Benedicte Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Iiik! Gleder meg! Blir gøy å konkurrere begge dagene! Fikk mail idag om at Amira og jeg har vunnet NKKU's årskonkurranse og skal inn i finaleringen på søndag Det er alltid stas. Det jeg gruer meg til er å vise "basic lydighet og triks" og bable om hvordan jeg trener hund i finaleringen på formiddagen. Det er alltid like uplanlagt og flaut... Men har visst ikke noe valg... Yey! Når klokken? Med Kim? Slik som i fjor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Yey! Når klokken? Med Kim? Slik som i fjor? Vet ikke! Tror det er med Geir Haha! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Puh.. Beardisklubbens stand er på plass, og det var full fart der borte isted... Traff på en hyggelig fyr fra Estland som sto og kappet opp wetbed'r til den store gullmedaljen der. Hørte med han om pris og det var SYKT billig - tror de var 1 X 1,5 m store, masse forskjellige farger (med potetrykk), 200,- for èn - 500,- for tre! Dog sa han at han hadde sett at andre solgte de mye dyrere der, så han vurderte å justere prisen litt.. Men samtidig måtte han rese hjem på søndag, så han måtte bli kvitt alle i løpet av morgendagen... Så er dere på utkikk etter billige hundetepper - der er tipset... (bitteliten stand, kun wetbed'er han har med) Det var dagens tips! Masse flotte rasestands der + de rigget for fullt salgsboder. MYE å se på der, ja. NU er det stryking av klær, pakke utst.bag og finne fram alle gamle premiekort man har liggende.. (De gamle må veksles inn i premier senest på søndag) Og så bading av liten bostonfrøken... Mistenker at det er det minst slitsomme jeg skal gjøre i kveld! Sees i morgen! Susanne 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Det frister VELDIG å ta en tur i løpet av helgen altså Mest sannsynlig blir det søndag, jeg tror ikke jeg rekker det i morgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Kommer nok ikke, med mindre formen til guttungen er veldig mye bedre i morgen tidlig. Og det er tvilsomt.. Han trenger en hel dag å hente seg inn på før jeg utsetter han for noe sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Lykke til, alle sammen! Jeg kommer og jeg drar hjem igjen med verdens beste hund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 25. November 2011 Rapporter Share Skrevet 25. November 2011 Traff på en hyggelig fyr fra Estland som sto og kappet opp wetbed'r til den store gullmedaljen der. Hørte med han om pris og det var SYKT billig - tror de var 1 X 1,5 m store, masse forskjellige farger (med potetrykk), 200,- for èn - 500,- for tre! Dog sa han at han hadde sett at andre solgte de mye dyrere der, så han vurderte å justere prisen litt.. Men samtidig måtte han rese hjem på søndag, så han måtte bli kvitt alle i løpet av morgendagen... Så er dere på utkikk etter billige hundetepper - der er tipset... (bitteliten stand, kun wetbed'er han har med) Det var dagens tips! Takk for tips! Jeg trenger wetbeds =) Kommer nok ikke, med mindre formen til guttungen er veldig mye bedre i morgen tidlig. Og det er tvilsomt.. Han trenger en hel dag å hente seg inn på før jeg utsetter han for noe sånt Jammen da kan han bli frisk i morgen også kommer dere på søndag! Edit! Lykke til alle som stiller i morgen, til dere som stiller på søndag, vi sees i BIS sant? *hihi* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 26. November 2011 Rapporter Share Skrevet 26. November 2011 Nå går jeg inn gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts