Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp til Logo


Veronica O
 Share

Recommended Posts

Lurer på om noen har en god idè på team logo? Og kanskje vil lage en for meg??

Tenkte noe slikt:

Team

ToughEnough, hvor da Team navnet står over med liten skrift og resten med større skrift. Vi trener og konkurrerer i bruks og LP, så kunne tenkt meg en siluetthund som passer til det tema...? Er dette mulig å få laget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tada! Da har jeg satt sammen hva du likte best av de forslagene. Hva synes du nå?

Hanne, på tide å registrere det enkeltpersonsforetaket, kanskje...?

Skal få sett på det sammen med Håvard på torsdag. Han har allerede et eget foretak så da kan han forklare meg litt osv. Og såklart jeg kan gjøre noen fine ting for deg *spent* Får vel begynne å la

Kan være litt lurt å skrive litt om hvor den skal brukes ja. Skal den på jakker, gensere, plakater, brosjyrer eller noe? Jeg kan sikkert lage et forslag eller flere :)

Som skrevet over så er planen å logoen på hjemmesiden (banner), og på klær, og underskrift her så klart :D

Kanksje greit å ha en kopi i sort i tilfelle? ;)

Sier tuuuusen millioner takk for hjelp altså, vil veldig gjerne se noen forslag jeg :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt sammen 3 enkle forslag for å vise litt alternativer til hvordan tekst og ikon kan stå i forhold til hverandre. Regner med du vil ha belgersilhuett, det har jeg ikke tatt med her :P Ikonene er mest for å vise helhet osv. Og jakkene er sjøstygge, men se helhetlig :P

teamlogoforslag.jpg

Innspill? :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt sammen 3 enkle forslag for å vise litt alternativer til hvordan tekst og ikon kan stå i forhold til hverandre. Regner med du vil ha belgersilhuett, det har jeg ikke tatt med her :P Ikonene er mest for å vise helhet osv. Og jakkene er sjøstygge, men se helhetlig :P

teamlogoforslag.jpg

Innspill? :)

Jeg har ikke peiling på slikt, bare så det er sagt. Men jeg hadde snudd meg 2 gang for å fått med meg logoen om den var sammensatt av teksten i forslag 2 og ikonet fra forslag 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt sammen 3 enkle forslag for å vise litt alternativer til hvordan tekst og ikon kan stå i forhold til hverandre. Regner med du vil ha belgersilhuett, det har jeg ikke tatt med her :P Ikonene er mest for å vise helhet osv. Og jakkene er sjøstygge, men se helhetlig :P

teamlogoforslag.jpg

Innspill? :)

WOW! Skikkelig stilige var de! :D Likte veldig godt skrift i de to siste :) Får du til å ha bare blokkbokstaver, men med T og E i større skrift?

Hva syntes du om silhuetten jeg har laget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke peiling på slikt, bare så det er sagt. Men jeg hadde snudd meg 2 gang for å fått med meg logoen om den var sammensatt av teksten i forslag 2 og ikonet fra forslag 3 :)

Det kan testes ut ja ;) Personlig synes jeg fonten i forslag to er litt FOR oppstykket, men det så kult ut med TEAM i liten skrift over Tough Enough.

WOW! Skikkelig stilige var de! :D Likte veldig godt skrift i de to siste :) Får du til å ha bare blokkbokstaver, men med T og E i større skrift?

Hva syntes du om silhuetten jeg har laget?

Ja det kan jeg prøve ;) Silhuetten var grei nok, men litt vel pixlete/ujevn osv. Men det kan jo fikses litt på :) SKal teste litt mer jeg :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne, på tide å registrere det enkeltpersonsforetaket, kanskje...? :whistle:

Kaaaanskje det ja :whistle: Blir sliten bare å tenke på hvor mye styr det er :lol: Men skal definitivt få sett på det snart! Kan ikke sitte å gjøre ting gratis hele tiden, samme hvor gøy det er! :P

Skal lage det nye forslaget ikveld Veronica :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaaaanskje det ja :whistle: Blir sliten bare å tenke på hvor mye styr det er :lol: Men skal definitivt få sett på det snart! Kan ikke sitte å gjøre ting gratis hele tiden, samme hvor gøy det er! :P

Det er ikke noe styr i det hele tatt! :) Du registrerer foretaket på nett (br-reg), krysser av for at det IKKE skal i foretaksregisteret (for det koster 3000 kr), og at du skal holde deg undet 50.000kr i året, og vips er du i gang!

Jeg tenker at du skal få gjøre noen fine ting for meg også nemlig, og jeg liker verken svartbetaling eller å tyne "tjenester" ut av folk, så tenk på at du gjør alle oss andre en tjeneste, kanskje det blir en ekstra motivasjon, siden du er så sjøloppofrende allerede. ;):lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe styr i det hele tatt! :) Du registrerer foretaket på nett (br-reg), krysser av for at det IKKE skal i foretaksregisteret (for det koster 3000 kr), og at du skal holde deg undet 50.000kr i året, og vips er du i gang!

Jeg tenker at du skal få gjøre noen fine ting for meg også nemlig, og jeg liker verken svartbetaling eller å tyne "tjenester" ut av folk, så tenk på at du gjør alle oss andre en tjeneste, kanskje det blir en ekstra motivasjon, siden du er så sjøloppofrende allerede. ;):lol:

:D Skal få sett på det sammen med Håvard på torsdag. Han har allerede et eget foretak så da kan han forklare meg litt osv.

Og såklart jeg kan gjøre noen fine ting for deg :D *spent* Får vel begynne å lage hjemmeside imorgen da. Så kanskje det blir en liten business av dette.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tada! Da har jeg satt sammen hva du likte best av de forslagene. Hva synes du nå? :)

teamlogoforslag3.jpg

Sorry for sent svar, har vært uten nett litt så har ikke sett det før nå.

Syntes alle var veldig fine igrunn, men blir liksom ikke heeeelt "fortrolig" med de heller, hvis du skjønner hva jeg mener?

Den fineste var den helt sorte, altså nest siste ;) Vet ikke helt hva som kan endres på for at det blir helt tipp topp heller.. Uff, nå syntes jeg nesten litt synd på deg som må stri med meg... :P Det var ikke så enkelt som jeg hadde trodd alikevel dette her :P

Og forresten, hadde tenkt å gi den (altså deg) som hjalp meg noe for strevet altså :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes alle var veldig fine igrunn, men blir liksom ikke heeeelt "fortrolig" med de heller, hvis du skjønner hva jeg mener?

Det kan ikke være at hunden står til høyre? Det får nemlig meg til å bli litt svimmel... Utover det synes jeg de var kjempefine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for sent svar, har vært uten nett litt så har ikke sett det før nå.

Syntes alle var veldig fine igrunn, men blir liksom ikke heeeelt "fortrolig" med de heller, hvis du skjønner hva jeg mener?

Den fineste var den helt sorte, altså nest siste ;) Vet ikke helt hva som kan endres på for at det blir helt tipp topp heller.. Uff, nå syntes jeg nesten litt synd på deg som må stri med meg... :P Det var ikke så enkelt som jeg hadde trodd alikevel dette her :P

Og forresten, hadde tenkt å gi den (altså deg) som hjalp meg noe for strevet altså :D :D

Hehe! Skjønner hva du mener. For jeg fikk det ikke helt til å stemme jeg heller. Har prøvd med forskjellige størrelser på figuren. Logoen er ubalansert, men det tror jeg er fordi figuren er så statisk. Den bare står rett opp og ned. Det er ikke noe action der liksom :P

Det kan ikke være at hunden står til høyre? Det får nemlig meg til å bli litt svimmel... Utover det synes jeg de var kjempefine.

Det kan godt hende.. Men setter jeg den til venstre så blir hele logoen for "tung" på venstre side. Så da må figuren enten stå alene på venstresida, ved siden av teksten. Eller så må det være en mer bevegelig figur. Men ja. Det er noe som skurrer.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...