdelig Men kan legge ut dette da, fra soverommet til Soph

Dette passet jo bra, for jeg pusset opp soverommet forrige helg Eneste som mangler er hvit tekst på hver side av hylla.

Mitt soverom ser ut som ett bombet horehus

Neei, men tar bittelitt zalo på en microfiberklut med vann og vasker speilet skikkelig med kluten. Og så tar man en nal og drar av vannet vannrett ovenfra og jobber seg nedover og så tar man en siste gang loddrett nedover ved enden av speilet. da får man rent speil da :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommoden (IKEA-Malm med påsatte knotter fra Indiska), skapet og hundesengene:

Skapet.jpg

|

Fantastisk idé! Tusen takk! Jeg har en sånn Malm-kommode og hater den for den er så kjip! Håper det er i orden at jeg stjeler idéen din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk idé! Tusen takk! Jeg har en sånn Malm-kommode og hater den for den er så kjip! Håper det er i orden at jeg stjeler idéen din! :)

Det var meninga, slå deg løs! Nå har de begynt å selge løse knotter mange andre steder enn bare Indiska også, så da finner du sikkert noe midt i blinken. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Det ser IKKE ut. :P Jeg, samboeren og hundene sover på et liiite rom hos svigerfar - og her har vi alle klærne våre i et lite skap og i en pappeske + to store "baljer" + en hundeseng og vår seng. Og et lite nattbor. Mer er det ikke plass til :P

Høres ut som vår bosituasjon :P Vi (jeg og samboer) bor også på et lite rom hos min far :P

Ikke søren om jeg tar bilde av hvordan det ser ut her da, det ser forferdelig ut.. En liten dobbelseng, biabed, tre bokhyller, pult med stasjonær PC, tv-bord, tv, dvdstativer, to sånne klesskap (UTEN hyller :blink:), en vaskekurv og maaaaasse rot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som vår bosituasjon :PVi (jeg og samboer) bor også på et lite rom hos min far :P

Ikke søren om jeg tar bilde av hvordan det ser ut her da, det ser forferdelig ut.. En liten dobbelseng, biabed, tre bokhyller, pult med stasjonær PC, tv-bord, tv, dvdstativer, to sånne klesskap (UTEN hyller :blink:), en vaskekurv og maaaaasse rot..

Frivillig? :blink::D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke potemerkene rundt og jeg vil helst ha en brun.

Vet at de selger den beige Kennel-sengen hos min lokale hundeforretning :)

Må dessverre si at jeg ikke liker at de suger til seg skitt og smuss, men ellers er det helt fantastiske og alle hunder jeg kjenner ser ut til å digge dem !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...