Bananen Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Vi er veeeldig glad i skistadionen, vi. Kamar fikk løpe tulling, og Pøbel fikk lov til å apportere litt. Favoritt, det. Rotten Kamar. Den alltid så grasiøse Pøbel. Kamar har ikke så mye munn og hud å blotte. Han håper han finner noen godbiter på bakken, matvraket som han er. Jeg tror han tygger og løper samtidig her. Gutter kan multitaske. Eh, ja. Kamar later som om han er i Afrika, og fant seg et vannhull. Det kan man selvsagt drikke av. Pøbel er godt fornøyd med at dummien kom frem. Kamar var flink og var med å søke, men Pøbel er retrieveren, må vite. Lykke, det! Fineste Pøbelen kan sitte og vente på signal. Tja. Kamar sier han får solen i øynene, og Pøbel er bare Pøbel. Fine gutta, det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vima2k Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 kjempe nydelige :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Fina bilder av guttaboys såg ut som dem hade det kul på varsitt sätt hihi... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Flotte bilder av flotte gutter Så heldig dere er med sol og fint høstvær 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 20. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Flotte bilder av flotte gutter Så heldig dere er med sol og fint høstvær Ja, det har vært fint her i det siste, men det er kaaaldt. Han sier han gjerne kunne hatt på seg genseren sin litt, hihi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Nydelige 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Den basenjien er bare SÅ søt! Nydelige farger 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Fiiine gutta det De hører liksom sammen de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Fineste! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Nå gleder jeg meg ikke mindre til i morgen liksom.... KAMAR (Og Pøbel er bare herlig som vanlig ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Fineste det! Jeg vil gjerne ta en svipptur og hilse på god'guttene en gang! (Kan godt ta med effileringen så kan vi ta noen fine bilder av Pøblusen med juleklipp? Han begynner jo å bli en riktig så kjekk herremann! ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 20. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Fineste det! Jeg vil gjerne ta en svipptur og hilse på god'guttene en gang! (Kan godt ta med effileringen så kan vi ta noen fine bilder av Pøblusen med juleklipp? Han begynner jo å bli en riktig så kjekk herremann! ) Jaaa! Det må du gjøre! Jeg finner ingen sakser - har kjøkkensaks, da. Så Pøbel går liksom med skjegg og afroører han stakkars. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Fine Kamar og Pøbel Flotte bilder som alltid Ane Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Fine gutter det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Jaaa! Det må du gjøre! Jeg finner ingen sakser - har kjøkkensaks, da. Så Pøbel går liksom med skjegg og afroører han stakkars. Jeg skal sørge for at saksene blir med hjemmefra neste helg jeg - så får vi finne en dag med fint vær før det blir for mye snø her oppe :-/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Kjempefine bilder <3 kjekke gutter du har altså! Herlige! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 21. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2011 Nyyyyyydelige gutter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2011 Så Pøbel går liksom med skjegg og afroører han stakkars. Afroører! I love it! (Og jeg vil også ta sånne crispy-klare bilder av jentene i fart... Hrmf...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 21. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2011 Kjekke guttene det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 21. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2011 Afroører! I love it! (Og jeg vil også ta sånne crispy-klare bilder av jentene i fart... Hrmf...) Kanskje vi kan fikse det en dag? Takk, søtinger! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 21. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2011 Så flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2011 Pøbel sin pels ser silkemyk ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 21. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2011 Pøbel sin pels ser silkemyk ut Det er den jo også, forsåvidt. Men den trenger en dusj etter å ha vært ute i vær og vind - og gjørme. Heldigvis er den faktisk overraskende selvrensende! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts