Teserere Skrevet 5. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2015 Vi har vært hos Niina og Kenth Svarteberg i 2 dager og trent masse lydighet! Fy søren så inspirerende, motiverende og ikke minst GØY Aïda er bare så fantastisk å trene med når jeg bare finner de rette nøklene, og nå fikk jeg flere verktøy jeg har lett etter siste halve året Så nå håper jeg det blir fart på pirkingen for å få på plass siste finpussen i øvelsene! Om Twiggy sa de at hun har masse potensiale, hun er nysgjerrig, sosial, energisk og tøff. De syns vi hadde en fin kontakt og at hun likte å jobbe med meg Jeg tror hun blir skikkelig kul å trene med!Nok prat, bildespam: Full fokus! Dyp konsentrasjon Innkalling - kommer som en kule! Neseprøve Avstand Pirker på låste fremben! 10 Siter
Mirai Skrevet 5. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2015 Fine bilder! Ser at Twiggy ikke er like stor/høy som hun ser ut som på bilder alene, sammenlignet med et menneske. Kan se for meg det er motiverende å få litt hjelp og nye verktøy med LP . 1 Siter
LØJ Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2015 Heldiggriser som har vært å trent med Svartbergs 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 6. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2015 Du er så innmari flink med jentene dine, blir spennende å se hva slags lp-monster som bor i den lille brune! 1 Siter
Guest Christine Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Så flinke dere er! Utrolig gøy med så flinke staffer! Siter
Teserere Skrevet 2. November 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2015 Takk takk (hvor har smileyene blitt av???) Nkk har godkjent søknaden om championat, og idag kom diplomet i posten! Så nå er Aïda offisielt NRLCH! Twiggy har rukket å bli 6 måneder, tiden flyr. Hun utvikler seg til å bli en herlig jente. Fortsatt tøff, og ordentlig morsom. Og utrolig vakker! 9 Siter
Teserere Skrevet 5. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2015 Lille valpen er 7 måneder og idag var vi på utstilling for andre gang. For lett for dommerens smak, men hun oppførte seg eksemplarisk! Var veldig tålmodig, og superflink i ringen. Løp pent med løs line, og fristilte seg. Fikk igjen en god opplevelse med dommeren! Nr 4 i klassen av 6-7 (?). Her er kritikken, som jeg er veldig enig i; 7mnd energisk tispe, god mod. G+ hode. Mørke vakre øyne. skal utvikle bredden. vak. hals/nakke. korr overlinje, kryss og b.stell. bredde i front må også komme. tilstrekkelig dyp brystkasse. utm. poter. beveger seg fritt. vever noe frem. trivelig og velvist. 2 Siter
Teserere Skrevet 5. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Desember 2015 Liker attituden! Foto @Mirai 8 Siter
Mirai Skrevet 5. Desember 2015 Rapporter Skrevet 5. Desember 2015 Ja, hun både løp og stod kjempeflott, kunne ikke vært bedre! Velvist også . Siter
Monikawt Skrevet 5. Desember 2015 Rapporter Skrevet 5. Desember 2015 Twiggy er nydelig! Jeg elsker de røde staffene, og jeg synes hun er fint bygd så misunnelig på deg ang treningen med Svartberg! Slike ting gidder jeg ikke unne meg før jeg har en litt mer trenbar rase, men samtidig er det kanskje nø jeg burde prøvd det Siter
LØJ Skrevet 6. Desember 2015 Rapporter Skrevet 6. Desember 2015 Synes lillemor ser veldig så bra ut der hun står, men hva betyr G+ hode? App hilser til jentene Siter
Teserere Skrevet 9. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Desember 2015 På 5.12.2015, 19.34.21, Mirai skrev: Ja, hun både løp og stod kjempeflott, kunne ikke vært bedre! Velvist også . Håper jeg får henne til å beholde den utstrålingen! På 5.12.2015, 20.28.00, Monikawt skrev: Twiggy er nydelig! Jeg elsker de røde staffene, og jeg synes hun er fint bygd så misunnelig på deg ang treningen med Svartberg! Slike ting gidder jeg ikke unne meg før jeg har en litt mer trenbar rase, men samtidig er det kanskje nø jeg burde prøvd det Helt enig Jeg skal definitivt tilbake dit På 6.12.2015, 11.27.17, LØJ skrev: Synes lillemor ser veldig så bra ut der hun står, men hva betyr G+ hode? App hilser til jentene Er ikke sikker selv, tipper godt pluss? Men ikke helt meget godt Jf de gamle karaktersystemene på skolen LG, NG, G, M, S. Hilser tilbake! De vil bøse med App igjen snart 2 Siter
LØJ Skrevet 10. Desember 2015 Rapporter Skrevet 10. Desember 2015 Ja, selvfølgelig så er det sikkert karakter...herregud hjernen er helt på bærtur for tida...ingenting er som litt eksamen i julestria Skal bare levere inn et essay ila 18. desember (ja og ha en eksamen innimellom), så er vi klare for litt hyss og mys med jentene 1 Siter
Teserere Skrevet 28. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Desember 2015 Ny utstilling med Twiggy. Stor konkurranse med 32 valper, uplassert. Kritikken: 8 months. strong bones. corr chest/ t.line. fem head. a bit open ears. exc nose & eye pigm. light golden color w/white. movement should be straighter in back during movement. En smule gyngehest men jobber med fristilling. Syns hun er godt muskelsatt til å være knappe 8 måneder! 7 Siter
tutle Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Skrevet 28. Desember 2015 Så utrolig stor og kraftig hun er blitt! Og like lekker som jeg forespeilet når hun var valp 1 Siter
Mirai Skrevet 28. Desember 2015 Rapporter Skrevet 28. Desember 2015 Hun er fin! Bra kritikk også . 1 Siter
Teserere Skrevet 30. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2015 På 28.12.2015, 20.39.39, tutle skrev: Så utrolig stor og kraftig hun er blitt! Og like lekker som jeg forespeilet når hun var valp Hehe, ikke i forhold til mange andre tisper på hennes alder Men lekker ja, absolutt! Siter
Teserere Skrevet 8. Februar 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Februar 2016 Twiggy har blitt junior allerede Har ikke planlagt utstilling i nærmeste fremtid, men bror og søster debuterte i helgen, og smellvakre broshan klinket til og vant juniorklassen og ble 4. beste hannhund 9mnd og 4 dager gammel! Jack: Stella: Jentene mine har fått et sterkt bånd, det er så herlig å se dem sammen 15 Siter
Stine Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Skrevet 8. Februar 2016 Du må jo presisere at det var vinter specialen med over 180 staffer påmeldte Herlig bilde av jentene 2 Siter
Recommended Posts