Argyr Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Jurassic Bark er vel sammen med Jitterbug favoritten so far, men jeg vet om en Basenji i Amerika med det navnet. Ikke en veeldig kjent en, men dog. Det gjør kanskje ikke noe? Ooog for den akens skyld, Jeg kom på navnet FØR jeg oppdaget at det allerede var en annen basenji som het det. Han er farfaren til Kasko, er han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 21. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Han er farfaren til Kasko, er han. Mhm. Pen er'n også. Blir ikke i slekt med disse valpene da. Ikke direkte iallefall. Jeanette takk for forslag og synspunkt! Og takk for at du er enig med meg Wednesday 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Mhm. Pen er'n også. Blir ikke i slekt med disse valpene da. Ikke direkte iallefall. Nei, farMOR! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Jack of all trades var kult synes jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Nå dukket jeg ens ærend inn på sonen igjen ( enda jeg hadde lagt meg!) bare for å se om det var kommet valper, men neeeeida.. * skuffet* Kanskje neste gang.. Edit: forøvrig kan du kalle de Jippi og Juhu Og Joho! Hvis det kommer en ekstra hannhund 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 21. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Ha ha, ja. For meg høres det ut som et hannhundnavn Men hUn ER pen http://www.basenjisisters.com/Juri.htm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Janna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 21. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Vet dere, her skjer det mindre action enn i lommen til en kirkegjenger nå, så jeg tror jaggu at jeg tar med meg Mille og legger meg, jeg! Mulig vi står opp i natt, mulig hun holder oss på pinebenken til i morgen, Jeg lover at jeg oppdaterer tråden her når/ om det skulle skje noe selvom det er midt på svarteszte natten. Også har jeg lovet en viss sonis en SMS om noe skjer så h*n slipper og sitte oppe og trykke f5 på denne tråden i hele natt Selv holder jeg en knapp på i morgen tidlig tror jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linepip Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Dere? Ikke sant at det ligger to jenter og en sort gutt inni magen til Mille? Sant? Hm?? Hvorfor ikke to jenter og to gutter? You never know... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Jippi, Jubel og Juhu! Det er trioen sin som er ønsket det. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 f5 ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Her og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 21. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2011 Hvis det blir en liten frøken der, så synes jeg den bør hete Jezebel (var ikke det en eller annen rimlig tøff dame i Bibelen? En skjøge eller noe slikt?), eller Just won't do (sånt som basenjier ofte sier til sine eiere..), mye som kan gjøres med Just da.. Just a darling, Just a Bitch, Just a real terror, just a basenji, Just for me (veldig basenjisk) .. og hannhund.. Juggernaut (men den var visst foreslått før kanskje?), Jodling Jackass.. hmm.. nei, legge meg tror jeg, begynner å ta av litt her. Tvi tvi lille Mille-Pille. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 *vente* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Dette er farlig spennende, altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Glad jeg ikke tittet i denne tråden i går. Forøvrig så er ikke Mille flink til å høre på meg lengre Skuffet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 22. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Kvitt kvitt alle morgenfugler! Jeg og Mille har sovet godt og snorket høyt. Nå våknet hun for en halvtimes tid siden og løper rundt og graver. Det er nok ikke veldig lenge igjen før det setter igang for fullt, men det kan fortsatt ta noen timer, 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Kvitt kvitt alle morgenfugler! Jeg og Mille har sovet godt og snorket høyt. Nå våknet hun for en halvtimes tid siden og løper rundt og graver. Det er nok ikke veldig lenge igjen før det setter igang for fullt, men det kan fortsatt ta noen timer, Og nå som det snart er leggetid på disse kanter! Du får be henne knipe godt igjen, og heller begynne om ca 8 timer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 22. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Foreløpig er det kun gravetokter avbrutt av litt hviling Tempen er snart tilbake på normalt nivå, slik den skal være før fødselen trer inn for fullt. 37,3 er den på nå. Den skal nok opp litt til. Vi har godt tid, vi. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 * spent* også bittelite julaften da gitt Det blir 3 stk.. Overbevist. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 22. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Ikke noe spennende å rapportere enda. Gravetokter og hviling avløser hverandre stadig. Vi har ikke kommet inn i den aktive fasen med pressrier o.l. enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 22. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Er det mange f5'ere her nå? Jeg får vel gi dere noe å titte på imens. Her er f.eks. et klipp fra en Jitterbug dans fra Trollmannen fra Oz. En basenji hadde passet godt inn her? Eller? Juggernauten er jeg ikke så sikker på altså: http://www.youtube.com/watch?v=ECf2CEusUFU 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 22. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Nå har det gått noen timer, Mille! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 22. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2011 Press-riene er i gang 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts