Gå til innhold
Hundesonen.no

Yodels jodle-kull ble født 22.12.


Yodel
 Share

Recommended Posts

  • Svar 630
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå begynner de å bli søte nå! De har begynt å spise fast føde, de leker, vandrer, JODLER, og er bare søøøte (og vakre!)

Første valp er født! En alledeles nydelig flott tegnet sort/hvit hannhund på 240 g

Sitat sms: "Vi har fått ei nydelig sort keiserinne! Alt vel!"

Dobbeltposter igjen (hadde det ikke vært for Argyr hadde jeg kvadruppel-postet- eller hva heter det med 5 på rappen?- så nok en takk til deg :lol: )

Men det ER bare to der.

To ryggrader, to hoder. Ikke tre ryggrader og to hoder eller en ryggrad med fire hoder. Heldigvis. Alt stemmer overens, og nå får vi bare glede oss til de eksklusive tvillingene kommer!

Veldig spent på hvem som gjemmer seg der inne!

Håper på En sort og en rød jente, da kanskje? Eller to røde jenter? Eller noe slikt?

Men alt er velkomment altså :)

6 dager igjen til termin, og Mille er her om noen timer! Da blir det fart på fotograferingen!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold fingrene krysset for to jentevalper, vil dere?

Jeg tror det blir slik at jeg har funnet en løsning hun i Danmark er veldig fornøyd med. Dermed:

1. Får jeg to røde jenter beholder jeg en selv, den andre drar til en annen sonis!

2. Får jeg en rød og en sort jente event. to sorte jenter beholder jeg en selv. Den andre drar enten til england eller til sonis.

3. Får jeg en jente og en sort gutt beholder jeg jenta og sender gutten til england.

4. Får jeg en rød og en sort gutt sender jeg den sorte til england mens jeg muuligens beholder den røde selv/ setter bort på del-eie.

5. Får jeg to røde hannhunder selger jeg den ene til en heldig valpekjøper mens jeg muligens beholder den andre/setter bort på del-eie?

Var alle kombinasjoner tenkt igjennom da mon tro?

Hei på jentene da dere!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Mille & Luna ankommet heimen! Mille vagget inn, logret med hele seg og sa yodelooooooooooooo :heart:

Hun er ikke SUPERSTOR, men STOR til bare å ha to valper synes jeg.

Håper valpene ikke er ALTFOR store & feite så hun får problemer med å føde dem.

Vi er på dag 57, og i kveld begynner vi tempingen.

Jeg tror dog at det ikke skjer noen fødsel de nærmeste 5 dagene i og med at de er få, og jeg muligens parret tidlig,

Vi får se! Jeg mener hun fødte på dag 60 sist?

Bilder og tempkurve kommer i kveld :)

Edit: Lille Luna ser forresten drektig ut hun også. God damn. HUN er tjukk&go, hun! Riktignok på en annen måte enn Mille. Man ser det er fett. Jeg tror hun har nytt veldig godt av Milles ekstra-porsjoner med mat :blink:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva?

Hvis jeg er iiiiiiiiiiiiiinnmari optimistisk så kan jeg lure meg selv til å tro at det - på det første bildet som ble tatt- er 3 valper.

En er veldig tydelig og ligger helt alene.Den andre er litt mer utydelig, og ligger lengst ned i magen. Men har den to hoder? Eller er det noe annet jeg ser?

Hvordan får jeg tatt et godt bilde av røntgenbildet så jeg kan dele med dere?Jeg får det ikke til iallefall! Har ikke fått til noen bilder av små-pikene heller. Her går det i ett.

Men første temp.er målt: 37,4.

Det er veldig vanlig at det svinger myyyye nå i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får jeg tatt et godt bilde av røntgenbildet så jeg kan dele med dere?Jeg får det ikke til iallefall!

Når det er dagslys ute, helst sol. Så holder du det opp mot vinduet og tar bilde av det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med valpeduo-trio eller hva det nå måtte være da!

Og så skjønt bilde av Luna, selv om hun er Lille Trille hun også, synes hun er kjempesøt jeg (men hadde nok slanket henne ja..).

De 2 jentene der er i det hele tatt 2 svært nydelige bassefrøkner altså.. *savne basenji men skal nok vente litt, tar tid å avlære seg Amy*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er snille som hjelper meg med å se ønsketenkninger altså!

Det ideelle hadde vært 2 røde tisper, en sort tispe OG en sort hannhund, men det er å håpe på litt mye tror jeg.

Kanskje du kunne se en gang til i krystallkulen din (som sikkert blurret om litt farger) og se at hannhunden egentlig var sort/hvit? Sant?

Fredag (dag 57) kl 22.00: 37,4

Lørdag (dag 58) kl 10.00: 37,6

kl 22.00: 37,6

Søndag (dag 59) kl 10.00: 37,8

Her er det iallefall veeeldig rolig. Det skjer iallefall ikke noe i dag. Tipper onsdag kanskje?

Edit: Jeg kjenner iallefall bevegelse i magen til Mille på to forskjellige steder :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...