Teserere Skrevet 26. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mars 2016 Idag har vi gått spor! Twiggy er superhormonell for tiden, så etter litt sosing i sporstart tok jeg henne bare ut av sporet og gikk 2 godbitspor på gress og asfalt istedet. 1 skritt frem og 2 tilbake Til Aïda prøvde jeg for første gang med gjenstand i sporet. En liten lekesopp. Venninnen min gikk opp ca 150m langt spor med et par vinkler. Prøvde også sporoppsøk, og det gikk bra. Hun jobbet godt med nesen i sporet første halvdel, og markerte og plukket opp soppen! Hun trodde nok at det var slutten, så måtte jobbe litt med å få henne ned på sporet igjen. Raskt fikk hun sluttleken i nesa, og ville overvære. Så prøvde å holde litt igjen og bare gå når hun søkte ned. Hun jobbet ok og fant leken Neste gang tror jeg jeg bare skal ha gjenstand til slutt og heller ha leken på meg. Og legge gummi/plast gjenstander som lukter litt mindre. 3 Siter
Teserere Skrevet 30. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2016 Diverse bilder fra siste tiden. Ikke alltid like lett å samle alle hundene på et bilde 10 Siter
Poter Skrevet 30. Mars 2016 Rapporter Skrevet 30. Mars 2016 De ser så søte og gode ut, virkelig klembare Siter
Teserere Skrevet 30. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2016 5 timer siden, Poter skrev: De ser så søte og gode ut, virkelig klembare De er skikkelig klembare, og heldigvis har de ingenting imot masse mosekosing 1 Siter
Teserere Skrevet 3. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2016 Twiggy er 11 måneder! 7 Siter
Teserere Skrevet 3. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2016 Ja ikke sant! Skal få tatt noen nye oppstillingsbilder til bursdagen Gleder meg til å stille henne på spesialene i år! Siter
Teserere Skrevet 20. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2016 Se så glad man blir når man ser bestevennen sin 6 Siter
Lunatic Skrevet 20. April 2016 Rapporter Skrevet 20. April 2016 Hvis jeg noen gang skal ha staff så vil jeg ha en Twiggy-kopi. hun virker så søt både på innsiden og utsiden 1 Siter
tutle Skrevet 20. April 2016 Rapporter Skrevet 20. April 2016 Så fine de er. Alltid hatt en ting for Twiggy 1 Siter
Teserere Skrevet 25. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2016 Twiggy har begynt med agility! Hun er et Naturtalent! Her ser dere andre økt på vippa: 6 Siter
LØJ Skrevet 26. April 2016 Rapporter Skrevet 26. April 2016 YEY!! Så flink hun er Og det snør og det snør... 1 Siter
Teserere Skrevet 2. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2016 Idag er Twiggy 1 år Hun er akkurat den hunden jeg ønsket meg Og i tillegg så er hun nok mer enn det Aïda ønsket seg, på en positiv måte 14 Siter
Kristiin Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Skrevet 2. Mai 2016 De selene så fine ut Kan de brukes til både kjetting og vanlig trekk? Hvor er de fra? Siter
inaboe Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Skrevet 2. Mai 2016 Gratulerer til fineste Twiggy, skikkelig fin hund 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Skrevet 2. Mai 2016 Gratulerer så masse til Twiggy! Gleder meg til å se hva dere får til i åra framover! 1 Siter
Mirai Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Skrevet 2. Mai 2016 Gratulerer med dagen til lille tønna! 1 Siter
bie Skrevet 3. Mai 2016 Rapporter Skrevet 3. Mai 2016 Gratulerer så mye med dagen til Twiggy De er så nydelige jenter altså Gråbarten til Aïda er så fin!! 1 Siter
Teserere Skrevet 22. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mai 2016 Årets open show er over! Twiggy debuterte i junior, klassen var relativt stor med 16 stk. Hun ble nr 5 med en strålende kritikk: Beautiful red bitch with white on chest leading to neck, with two white socks, full of ring presens, well placed eye, clean dark muzzle, correct scissor bite, lovely strong short neck, good shoulder placement, lovely front, good spring of rib, good bend of stifle, turn out in excellent condition, moved well if nit (?) picking(?) Excellent. Aida stilte i åpen for siste gang (veteran neste!), klassen var den største med 26 stk. Hun ble ikke plassert, men fikk også en flott kritikk: Black brindle bitch with white flash on chest, four white paws, lovely feminine head, good depth of chest, well sprung rib, good bend of stifle, moved well with good topline, correct pump handle tail carriage. Excellent. Er så fornøyd med jentene, begge viste seg så godt. Twiggy var så flashy! Idag var det 60m sprint, og gamlemor kom på andreplass med 6,33 sekunder! 6 Siter
Teserere Skrevet 22. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mai 2016 På 2.5.2016 at 3:55 PM, Kristiin skrev: De selene så fine ut Kan de brukes til både kjetting og vanlig trekk? Hvor er de fra? Det er turseler fra Minipina! De er sydd på mål og er den beste selen jeg har vært borti. De er fine til vanlig trekk, og ved å feste på et pinestykke bak kan de brukes til kjettingtrekk Siter
Recommended Posts