Marthe Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Yeeey! Gratulerer så masse, Stine! Jeg må si som de andre, dette kunne ikke vært mer fortjent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Fortsatt ingen som har kunnet fortelle hva de har fått opprykk i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Fortsatt ingen som har kunnet fortelle hva de har fått opprykk i? lydighet? Bruks har klassene d,c,b,a, og X'en har hittil ikke gått og trent agility, nei ergo lydighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Gratulerer så mye Dette var vel fortjent!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 lydighet? Bruks har klassene d,c,b,a, og X'en har hittil ikke gått og trent agility, nei ergo lydighet Jeg visste ikke at de ikke hadde gått agility, og rally har samme type klasser som LP. Vi har også opprykk til klasse 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Juhuuuuuu! Nå ble jeg skikkelig glad her GRATULERER SÅ MYYYYYE! Det er så fortjent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Gratulerer så utrolig mye med første premie og opprykk i lp1. Ingen jeg unner det mer enn dere,så herlig fortjent! :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Iiiih STORT GRATTIS till dig "Emma" och X´en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Gratulerer så mye! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Åh, jeg burde quotet hver og en av dere, for å gi dere en og mer til. Dere er skikkelig søte, altså, og dere aner ikke hvor mye det varmer å lese det dere skriver! Jeg vet ikke hvor fortjent det er, men vi har i hvert fall jobbet og jobbet for å få dette til - X'en har kunnet det lenge, men jeg har jobbet så vanvittig mye med meg selv for å mestre konkurransenerver og dermed sørge for at vi er et godt team også når det gies poeng, og ikke bare på treningsplassen. Vi fikk 160.5 poeng, så det er ikke tidenes opprykk, men vi er i hvert fall for første gang på rett side av streken Vi ble også nummer fire av 18 påmeldte, så jeg er kjempefornøyd med dagen. X'en jobbet godt, selv om jeg så at hun var sliten etter stevnet i går, og jeg klarte å puste med magen, ta meg tid, senke skuldrene, fokusere på det jeg skal og kose meg litt også. Det til tross for at vi ikke fikk startnummer før på morgenen, og jeg fikk det startnummeret jeg skikkelig hater å gå med - nummer 1. Men jeg ristet det av meg, og jeg er så stolt over at jeg klarte å gjøre jobben min i dag. Det var også veldig koselig å komme ut av ringen og få så positive tilbakemeldinger fra fremmede om at de likte energien og humøret til X'en i ringen, og at hun var morsom å se på - fineste bruksberneren min! Jeg klarer aldri å huske koeff'er og regne poeng underveis, så jeg visste ikke at det var opprykkssum før ved premieutdelingen, og da ble jeg så glad og så rørt at jeg måtte felle noen tårer mens jeg bare lo og surret - og en oppgiret X'en klarte dermed å makulere kritikkskjemaet og knekke pokalen vi vant - drittbikkja! Men jeg skal forsøke å lime pokalen, jeg SKAL ha denne lydighetspokalen i premieskapet vår, goddamnit! Og nytt kritikkskjema kan sikkert arrangør kopiere til meg. Vi blir i klasse 1 en stund til, for å få mer konkurransetrening, bli mer stabile og få enda bedre øvelser - men nå har jeg virkelig grunn til å se på klasse 2-øvelsene også. Flere av dem er jo også i D-programmet i bruks, så der skal jeg jo uansett jobbe videre med dem. Kanskje vi forsøker oss i klasse 2 i 2012? Vi får se - det er ikke gøy å gå til 70 poeng i klasse 2 heller, da holder vi oss heller i klasse 1. Men uansett var dette et mål vi har jobbet for, og alle mål er moro å nå Dommer var koselige Erik Brenden, og arrangør var Norsk Schäferhundklubb avdeling Hedmark. 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Dette var så fortjent - gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Gratulerer!! Så gøy :D Det er bruksberneren sin det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Gratulerer så masse! SYNNSYKT KULT! Dere er knallflinke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Gratulerer så masse! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Så morro og gratulerer så mye :banana: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Gratulerer så mye! Jeg ble så utrolig glad når jeg fikk meldingen om dette - dette har dere jobbet for og fortjent så til de grader. Hurra! Orry, Norma og jeg har jublet og danset for dere i dag, og de hilser til tanten og venninnen sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Gratulerer så masse, Stine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Gratulerer så mye Stine - kjempegøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Gratulerer så mye Dette var både gøy, og inspirerende. Masse lykke til videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Gratulerer så mye..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Gratulerer så mye, dette er dere vel unt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 og en oppgiret X'en klarte dermed å makulere kritikkskjemaet og knekke pokalen vi vant - drittbikkja! Flinke, lydige X'en . Så moro å lese om dagen din, og at du klarar det trass i startnummer 1 (kan tenkje meg at du ikkje er den einaste som mislikar det) er jo kjempeflott . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Gratulerer så utrolig mye! :D :jump: Dette var skikkelig inspirerende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts