Nova Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Skrevet 11. Desember 2005 Heisann Jeg er en jente på 23 år. Har en dvergpinscher på 4 måneder. Er ny som hunde eier så jeg trenger all den hjelp og informasjon jeg kan få, for at min lille nova skal få det fint.
Line_ Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Skrevet 11. Desember 2005 Velkommen hit!! Det er bare å spørre å grave, vi svarer så godt som vi kan
Mirai Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Skrevet 11. Desember 2005 Hei! Velkommen, håper du vil trives Bare spør om det er noe du lurer på. Flott navn på hunden!
Anne Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Skrevet 11. Desember 2005 Velkommen :mrgreen: Min andre hund er også 4 mnd, er en utfordring selv om den store var valp for 2 år siden
Synne N Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Skrevet 11. Desember 2005 Velkommen Det er mange erfarne her så det er bare å spørre. Jeg har lært utrolig mye her inne
Silje Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Skrevet 11. Desember 2005 Velkommen til oss det er bare å spørre!
Monika! Skrevet 11. Desember 2005 Rapporter Skrevet 11. Desember 2005 Velkommen hit har blitt litt forelsket i den rasen jeg vil gjerne se bilder =D>
Basse Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Velkommen skal du være Sett gjerne ut bilder av hunden din
Yakine Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Heihei, og velkommen hit til oss!
Djervekvinnen Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Heihei og velkommen hit! Håper du vil trives, og får svar på alle spørsmålene dine!
Tini Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Velkommen velkommen... her er det bare å spørre i vei om det er noe du lurer på..
Jeampi Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Skrevet 12. Desember 2005 Velkommen! Ikke vær redd for å spørre om noe!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar