Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp til Logo


Veronica O
 Share

Recommended Posts

Laga den siste i 3 varianter. Sort/hvit , sort bakgrunn og med fargeforslag.

teamlogoforslag6.jpg

De to øveste likte jeg aller best! :D :D

Et lite forslag, aner ikke hvordan det blir seende ut, men hva med å bruke T'en til både team og Tough? Og sette hundene foran og med samme stil som teksten? Klarer du å få T'en nærmere o'en også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tada! Da har jeg satt sammen hva du likte best av de forslagene. Hva synes du nå?

Hanne, på tide å registrere det enkeltpersonsforetaket, kanskje...?

Skal få sett på det sammen med Håvard på torsdag. Han har allerede et eget foretak så da kan han forklare meg litt osv. Og såklart jeg kan gjøre noen fine ting for deg *spent* Får vel begynne å la

De to øveste likte jeg aller best! :D :D

Et lite forslag, aner ikke hvordan det blir seende ut, men hva med å bruke T'en til både team og Tough? Og sette hundene foran og med samme stil som teksten? Klarer du å få T'en nærmere o'en også?

Så ikke forslaget ditt før nå jeg :icon_redface:

Skjønte ikke helt hva du mente med å ta T´ene, men NÅ gjorde jeg det :P Så kan godt lage et forslag med det også så ser du hvordan det blir :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

teamlogoforslag7.jpg

Fy søren du er flink altså! ;) Det ble kanskje litt rart med team ordet? Eller hva syntes du??

Forutenom det så liker jeg veldig godt nr 1 og 4 :D :D

Stakars deg, jeg har vel egentlig mast nok på deg..

Hvordan er det når en bestiller dette på klær? Når de blir blåst opp? Vet du noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren du er flink altså! ;) Det ble kanskje litt rart med team ordet? Eller hva syntes du??

Forutenom det så liker jeg veldig godt nr 1 og 4 :D :D

Stakars deg, jeg har vel egentlig mast nok på deg..

Hvordan er det når en bestiller dette på klær? Når de blir blåst opp? Vet du noe om det?

Synes det ble både kult og litt rart med teamordet. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker det eller ikke :P Det var jo litt morsomt også :D

Hvordan de gjør det når de trykker på klær vet jeg ikke. Har aldri bestilt noe med trykk osv. Men det skal bli sånn nogenlunde som du vil ha det. Det skal ikke ha så mye å si om de blir blåst opp. Er grei oppløsning på det. Skulle det bli krise så kan de jo forstørres.

Ååå duktiga pippin! :D

Många fina förslag du gjort!

Takk! :) Morro å lage sånne ting :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ble både kult og litt rart med teamordet. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker det eller ikke :P Det var jo litt morsomt også :D

Hvordan de gjør det når de trykker på klær vet jeg ikke. Har aldri bestilt noe med trykk osv. Men det skal bli sånn nogenlunde som du vil ha det. Det skal ikke ha så mye å si om de blir blåst opp. Er grei oppløsning på det. Skulle det bli krise så kan de jo forstørres.

Takk! :) Morro å lage sånne ting :D

Hvis du skulle hatt denne logoen, hvordan hadde du ønsket den? Tar imot tips, kritikk og meninger med et stort YES :D:P

Nei, nå skal jeg ikke mase mer på deg, du har gjort mer enn nok og en fantastisk jobb! ;) Føler meg skikkelig "pågående" her, men jeg syntes bare dette var veldig gøy og artig å se mange forskjellige måter å lage samme ting på egentlig, jeg blir super giret kan man si... :P

Tusen millioner takk igjen for all hjelp. Du er utrolig kreativ og kan glatt lage en business av dette! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...