Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Her har dere kattene mine! :)

Ikke de beste bildene men dog...

Aslan som er beige og nyyydelig! Største kosetrynet man faktisk kan få tak i og en masekopp uten like! Han er 6 mnd gammel (Tror jeg) Men er såå herlig! Og det kjekkeste han vet er pappesker! :P

IMG_9588.jpg

IMG_9596.jpg

Blue Eye.. Eller Bluey som jeg sier er hel hvit og har blå øyne.. Han er 12 uker og jeg hentet han i dag, så han vet jeg ikke så veldig mye om enda.. Hehe.. :)

IMG_9610.jpg

IMG_9615.jpg

  • Like 1
Skrevet

For noen sjarmiser! :wub: Bluey kan vel få det som han vil med det blikket!

Tror nok det etterhvert ja :P Håper han beholder de blå øynene :)

Skrevet

Fine! :D Aslan er så fint navn :)

Helt enig! :D Også har han så sinnsyk beinstamme, så Synnøve foreslo navnet.. Og jeg konkluderte med at han er en Aslan.. Spesielt etter at han reagerte FØRSTE gang jeg sa det til han :P:wub:

Veldig fine begge to :ahappy:

Tusen takk :D

Skrevet

Tror nok det etterhvert ja :P Håper han beholder de blå øynene :)

Er han 12 uker vil han beholde de :)

Det er utrolig mye artigere med to katter enn en, gratulerer med den nye, de var veldig pene :)

Skrevet

Tusen takk alle! :) Er så enig..

Takk for svar om øynene Muchi! :)

Nåå er neste steg å få Storebror Aslan til å leke litt roligere med Bluey.. Hehe.. :P

Skrevet

Nydelige :wub: Puseunger er bare bedårende :wub:

Helt enig! MEn herreguuud så jeg gleder meg til den dagen jeg vet det snart kommer en valp inn hit! :D :D

  • Like 1
  • 11 months later...
Skrevet

Ojj! Har helt glemt denne tråden jeg! Aslan er på de evige grønne marker, da han ble påkjørt av bybanen for en stund tilbake.. Håper han døde momentant og ikke hadde smerter :) <3 God gutten.

Bluey lever i beste velgående og har fått en leke kompis (som egentlig er mamma sin, men har bodd her de siste ukene.. Har sagt jeg beholder han til han blir dum eller noe :P Hehe)

Har har blitt en meget flott gutt <3

Her kommer noen bilder fra den siste tiden.. Beklager crapy kvalitet, har lagret de fra fb.. (sitter nemlig på midlertidig pc)

Toalettet var og er veeldig spennende!

393519_10150954630790203_910940601_n_zps51a7bb16.jpg

I vinduskarmen å flotter seg.

392738_10150991576425203_730212521_n_zps21d66d39.jpg

Viktig å prøveligge vaskemaskinen ja, rart jeg har hår på klær? :P

552151_10151440608475203_1682801959_n_zps39c60d53.jpg

Kosepus

388395_10151131667515203_1284532814_n_zpsb38e35a0.jpg

Standard sovestil

581299_10151561229550203_542752680_n_zps96a492ed.jpg

224287_10152014142060203_1693003458_n_zps83932b76.jpg

Skal jeg hjelpe med å brette klær??

547508_10151761745715203_1166139259_n_zps0b7d2360.jpg

Koser Mopsvalp <3

556645_10151464232900203_296994725_n_zps93f9e37d.jpg

A bag of... Bluey? :P

480777_10152022751055203_1855662316_n_zps13035614.jpg

Vaktpusen på venterommet til vetrinæren

552389_10151879688290203_286396729_n_zps51bb8840.jpg

Bluey med pipedyret sitt

574541_10152068156135203_1529194673_n_zps9b9d5768.jpg

Venter på at jeg skal bli ferdig i dusjen, slik at han kan gå inn for å drikke og legge seg der..

253439_10152084186690203_660942294_n_zpsfb33af20.jpg

Han er blitt en flott ung pus som nettopp har rundet 1 år! (Dette bildet er tatt i dag)

314276_10152115449645203_336924072_n_zps0ff8b02b.jpg

Beklager bildespam :P:lol:

  • Like 4
Skrevet

Er så glad i hvite katter utseendemessig, og Bluey var jo ikke noe unntak. :wub:

Takk takk! Er rart å tenke på at den lille hengslette tynne saken han var når han var liten er blitt en flott katt :P Hehe..

Veldig glad for at han både hører og ser helt fint :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...