Benedicte Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2011 Dere husker kanskje det veldig vellykkede sonen-blodsporkurset i våres? Bilder: http://hundesonen.no...61#entry1066061 Instruktøren Ann Cathrin Solbakken skal hvertfall holde kurs igjen våren/sommeren 2012, og det skader vel ikke å annonsere for det ganske tidlig Jeg skal hvertfall melde Cita eller Ikke på kurset 5-6 mai. Mer info: http://www.anncathri...odsporkurs.html Opsis Siter
Anette Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2011 Kanskje det kanskje.... Amiga få ett til. Siter
pippin Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2011 Hmmmm.. *tenketenke* Vil jo prøve spor med Mana også, og det er god tid til å øve litt frem til 2012 Siter
Heidihj Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2011 Det vil jeg veldig gjerne gå på med Mayah! Det hadde vært knall! Siter
Monica123 Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2011 Hmm kanskje jeg burte melde på Arla eller Tindra.. Siter
Peers Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2011 Oh, man skal virkelig ikke se bort i fra at vi melder oss på dette Siter
Kaja Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2011 Skulle vært på kurs med henne nå jeg, men har ingen duganes hund Kos dere! Siter
Reefer Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2011 Vi vil! ... bare ordne med fly til den tid Siter
LinL Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2011 Skulle vært på kurs med henne nå jeg, men har ingen duganes hund Kos dere! JOOO, du har aqua, duganes som bare det hu? dvergen er snusere de Siter
Kaja Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2011 JOOO, du har aqua, duganes som bare det hu? dvergen er snusere de Hun går ikke ute uten munnkurv, så nei Siter
LinL Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Hun går ikke ute uten munnkurv, så nei Åh, stemmer det. Altspisende kua! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Dere husker kanskje det veldig vellykkede sonen-blodsporkurset i våres? Bilder: http://hundesonen.no...61#entry1066061 Instruktøren Ann Cathrin Solbakken skal hvertfall holde kurs igjen våren/sommeren 2012, og det skader vel ikke å annonsere for det ganske tidlig Jeg skal hvertfall melde Cita eller Ikke på kurset 5-6 mai. Mer info: http://www.anncathri...odsporkurs.html Ooo, dette vil jeg være med på! Kan vi sitte på med deg, mon tro, siden du sikkert har lappen innen den tid? Siter
Guest Jonna Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Det komme ann på ett par faktorer, jeg må se når jeg får valper, når de blir levert også om Talli er klar for andre konkurranser eller ikke. Den helgen pleier være opptatt Men om ikke det blir så er sikkert jeg og Blaze med også. Siter
Anette Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Ooo, dette vil jeg være med på! Kan vi sitte på med deg, mon tro, siden du sikkert har lappen innen den tid? er bare å sende mail og reservere plass har gjort det med amiga for første helgen. samme skal labbis. og uansett ordner kjøre seg 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 er bare å sende mail og reservere plass har gjort det med amiga for første helgen. samme skal labbis. og uansett ordner kjøre seg Jeg skjønte at det ikke var her reservasjonen blei gjort, altså, men det er kjedelig å melde på noe uten å vite at man faktisk kommer seg dit. Mvh hun som måtte avlyse alle fire blodsporprøver vi var påmeldt denne høsten pga manglende sjåfør... Siter
Anette Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Jeg skjønte at det ikke var her reservasjonen blei gjort, altså, men det er kjedelig å melde på noe uten å vite at man faktisk kommer seg dit. Mvh hun som måtte avlyse alle fire blodsporprøver vi var påmeldt denne høsten pga manglende sjåfør... Iallefall skal jeg dit første helga og labbis. jeg har lappen, labbis har innen den tid. og jeg får låne bil om jeg ikke har selv. Sist var det jo bare 2 biler og aller deltakerne stappa inni de to. Så vi får deg alltids dit når flere skal dit 1 Siter
Zitka Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Skulle vært på kurs med henne nå jeg, men har ingen duganes hund Kos dere! Kom og hent gamlemor, så har du hund å gå med Hun tror nemlig at ho er dronninga i skauen og sporer som bare det Men helt seriøst, dumt at kurset ikke er nærmere.. Men får vel til å bli prøveklar i løpet av sommeren alikevel Siter
Benedicte Skrevet 20. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Sandra: lappen har jeg innen den tid, og tanken er jo å kjøpe bil med en gang og prøve å ha råd til den. Har jeg bil må du gjerne sitte på Siter
SandyEyeCandy Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Sandra: lappen har jeg innen den tid, og tanken er jo å kjøpe bil med en gang og prøve å ha råd til den. Har jeg bil må du gjerne sitte på Jeg er påmeldt, hurra, og krysser fingra for at du får lappen, hehe. 1 Siter
simira Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Skulle vært på kurs med henne nå jeg, men har ingen duganes hund Kos dere! Godt mulig Tollef og Kovu hiver seg med, kan sikkert sende med Odin også? Stakkars eieren hans er ikke så interessert i spor... Siter
Recommended Posts