Gå til innhold
Hundesonen.no

Ønskeliste til jul


SFX
 Share

Recommended Posts

Vi ønsker oss fjellski uten stålkanter! Og støvler, staver og feller, da. Begge to! :D Neste steg blir vel å ønske seg kliss like grilldresser :icon_redface:

540162_main_bla_0.jpg

Og ellers, tja, penger? Vi driver og fyller valpe- og bryllupskonti for harde livet; vi har ikke akkurat det festligste mat- og morobudsjettet for tida :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Seks måneders sommerferie to ganger i året.

Oj, du synes ikke du er litt nedlatende nå overfor mennesker som kanskje ikke er i deres situasjon eller deler deres syn? Jeg er såpass barnslig i min juleglede, at å åpne 15 konvolutter på julafte

Jeg ønsker meg: Flybillett hjem så jeg slipper å sitte alene her i jula Mikrobølgeovn Fryseboks En til oljeovn Hodelykt Gavekort på HM, så jeg kan kjøpe meg et par gensere, det trenger jeg sår

Posted Images

Oj, du synes ikke du er litt nedlatende nå overfor mennesker som kanskje ikke er i deres situasjon eller deler deres syn?

Jeg er såpass barnslig i min juleglede, at å åpne 15 konvolutter på julaften hvor det står at jeg har gitt penger til Frelsesarmeen gjør noe med juleglansen, jupp, så materialistisk og egoistisk kan jeg gjerne være.

For the record så har jeg noen år ønsket meg veldedig gave til en organisasjon eller prosjekt, men jeg fikk det ikke. Men da har jeg i hvert fall sagt fra hvilke organisasjoner som er my cup of tea. Uten at noen i min familie altså ga det til meg.

Og så fint at dere er to mennesker i fullt arbeid og har alt dere har. Da jeg var i samme situasjon, hadde vi fremdeles ting vi trengte og ønsket oss, og våre respektive foreldre syntes det var veldig hyggelig å gi oss ting vi ikke tok oss råd til. I år er jeg trygdet og alene i ei rønne hvor jeg i hvert fall ikke har alt jeg trenger, men det er så ****** kaotisk her at jeg ikke en gang klarer å begynne å beskrive hva jeg trenger her. Men jeg vet at når jeg er møkkasliten og lei, så er det godt å slenge på en DVD med noe jeg VIL se på, så å ønske seg DVD-bokser er for meg medisin, og jeg får det ikke akkurat på blå resept, og jeg har ikke råd til det selv nå. Det vil si, jeg prioriterer å ta meg råd til ting jeg ikke kan få i julegave, men som gir meg livskvalitet. Jeg er ikke helt ferdig med å se DVD-boksene jeg fikk i fjor, og jeg er veldig takknemlig for at jeg har de og kan koble av når som helst selv om det ikke går noe på TV. Det er vel en fin gave?

Jeg har såpass liten familie at jeg i grunnen sjelden sliter med å få ting jeg ikke liker eller ikke kan bruke. Jeg har ett familiemedlem som pleier å bomme grasat på min smak, men hun har nettopp fått en lang ønskeliste, så da bør det være mulig å treffe blink. Og om jeg får noe jeg ikke liker og som kan byttes, er jeg så materialistisk at jeg gjør det, fordi jeg vet at gavegiver heller vil at jeg bytter og bruker, enn bare slenger det i skapet.

Jeg har også nettopp sikret en optimal julegave til min søster og samboer, og jeg gleder meg vilt til å se ansiktsuttrykket når de åpner gaven. Det er også en del av julegavegleden for meg.

Jeg er ikke noe mer nedlatende ovenfor deg enn du er for meg. Hvis du leser innlegget mitt ser du at JEG, i MIN/VÅR situasjon ikke har behov for, eller den store gleden av, å få mengder av ting i gave som vi selv ikke har bruk for. Og 90% av ting i får i julegave har vi ikke bruk for, ønskeliste eller ei (min egen ønskeliste blir forøvrig stadig kortere, og jeg sliter nok med å ønske meg ting til bursdagen). Tanken bak er selvfølgelig en annen ting, men så får vi da også julekort fra de fleste, noe som betyr langt mer for meg. ;)

Jeg har ingen problemer med å forstå at andre har andre behov og gleder. For meg har julen stadig mindre med gavene å gjøre, og personlig blir jeg kvalm av store deler av materialismen man ser rundt det som skal være en høytid for familie og samvær (da snakker jeg i hovedsak om folk som konkurrerer i å gi hverandre de dyreste gavene, eller unger som forlanger julegaver i mangetusenkronersklassen - og får dem).

Når/hvis vi får unger vil gavene også komme på agendaen igjen, men enn så lenge kjemper vi vårt slag mot den stadig økende materialismen - som også finner sted i vårt eget hus.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simira sier det bra synes jeg. :)

Det fineste med julen er å kunne gi venner og familie det de ønsker seg og flere av mine venner og familie ønsker seg symbolske julegaver som geiter, matboks, minehund osv siden de har "alt".Jeg har selv ønsket meg og fått symbolske julegaver og synes det er en veldig fint og slettes ikke kjedelig.

Min egen liste er foreløpig:

LHL sin symbolske julegave (har ennå ikke kommet nettbutikken)

Nytt sengetøy (damask)

Ull

Penger til blåser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lenge til jul, men likevel kommer spørsmålene smygende fra familien: Hva ønsker du deg til jul?

Det har blitt en tradisjon at vi har en ønskeliste for jul-tråd på Sonen, noen ganger trenger en inspirasjon for gode ønsker eller har glemt det en egentlig visste at en ønsket seg i mars. Så, hvordan ser listene deres ut?

Jeg regner med at jeg vet mer om en måneds tid, for da har jeg antageligvis fått pusset opp ferdig stua og ser hva jeg mangler der - men jeg har familiemedlemmer som bor langt unna og vil overlevere gaver når vi sees om et par uker.

Men jeg vet at jeg ønsker meg dette:

Forstørrelse av et par favorittbilder, helst på lerret.

Hjemmestrikkede raggsokker fra mamma.

Stretchlaken til enkeltseng i nøytral farge.

DVD-boks for HIMYM.

DVD-boks for That 70s Show.

DVD-boks for The Big Bang Theory.

DVD-boks for Glee.

Harry Potter-bøkene på engelsk.

Terry Pratchetts Discworld-serie på engelsk, illustrert av Kirby/Kidby.

Sorte sokker, gjerne med en liten pynt så det er lettere å parre etter vask.

Bilpresenningting som minimerer isskrapejobben.

Hva med dere?

Og så ønsker du deg kjøkkenkniver :aww::lol:

Jeg ønsker meg en sodastream, så jeg kan lage boblevann selv. Ellers kommer jeg ikke på noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en sodastream, så jeg kan lage boblevann selv. Ellers kommer jeg ikke på noe..

ÅH! Det vil egentlig jeg også ha!

Fins det sånn å sette smak på vannet også? Sånn feks at det kommer litt sitron smak, eple e.l.?

Endret av Jonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er koselig å gi hverandre gaver til jul jeg. Og jeg har ikke dårlig samvittihget for at jeg kjøper oppmerksomheter til mine nærmeste og at jeg mottar tilbake. Jeg synes ikke man skal ha det heller.

Ikke sliter jeg med å ende opp med julegaver jeg ikke ville ha heller. Vi er en liten familie og vi kjenner hverandre så godt at vi alltid får det vi trenger. Det er ingen som kjøper bare for å kjøpe, men man ser iløpet av året hva familiemedlemmer har og har ytret ønske om. Og når tiden nærmer seg, gir vi hverandre ønskelister og samarbeider bak ryggen på hverandre sånn at ingen kjøper likt (det har hendt at man har kjøpt likt, men det er ingen sure miner av å ende opp med to merinoulltrøyer for eks :P

Så koser vi oss glugg i hjel med innpakkingen, og alle samles hos mamma for å pynte treet og stua lillejulaften. Grøt hører med, og julemusikk. Vi knipser masse bilder, fniser og drikker gløgg mens vi skuler bort på de andre og lurer på hva for noe lurt de har kjøpt. Gaver er spennende, for man aner ikke hva som er inni. Og jeg personlig setter utrolig stor pris på aboslutt alt jeg får og har her i livet, uansett om det er det gammeldagse stuebordet mitt som er kjøpt på loppern il 200kr som er slipt ned, pusset og malt, lys til hunden i mørket eller om søstern har strikket lue til meg. Og det jeg har fått har mye større affeksjonsverdi enn det jeg kjøper meg selv

Edit: Ja okei, jeg skulle ikke poste da. Skulle komme til poenget, nemlig ønskelisten :P

- Boblebukse (så jeg aldri fryser om vintern uansett hvor kaldt det er. Har superstor boblejakke fra før, sånn at jeg ser ut som barna i barnehagen når de vagger rund som små pinviner. Men mangler en god og feit boblebukse)

- Lue så jeg kan holde varmen på hodet på kalde skidager

-Hals! Jeg savner den gammeldagse halsen som holder seg oppe og ikke glir ned så den blir liggende i halsgropa. Og den er så mye bedre enn skjerf når jeg er på tur/skitur

-Foodprosessor (sånn liten som man får most/kuttet mat i, laget motthie med osv)

-Sjokoladetrøfler (for det er den beste sjokoladen i hele verden, og kanskje dyreste? Så den kjøper jeg meg aldri selv.)

- Epilator (min har levd 2 år på overtid, og jeg prioriterer alltid alle andre ting forran den)

- Ekstern harddisk (Har opplevd to pcer som gikk dukken FØR jeg fikk tatt backup. Og jeg er vel fortsatt der. Høyt ønsket, med andre ord)

-Natting (pysj for min ligger igjen i Egypt. Trolig kastet nå, men den var så god og jeg savner den skikkelig. Jeg hadde over 30kg med meg hjem sist og kunne tilslutt ikke få inn en liten maskara i kofferten. Så pysjen ble ofret., nattsingletter osv )

- En liten ryggsekk til småturer/skiturer sånn at jeg får med meg mat, drikke, skismøring, tykk genser og dekken til hunden om vintern

-Jamie Oliver kokebøker (elsker han og maten hans)

-Tupperware er høyst ønsket her i huset!

-Bodypeeling fra Boots apotek i kokos eller pistachio. Lukter kjempegodt, og jeg har spadag hver lørdag etter trening :D

-DVD spiller

(Hadde vært greit å kunne se film når jeg vil. Men jeg gidder liksom aldri å prioritere det selv. Det blir bare ved tanken, og så bruker jeg penger på bensin, nye dekk til bilen, hundekurs eller andre viktige ting istedet. Selv om det egentlig er ganske teit, med tanke på at omtrent alt det der er mye dyrere enn en DVD spiller trenger å være)

Det ønsker jeg meg skikkelig til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jo bilen et faktum og til den ønsker jeg meg:

*Pioneer spiller med støtte for iPod og bluetooth handsfree (kan dessverre ikke ha standardspiller, fordi spilleren som er der nå er av den store typen)

*Basskasse-pakke, med forsterker, woofer og alt klart

Utenom dette:

*Fine produkter som f.eks.

-ansiktskrem

-foundation

-neglelakk

osv. (litt ordentlig kvalitets ting som jeg ikke tar meg råd til selv, så ofte ihvertfall)

*Sett med ullundertøy

Og mer kommer jeg ikke på i farten, men vet jeg har tenkt på litt andre ting også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Ny Ipod

- Gavekort på sportsbutikk

- Smykker fra f.eks snö eller pilgrim :wub:

- Noen gode bøker

- Nemibøker

- Tykke sokker, hansker, skjerf - alltid velkomment i mitt hus

- Tøfler med dyreform. Hadde et par kanintøfler med ører som jeg savner veldig, de ble helt utslitte og falt fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet faktisk ikkje hva eg ønsker meg i år. Har rett og slett ikkje oversikt på hva eg mangler til nytt hus, før eg får pakket ut flyttelasset som har stått i over ett år nå. Vet eg trenger røykvarslere og brannslukningsapparat, så kanskje det skal føres opp på lista?

Har "bestilt" julegave til meg selv :) Står på valpeliste, så får vi håpe at det blir født en hannhund til meg i begynnelsen av januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg kommer på nå:

- malegreier. Altså, mer maling, flere tynne pensler, lerret, og kanskje et stort staffeli

- ekstra linse til kamera + veske

- kontanter, så jeg kan kjøpe klær og sko og smykker :D Gavekort glemmer jeg stort sett å bruke :icon_redface:

- Grimalbum laget av søstær'n som er dritgod på scrapping. Men vil egentlig ha det neste år, sånn at man forhåpentligvis kan få med noen bilder og resultater fra konkurranse. :innocent:

- kule cd-er av heavybanda jeg liker

- kule dvd-er

- belgerstæsj - pynt, figur, t-skjorte - whatever :lol:

- kjettinger i forskjellige str, sort lærreim, kule annheng og sorte perler - til å lage kjeder og armbånd.

- nye fjellsko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flybillett hjem så jeg slipper å sitte alene her i jula

Håper du får det! Jeg har feiret jul hjemmefra et par ganger og det er bare kjipt!

Mindre fukt = mindre lukt. (Annet dekker jo bare over hundelukten). Også hjelper de tå skifte hundetepper ukentlig og vaske bilen :P

Men det er så kjedelig...

Og ellers, tja, penger? Vi driver og fyller valpe- og bryllupskonti for harde livet; vi har ikke akkurat det festligste mat- og morobudsjettet for tida :P

Fantastisk prioritering! Valp og bryllup :)

Jeg ønsker meg en treningsvest, ei turbukse, ull, ull og ull -og bittelitt penger til å støtte opp om de litt for mange og litt for dyre kursene jeg har meldt på til våren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg klart å komme på noe jeg ønsker meg :P

Bil (ikke realistisk :P )

Fast objektiv eller nytt kamerahus

fotokurs eller god bok til mitt kamera

camelback

ekstern blitz

bok: ikke skyt hunden

Skjermkort

kamera stativ

Til oss begge er det møbler, led tv, sofa og fryser. og hundene ønsker seg kurs, lp-hinder og aqua terapi til amiga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooooh, julegaver:D

1. Mer enn to dager fri til å dra hjem til jul

2. Lite billig kamera som kan bli med på alt uten at jeg er redd for å ødelegge det

3. Vintersko

4. Vannkoker

5. Brødrister

6. En tur til frisøren

Kaizer ønsker seg en fotball som er umulig å bite istykker og en stor biff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fylt et A4-ark i word med ønskeliste, jeg... Ble så inspirert, gitt... :icon_redface:

Jeg kan jo legge den ut her for å vise mangfoldet i mine materielle behov:

  • Forstørrelse av bilder på lerret/gavekort i fotobutikk
  • Pax puff med oppbevaring under lokk fra Bohus
  • Kjøkkenmaskin/mixmaster
  • Mummikrus (jeg samler)
  • Driinn mobilholder fra Kitchen
  • Bobine ledningsholder fra Kitchen
  • Digital kjøkkenklokke
  • Creme brulee-sett med brenner
  • Slikkepott i silikon
  • Visp i silikon
  • Rockyvogn
  • Kubbelys sølv, grå, sort
  • Herbal essences-shampoo
  • Dusjsåpe
  • Vaseline Intensive Care Hand & Nail-lotion
  • DVD Glee
  • DVD How I Met Your Mother
  • DVD That 70’s Show
  • DVD The Big Bang Theory
  • Harry Potter-bøkene på engelsk
  • Terry Pratchetts Discworld-bøker, men MÅ være illustrert av Ted Kirby/Paul Kidby
  • Bilhette for vinterens snø
  • Hammock
  • Skinnhansker
  • Printer
  • Håndsag
  • Ett spann med grå grunnmursmaling fra Byggmax (ikke skiferfarget)
  • Gavekort på gardinstang til stua og soverommet (Jysk, KID, Princess, IKEA)
  • Sorte sokker, gjerne med en liten pynt så det er lettere å parre etter vask
  • En skikkelig, skikkelig god hodelykt
  • Liten stekepanne (for ett egg, småting)
  • Gavekort på Thon kjøpesenter (Jessheimsenteret er Thonsenter)
  • Fuktfjerner (og dermed luktfjerner) til bilen: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=162471041
  • Takbeskyttelse: http://www.biltema.no/no/Bygg/Ovrig/SkjermtakEntretak/ i klart glass
  • Gjerde i hagen
  • Oljeovn
  • Bensin
  • Gavekort på Coop Obs! Bygg
  • Skomakergata på DVD
  • Krumkakejern
  • Gavekort Lindex til BH
  • Skoskap fra IKEA: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90181124/
  • Flaskepropp med snømann fra Til Bords
  • Juleengler til juletreet fra Til Bords
  • Gammeldags trehest fra Til Bords
  • Gammeldags trebamse fra Til Bords
  • Forsølvet kristorn til juletreet fra Kitch’n

Og det er altså en ønskeliste, ikke handleliste. Men det er kjekt å ønske seg mange forskjellige ting, for da er det helt spennende og overraskende hva en får, i hvert fall!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er koselig å gi hverandre gaver til jul jeg. Og jeg har ikke dårlig samvittihget for at jeg kjøper oppmerksomheter til mine nærmeste og at jeg mottar tilbake. Jeg synes ikke man skal ha det heller.

Ikke sliter jeg med å ende opp med julegaver jeg ikke ville ha heller. Vi er en liten familie og vi kjenner hverandre så godt at vi alltid får det vi trenger. Det er ingen som kjøper bare for å kjøpe, men man ser iløpet av året hva familiemedlemmer har og har ytret ønske om. Og når tiden nærmer seg, gir vi hverandre ønskelister og samarbeider bak ryggen på hverandre sånn at ingen kjøper likt (det har hendt at man har kjøpt likt, men det er ingen sure miner av å ende opp med to merinoulltrøyer for eks :P

Så koser vi oss glugg i hjel med innpakkingen, og alle samles hos mamma for å pynte treet og stua lillejulaften. Grøt hører med, og julemusikk. Vi knipser masse bilder, fniser og drikker gløgg mens vi skuler bort på de andre og lurer på hva for noe lurt de har kjøpt. Gaver er spennende, for man aner ikke hva som er inni. Og jeg personlig setter utrolig stor pris på aboslutt alt jeg får og har her i livet, uansett om det er det gammeldagse stuebordet mitt som er kjøpt på loppern il 200kr som er slipt ned, pusset og malt, lys til hunden i mørket eller om søstern har strikket lue til meg. Og det jeg har fått har mye større affeksjonsverdi enn det jeg kjøper meg selv

Edit: Ja okei, jeg skulle ikke poste da. Skulle komme til poenget, nemlig ønskelisten :P

- Boblebukse (så jeg aldri fryser om vintern uansett hvor kaldt det er. Har superstor boblejakke fra før, sånn at jeg ser ut som barna i barnehagen når de vagger rund som små pinviner. Men mangler en god og feit boblebukse)

- Lue så jeg kan holde varmen på hodet på kalde skidager

-Hals! Jeg savner den gammeldagse halsen som holder seg oppe og ikke glir ned så den blir liggende i halsgropa. Og den er så mye bedre enn skjerf når jeg er på tur/skitur

-Foodprosessor (sånn liten som man får most/kuttet mat i, laget motthie med osv)

-Sjokoladetrøfler (for det er den beste sjokoladen i hele verden, og kanskje dyreste? Så den kjøper jeg meg aldri selv.)

- Epilator (min har levd 2 år på overtid, og jeg prioriterer alltid alle andre ting forran den)

- Ekstern harddisk (Har opplevd to pcer som gikk dukken FØR jeg fikk tatt backup. Og jeg er vel fortsatt der. Høyt ønsket, med andre ord)

-Natting (pysj for min ligger igjen i Egypt. Trolig kastet nå, men den var så god og jeg savner den skikkelig. Jeg hadde over 30kg med meg hjem sist og kunne tilslutt ikke få inn en liten maskara i kofferten. Så pysjen ble ofret., nattsingletter osv )

- En liten ryggsekk til småturer/skiturer sånn at jeg får med meg mat, drikke, skismøring, tykk genser og dekken til hunden om vintern

-Jamie Oliver kokebøker (elsker han og maten hans)

-Tupperware er høyst ønsket her i huset!

-Bodypeeling fra Boots apotek i kokos eller pistachio. Lukter kjempegodt, og jeg har spadag hver lørdag etter trening :D

-DVD spiller

(Hadde vært greit å kunne se film når jeg vil. Men jeg gidder liksom aldri å prioritere det selv. Det blir bare ved tanken, og så bruker jeg penger på bensin, nye dekk til bilen, hundekurs eller andre viktige ting istedet. Selv om det egentlig er ganske teit, med tanke på at omtrent alt det der er mye dyrere enn en DVD spiller trenger å være)

Det ønsker jeg meg skikkelig til jul!

Tuppe tråden litt.. MEn jeg har en DVD spiller som bare står å støver ned.. Den er gammel, men funker helt fint.. Tilbudet er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en fin tråd :) nå fikk jeg masse inspirasjon til min ønskeliste.

Jeg ønsker meg:

  • Boblejakke (denne er allerede klarert med mine foreldre, må bare finne ei)
  • Ullundertøy
  • 19" sommerfelger til bilen
  • Vintersko (fått av shæææsten allerede, så den er jo grei)
  • Trimmebord som helst er 90cm høyt
  • Liten tv til soverommet
  • Aquadog introduksjonstime
  • Leilighet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

-Objektiv til kameraet mitt (Canon EF-S 55-250mm f/4-5,6 IS)

-Seng til Stump (biabed)

-Penger

Nå er bursdagen min kjedelig nok ganske nærme jul, men vi klarer vel å gjøre det spennende for det. To av gavene har jeg allerede fått og det er iPad 2 og Top Matic magnet og ball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg jo mer enn bare skolefri, da.

Jeg ønsker meg å feire jul på Lillehammer, og gå på fjellet hver dag i romjulen og bare kose seg og være til og være glade.

Jeg ønsker meg en nisselue i ull, som jeg kan bruke når jeg går på fjellet.

Jeg ønsker meg en superstor ullgenser, sånn at jeg virkelig kan føle meg som en nisse når jeg går på fjellet.

Jeg ønsker meg at naboene skal slutte å pusse opp gangen vår, sånn at det går an å sove i helgene igjen.

Jeg ønsker meg teaterbilletter. Men ikke fra folk som ikke liker teater, jeg liker ikke å gå på teater med folk som ikke ser kunsten. Så hvis folk som ikke elsker det vil gi meg billetter, kan de gi meg en, så jeg får gå alene.

Jeg tror kanskje jeg ønsker meg en pen utstillingsline til Tinka, som vi kan bruke til lineføring og slikt i konkurranser om det skulle bli aktuelt.

Jeg ønsker meg en sparekonto, og en rik, fremmed slektning som fører over masse penger dit med jevne mellomrom, sånn at jeg slipper å bekymre meg for om jeg noen gang vil få råd til egen bolig.

Jeg ønsker meg en tegning eller et maleri av Tinka, som jeg kan ramme inn og henge på veggen.

Jeg ønsker meg fast jobb som skuespiller. Det synes jeg at jeg skal få til jul :aww:

Jeg ønsker meg en termoskopp og masse, masse fruktte.

Jeg ønsker å bli litt mer en sånn person som kun bekymrer seg for gutter, mote og sminke. Det hadde vært veldig deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg jo mer enn bare skolefri, da.

Jeg ønsker meg å feire jul på Lillehammer, og gå på fjellet hver dag i romjulen og bare kose seg og være til og være glade.

Jeg ønsker meg en nisselue i ull, som jeg kan bruke når jeg går på fjellet.

Jeg ønsker meg en superstor ullgenser, sånn at jeg virkelig kan føle meg som en nisse når jeg går på fjellet.

Jeg ønsker meg at naboene skal slutte å pusse opp gangen vår, sånn at det går an å sove i helgene igjen.

Jeg ønsker meg teaterbilletter. Men ikke fra folk som ikke liker teater, jeg liker ikke å gå på teater med folk som ikke ser kunsten. Så hvis folk som ikke elsker det vil gi meg billetter, kan de gi meg en, så jeg får gå alene.

Jeg tror kanskje jeg ønsker meg en pen utstillingsline til Tinka, som vi kan bruke til lineføring og slikt i konkurranser om det skulle bli aktuelt.

Jeg ønsker meg en sparekonto, og en rik, fremmed slektning som fører over masse penger dit med jevne mellomrom, sånn at jeg slipper å bekymre meg for om jeg noen gang vil få råd til egen bolig.

Jeg ønsker meg en tegning eller et maleri av Tinka, som jeg kan ramme inn og henge på veggen.

Jeg ønsker meg fast jobb som skuespiller. Det synes jeg at jeg skal få til jul :aww:

Jeg ønsker meg en termoskopp og masse, masse fruktte.

Jeg ønsker å bli litt mer en sånn person som kun bekymrer seg for gutter, mote og sminke. Det hadde vært veldig deilig.

Så vet vi det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...