Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ei venninne tegnet Ozzy i snøstorm.

første møte med havørn på kloss hold

Luno, Jolie og Nemis bidrag til BAs "Bergens fineste smil" konkurranse; kan ikke skjønne annet enn at dette skal gå videre (om det blir godtatt )

Posted Images

• 2 weeks later...
Skrevet

veldi dårlige bilder pga det var sen tpå kvelden + dårlig fotograf (meg for de som ikke skjønte det :thumbsdown: ) + dårlig kamera..

men søteste gutten min da :wub::spell:

Skrevet

Poster årets første sykkel tur...med Danny samojed i trekkende i sele i springeren, mamma på pedalene med mobilkamere og CarmeLita papillon som holder utkikk fra sykkelkurven.(for ordenskyld..CarmeLita har på sele og bånd og sitter på "pute" i kurven.

Bilde0221.jpgBilde0220.jpgBilde0222.jpgBilde0223.jpg

• Like 1
Skrevet

jeg tok et veldig søtt bilde i helga, som jeg må dele :heart:

127-4.jpg

Åhhh,så fiiin!

Hører hunden til i Rogaland? Så nettopp en lik valp (det er valp,sant? :icon_redface: ) med kuperte øyre her for en liten stund siden :)

Skrevet

Han bor i Vestfold. :) Kom hit fra Spania for under en uke siden.

... og ja, han er ca 4 mnd. :)

Da er det nok ikke samme nei :P Tilfeldig,da det er sjelden jeg ser kupperte hunder :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Januar2012069-1.jpg

Er dette en amstaff/pit? Ligner utrolig mye på den nye hunden, Junior, til Cesar Millan, en pitbull. Eller kan staffer ha de fargene også? Utrolig pen! Hvis staff finnes i den fargen, må jeg ha :w00t:

• Like 1
Skrevet

Er dette en amstaff/pit? Ligner utrolig mye på den nye hunden, Junior, til Cesar Millan, en pitbull. Eller kan staffer ha de fargene også? Utrolig pen! Hvis staff finnes i den fargen, må jeg ha :w00t:

Er en staffe ja :yes: De er utrolig flotte i blåfarge :wub:

Skrevet

Jeg kom hjem fra fysioterapaut-time rundt 13 i forgårs, og en av kollektiv-samboerne mine møter meg i gangen nede, hun er på vei ut. Hun ler. "Tina, har du sett at Kuro har kost seg i stua?" Og så går hun.

Dorull.jpg

...noen hadde visst satt en dorull på stuebordet. SE så flink han føler seg.

• Like 2
Skrevet

Jeg kom hjem fra fysioterapaut-time rundt 13 i forgårs, og en av kollektiv-samboerne mine møter meg i gangen nede, hun er på vei ut. Hun ler. "Tina, har du sett at Kuro har kost seg i stua?" Og så går hun.

Dorull.jpg

Haha! :lol:

Sitter der som DEN helten! b020.gif

• Like 1
Skrevet

Dorull.jpg

Hahaha! :lol: Det så litt kjent ut!

P1070147.JPG

P1070150.JPG

Det her kom jeg nemlig ut av dusjen til en gang. ;)

Skrevet

Hahahaha! Å gudameg, så søt!

Jeg har aldri sett ham virkelig demontere en dorull. Vi prøver liksom å ikke la ham øve seg på at det er gøy. :P

Men vi måtte flytte dorullholderen til høyere opp på veggen - for han fikk dem ned derfra... Så nå finner vi ham iblant klynkende inne på badet der han sitter nedenfor og ikke når opp... Haha!

• Like 2