Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp til Logo


Veronica O
 Share

Recommended Posts

Det kan godt hende.. Men setter jeg den til venstre så blir hele logoen for "tung" på venstre side. Så da må figuren enten stå alene på venstresida, ved siden av teksten. Eller så må det være en mer bevegelig figur. Men ja. Det er noe som skurrer.. :P

Det fungerer ikke hvis du speilvender figuren og setter den til venstre, og flytter "team" til høyre heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tada! Da har jeg satt sammen hva du likte best av de forslagene. Hva synes du nå?

Hanne, på tide å registrere det enkeltpersonsforetaket, kanskje...?

Skal få sett på det sammen med Håvard på torsdag. Han har allerede et eget foretak så da kan han forklare meg litt osv. Og såklart jeg kan gjøre noen fine ting for deg *spent* Får vel begynne å la

Jeg syns nr 5 er best her, den er klart mest harmonisk. Samtidig gjør det logoen temmelig statisk, når både skriften og hunden er ganske ... statiske :P Hva med å teste ut en litt mykere font for å løse opp uttrykket litt? :) Evt bare annen font for team, hvis du får det til å fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe her du liker? På den nr. 5 har jeg laga foguren i litt røff stil, slik som fonten for å få med sammengheng.

teamlogoforslag4.jpg

Enig, likte nummer 5 best jeg også, det blir liksom litt mer "harmoni" når det klaffer mer med hverandre med lik stil ;)

Jeg har klart å lage en selv også (litt stolt av meg selv), men får den ikke til å bli noe fin med farger... så er ikke helt fornøyd der heller :P Jeg må nesten ha en variant med farger, i og med det skal på treningsvester o.l, og de er jo som regel sorte... Jeg har ikke noe ikon prog, så dette er bare laget i Adobe Photoshop CS...

Teamlogo.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pim: Jeg tenker som så at siden navnet er ToughEnough så synes jeg det passer best med en litt røff font. Ikke at den mykere font ikke kunne passet altså, men sånn helhetlig.

Veronica: OK , hva vil du da? VIl du ha din egen eller? :P Hva slags farger ser du for deg?

Jeg har heller ikke ikonprogram, bruker bare PS jeg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pim: Jeg tenker som så at siden navnet er ToughEnough så synes jeg det passer best med en litt røff font. Ikke at den mykere font ikke kunne passet altså, men sånn helhetlig.

Jeg er helt enig. Jeg synes den mjuke fonten er helt lik den som sto på framsiden av bøkene fra Penny-klubben i gamle dager. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Skjønner hva du mener. For jeg fikk det ikke helt til å stemme jeg heller. Har prøvd med forskjellige størrelser på figuren. Logoen er ubalansert, men det tror jeg er fordi figuren er så statisk. Den bare står rett opp og ned. Det er ikke noe action der liksom :P

Jeg synes fonten passer utmerket til teksten, jeg, men hunden i siluett bryter veldig. Jeg er enig i at hunden er alt for statisk (den står heller ikke bra - henger på fronten og vrir bakbeina utover og har feil hodestilling liksom - jess... jeg er utstillingsnerd *ler*) og var det meg ville jeg hatt en hund i action. Jeg likte den du brukte i starten her, jeg... den som flyr litt over teksten liksom :D.

Jeg bare måtte blande meg litt, jeg også :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at det skal være litt røffere med tanke på navnet, og jeg er helt grønn på dette her... men tenkte kanskje det kunne være belgerene jeg har brukt, samme tekst (stilling) bare med litt mer farger og selvfølgelig et røffere preg på den ;)

Er jeg så vanskelig som jeg føler selv her nå? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at det skal være litt røffere med tanke på navnet, og jeg er helt grønn på dette her... men tenkte kanskje det kunne være belgerene jeg har brukt, samme tekst (stilling) bare med litt mer farger og selvfølgelig et røffere preg på den ;)

Er jeg så vanskelig som jeg føler selv her nå? :P

Hva vil du egentlig signalisere med logoen? Jeg synes oppstilte hunder på en logo som skal brukes til klær ifm hundetrening blir litt kjedelig - jeg ville liksom signalisert at hundene er tøffe, at de har fart, litt spenning etc etc. Det greier jeg liksom ikke å se ut fra oppstilte, stiliserte hunder :).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slang sammen noe helt annet en det som har vært foreslått før jeg, så kanskje jeg er helt på jordet :lol:

Here goes:

rm0fpz.png

Hadde ikke noe silhuett liggende, så kan heller finne/lage en og sette inn om noe faller i smak - men som sagt ble dette laget litt kjapt..

Pota satt jeg egentlig bare inn for at det ikke skulle være så kjedelig, hehe! :)

edit: Jeg har heller ikke gjort noe med skriften etc. Så det er egentlig bare et forslag med sammensetningen av skrifttypene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du egentlig signalisere med logoen? Jeg synes oppstilte hunder på en logo som skal brukes til klær ifm hundetrening blir litt kjedelig - jeg ville liksom signalisert at hundene er tøffe, at de har fart, litt spenning etc etc. Det greier jeg liksom ikke å se ut fra oppstilte, stiliserte hunder :).

Altså. jeg hadde håpet på noe som signaliserte litt det vi gjør. Vi trener og konkurrerer i både LP og NBF-bruks. Groenendaelene jeg har er avlet frem fra bruks (working) linjer.. Skrev vel litt om det inledningsvis.. ?

Jeg har aldri laget slike logoer før og vet lite om det lar seg gjøre å lage noe slikt..?

Slang sammen noe helt annet en det som har vært foreslått før jeg, så kanskje jeg er helt på jordet :lol:

Here goes:

rm0fpz.png

Hadde ikke noe silhuett liggende, så kan heller finne/lage en og sette inn om noe faller i smak - men som sagt ble dette laget litt kjapt..

Pota satt jeg egentlig bare inn for at det ikke skulle være så kjedelig, hehe! :)

edit: Jeg har heller ikke gjort noe med skriften etc. Så det er egentlig bare et forslag med sammensetningen av skrifttypene!

Den var jo stilig! :D Stilfull og ren! ;) Men desverre ikke helt det jeg er på utkikk etter.. veeeel egentlig så vet jeg ikke helt hva jeg er på utkikk etter heller.. :P Så kom mer enn gjerne med flere innspill! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teamlogoforslag4.jpg

Blander meg jeg også :D

Likte nummer fire og fem best, fungerte veldig bra med samme stilen over figuren.

Men tenker at den kanskje ikke er tøff nok når den står stille, hvis du skjønner hva jeg mener.

Teamlogo.png

Likte denne også i grunn! Men fonten blir kanskje litt for myk?

Hva med disse siluettene kombinert med fonten pim har brukt?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, likte nummer 5 best jeg også, det blir liksom litt mer "harmoni" når det klaffer mer med hverandre med lik stil ;)

Jeg har klart å lage en selv også (litt stolt av meg selv), men får den ikke til å bli noe fin med farger... så er ikke helt fornøyd der heller :P Jeg må nesten ha en variant med farger, i og med det skal på treningsvester o.l, og de er jo som regel sorte... Jeg har ikke noe ikon prog, så dette er bare laget i Adobe Photoshop CS...

Teamlogo.png

Den likte jeg iallefall :D hvilken font har du brukt her? Den var kul.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...