simira Skrevet 19. Juni 2014 Rapporter Skrevet 19. Juni 2014 Takk! Så deg helt på slutten vi ses vel på rlstevne ila høsten! Jepp. Ses på Morokulien vel? Siter
Teserere Skrevet 10. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. August 2014 Aïda har hatt en aktiv sommer med mye bading, trening (Hundefestivalen, var knallbra!!) og turer i fjell og skog. Her er noen utvalgte bilder: Foto: Maren Teien 7 Siter
Mardina Skrevet 10. August 2014 Rapporter Skrevet 10. August 2014 Jeg har alltid trodd at hun var svart og hvit jeg, men ser jo nå at det er hun ikke Søt og flink er hun uansett Siter
SiriEveline Skrevet 11. August 2014 Rapporter Skrevet 11. August 2014 Ser ut som en herlig ferie Siter
Teserere Skrevet 11. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. August 2014 Jepp. Ses på Morokulien vel? Jeg skulle melde på der, men fristen gikk jo ut så skrekkelig tidlig Jeg har alltid trodd at hun var svart og hvit jeg, men ser jo nå at det er hun ikke Søt og flink er hun uansett Hun er svartbrindle, og brindlestripene blir alltid litt lysere på sommeren Ser ut som en herlig ferie Beste sommeren på åresvis Siter
Stine Skrevet 11. August 2014 Rapporter Skrevet 11. August 2014 For en herlig ferie! Og hun er jo så vakker da 1 Siter
Teserere Skrevet 16. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2014 Herregud, vi har fått opprykk til elite idag Jeg har ikke landet enda, og det har egentlig ikke helt gått opp for meg enda. Dette er så stort for meg, dette har jeg jobbet mot lenge, og endelig er drømmen virkelighet! Jeg er så utrolig stolt av min lille hund Veien hit har vært opp og ned, men mest morsom! Men vi skal jo ikke gi oss her, nå starter jakten på førstepremiene, og forhåpentligvis championatet Så god følelse som jeg hadde i ringen idag har jeg aldri hatt før! Aïda ga så mye av seg selv, og leverte krutt i alle øvelsene! Hun gikk så godt som hun kan - bedre kan hun ikke nå 26 Siter
SiriEveline Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Gratulerer så utrolig mye! Dere er kjempeflinke og gleder meg masse til fortsettelsen! Siter
Heidihj Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Fy søren så kult! Gratulerer så masse! Dere er helt rå! Siter
Tabris Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Wow, så fantastisk! Gratulerer! Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 4 Siter
Benedicte Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Gratulerer så utrolig mye! Jeg kjenner følelsen!!! Hvor mye poeng fikk dere i de ulike øvelsene? Siter
Troika-09 Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Så utrolig moro! Gratulerer så mye til dere begge Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter
MegaMarie Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Wow, utrolig bra jobbet Gratulerer! Det blir spennende å følge med der videre! Bilde der hun går fri ved fot var kjempe fint Siter
SandyEyeCandy Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Gratulerer så masse igjen! Siter
Teserere Skrevet 16. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2014 Gratulerer så utrolig mye! Dere er kjempeflinke og gleder meg masse til fortsettelsen! Takk Fy søren så kult! Gratulerer så masse! Dere er helt rå! Takker Gratulerer! Takk! Wow, så fantastisk! Gratulerer! Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 4 Takk takk Gratulerer så utrolig mye! Jeg kjenner følelsen!! Hvor mye poeng fikk dere i de ulike øvelsene? Takk! 10 i fellesøvelsene, FVF 7,5, sitt under marsj 9, innkalling 8, ruta 5, apport over hinder 9, metallapport 8,5, neseprøve 5, avstand 9,5, helhet 8,75 (8,5+9). Helt fair med 2 5ere, det er de svakeste øvelsene våres Wow, dere er flinke! Så utrolig moro! Gratulerer så mye til dere begge Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Wow, utrolig bra jobbet Gratulerer! Det blir spennende å følge med der videre! Bilde der hun går fri ved fot var kjempe fint Blinkskudd ja Gratulerer så mye! Gratulerer så masse igjen! Takk, hyggelig å treffe deg! 1 Siter
Teserere Skrevet 16. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2014 Gratulerer så mye! Tusen takk! Siter
maysofie Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Wuuhuu! Gratulerer så mye! Er der staffer som innehar N LCH? Siter
mokken Skrevet 16. August 2014 Rapporter Skrevet 16. August 2014 Gratulerer med opprykk, godt jobbet! Siter
Recommended Posts