Gå til innhold
Hundesonen.no

Yodels jodle-kull ble født 22.12.


Yodel
 Share

Recommended Posts

  • Svar 630
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå begynner de å bli søte nå! De har begynt å spise fast føde, de leker, vandrer, JODLER, og er bare søøøte (og vakre!)

Første valp er født! En alledeles nydelig flott tegnet sort/hvit hannhund på 240 g

Sitat sms: "Vi har fått ei nydelig sort keiserinne! Alt vel!"

Puh - godt gjort å få ut den siste i live... Når det stopper opp slik er man jo alltid nervøs, og rådet jeg alltid har hørt er 4 timer er MAX man venter mellom valpene (såfremt ikke tispen har pressveer, da - i så fall er tidsintervallet mer kanskje en halvtime...).

Skikkelig synd å måtte snitte en hund, ubehagelig å ha en nyoperert hund som skal ta seg av valpene, man blir litt stressa selv og så skal sting fjernes, etc. Men samtidig - GODT å vite at det nå er over, valpene er ute og levende. DET er jo bare helt superb!

Gratulerer så mye!

Har hatt keisersnitt på ett av mine kull, men det gikk forbausende greit for både mor og barn. Null problem i forhold til operasjonssår og valpeføtter/patter, tispen hadde ingen problemer å akseptere de små dyrene rundt seg og bortsett fra en misdannet valp (avlivet ved fødsel) var alle friske og raske kort tid etter operasjonen.

Kos dere masse nå - så moro!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Frøkna er bare helt fantastisk vakker. Litt liten, 170 gram, så må passe litt ekstra på henne.

Hun er pent.- og litt "festlig" tegnet. Langt fra perfekt, men JEG elsker det! (Og trukke dommerne har noe imot det heller)

Bilder får komme i morgen. Nå skal jeg legge meg inne hos Mille og barna og passe på.

Mille tok forøvrig imot veslejenta med et stort nuss når hun våknet fra narkosen :heart:

Tuuusen takk for alle lykkeønskninger! Veldig glad for at vi tok denne avgjørelsen, selvom pengene fikk bein å gå på. SÅ ille var det faktisk ikke prismessig, "bare" rundt 11.000 :)

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skal sende jenta til en sonis og beholde gutten selv. :baby:

Gratulerer med to velskapte! Gleder meg masse til å se bilder! (måååå snike meg til å låne mobilnettet til bror i jula så jeg får sett de vakre små :wub:) Spent på hva navnene blir da.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med 2 vakre små :) Måtte ta keisersnitt på ene tispa mi og det kom på "bare" 12500kr, midt på natten. Det gikk gikk ikke så bra, da tispa ble veldig dårlig og holdt på å forsvinne fra oss under narkosen. Alle 3 tispene døde før vi kom oss fra dyrlegen, men fikk med meg 2 nydelige hannhunder. Tispen trengte også masse hjelp for hun var veldig dårlig lenge etterpå. Så jeg må si jeg kjente meg fikk vont i magen når jeg gikk inn her og leste, men gud hvor godt det var å lese at alt gikk bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...