Taz Skrevet 5. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2011 :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2011 Han er liksom en James syntes jeg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2011 Jeg er (ikke overraskende) tilhenger av at hunder har navn som viser tilhørighet til opprinnelseslandet deres. Da jeg sikla på rottis i sin tid hadde jeg allerede bestemt at hun skulle hete Mädchen, som betyr jente, mens mine nåværende hunder heter Aiko (som betyr kjærlighetsbarn, feminint kjønna) og Imouto (lillesøster). Jeg har drømt om ACD en stund, og hvis jeg på noe tidspunkt får det, kommer jeg nok til å kalle h*n Uluru. Har du tenkt i de baner før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 5. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2011 Jeg er ikke flink til å finne Australske navn. Men hadde ikke vært dumt med navn fra opprinnelseslandet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 5. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2011 Kva med didgeridoo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2011 Hvorfor gjøre det så vanskelig? Han HETER jo Otto, ser der ikke det'a ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2011 James! Selv om London som Labbis foreslo også er stilig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2011 Du kan ikke gi en ACD navnet Åtto/Otto... (jeg sier forøvrig Otto selv om jeg er fra vestlandet ) Du har jo så mange stedsnavn å ta av! Darwin Sydney (eller Sid som i Istid) Wagga Wagga Albany/Al Broome Gregory/Greg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2011 James! Selv om London som Labbis foreslo også er stilig *forsøker å rope James.... nope... Roper London.... nope....* Du kan ikke gi en ACD navnet Åtto/Otto... (jeg sier forøvrig Otto selv om jeg er fra vestlandet ) Du har jo så mange stedsnavn å ta av! Darwin Sydney (eller Sid som i Istid) Wagga Wagga Albany/Al Broome Gregory/Greg Selvsagt kan en ACD hete Otto!! De andre navnene kan man jo ikke si eller rope... Skal man rope Darwin må man jo bruke engelsk r, og det blir jo teit når man er i norge liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2011 Hvis R'en er problemet i Darwin, hvorfor ikke droppe den bokstaven, og lage navnet Dawin istedet? Dawin høres ut som et flott navn for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2011 Hvis R'en er problemet i Darwin, hvorfor ikke droppe den bokstaven, og lage navnet Dawin istedet? Dawin høres ut som et flott navn for meg Hvis man sier det med enkel v, så kan det funke, men hvis man sier det med dobbelt-w-lyd, så høres det ut som man har en talefeil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2011 Mike etter Mike Dundee i Crocodile Dundee, han er jo fra Australia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2011 Selvsagt kan en ACD hete Otto! De andre navnene kan man jo ikke si eller rope... Skal man rope Darwin må man jo bruke engelsk r, og det blir jo teit når man er i norge liksom Altså jeg sliter fortsatt med at ene valpen min heter Bob Sydney/Sid syns jeg passer den blå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2011 Mike etter Mike Dundee i Crocodile Dundee, han er jo fra Australia. Hallo, Dundee er jo MYE kulere! Jeg er ikke noe fan av sånne korte, kjedelige guttenavn, altså. Bob, liksom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2011 Altså jeg sliter fortsatt med at ene valpen min heter Bob Sydney/Sid syns jeg passer den blå Sid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2011 Case/Kase/Kees Australske navn: http://babynamesworld.parentsconnect.com/search.php?p=category&e=cat&i_category=australian&s_gender5=3&page=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2011 Altså jeg sliter fortsatt med at ene valpen min heter Bob Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2011 Ola, Tristan eller Ebbe (lille) synes jeg var veldig gode forslag! Sier dem en gang til i tilfelle du ikke har fått dem med deg Sid var jo også litt morsomt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts