eva86 Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Min sorte perle! Greyhound, født 22.05.2011 Far: N. S.UCH. WW-10 NORDV-10Jet's Signed Sealed'n Delivered Mor: INT NORD FIN UCH Jet's Take it or Leave it 9 uker, med sønnen min Emrik (3 år) 9 uker 10 uker med Whiskey 12 uker, første møtet med filla Kirow og Hugi (Whippet) 14 uker 14 uker 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Så søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Oi for en nydelig liten sak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 20. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Takk Om der er noen som bor inærheten av Oslo med Greyhound, ta gjerne kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Så nyyydelig! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Utrulig vakker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Greyhound jo! Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Guri så nuddelig de beina og det var da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Så nydelig da :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Åå! Han var skjønn! DE labbene! Også har han nesten aldri alle beina planta på jorda på disse bildene her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 20. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Noen rykende ferske bilder, tatt i dag. 5 månder gammel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 20. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Åå! Han var skjønn! DE labbene! Også har han nesten aldri alle beina planta på jorda på disse bildene her! Hehe, rikitg observert! Han har ikke beina på bakken så ofte... Tusen takk for fine ord om gutten min! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Oh my! Dårlig gjort å legge ut slike bilder altså! Jeg som lider av kronisk greyhound forelskelse! Sorte greys er utrolig fine! Er det din første grey? Har ikke sett deg så mye her på forumet, men minnes at du har (hadde?)en azawakh, stemmer d? Kos deg masse med skjønnheten! Er så misunnelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Jeg elsker hvordan man kan se hvordan musklene kommer poppende fram ettersom han blir eldre. Han er utrolig flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 20. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Jeg elsker hvordan man kan se hvordan musklene kommer poppende fram ettersom han blir eldre. Han er utrolig flott! Oh my! Dårlig gjort å legge ut slike bilder altså! Jeg som lider av kronisk greyhound forelskelse! Sorte greys er utrolig fine! Er det din første grey? Har ikke sett deg så mye her på forumet, men minnes at du har (hadde?)en azawakh, stemmer d? Kos deg masse med skjønnheten! Er så misunnelig! Hehe.. Min første grey ja. Riktig, hadde ei az tispe. Hun ble brått revet bort fra meg.. Påkjørt av bil. Utrolig synd, hun var kjempe trivelig, herlig frøken som var kjempe sosial av seg, de beste går først sies det. Sant! Det blir azawakh igjen, så snart jeg bor litt mer øde. Det er så sykt mye tid og energi som legges i en slik hund. Så jeg må være 110% fokusert på den da.. Greyhound er en helt utrolig rase, veldig betatt! Også for en enkel hund. Han min er helt topp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Må bare få si at sort er lekkert på greyhound! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Ohlalala Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 lekker sak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Er ikke sort en litt uvanlig farge, eller er det bare på whippet kanskje? Kjempe lekker ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Å herremååååne så fin! :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Wow! Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Er ikke sort en litt uvanlig farge, eller er det bare på whippet kanskje? Kjempe lekker ihvertfall! Sort er ikke så vanlig på grey nei. De er ganske populære også, når de kommer i ett kull. I dette kullet var det endel sorte, så da var det flere heldige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Å fyttirakkern så flott han er! Og med bein som flyr i alle retninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Vanvittig flott! Jeg liker at du har en så pen rase, og er så flink med kameraet samtidig! Det er gull! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts