Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppbevaring av hundens papirer


Taz
 Share

Recommended Posts

Jeg har egentlig lyst på Agria sin, men tenkte kanskje at noen hadde noe lignende Agria sin som de hadde kjøpt en annen plass?

Agria sin virker så praktisk.

En Agriaperm som ikke er ifra Agria? :icon_redface:

Jeg leita høyt og lavt etter det for noen år siden. Da ville ikke Agria i Norge selge slike permer, men kun gi de ut dersom du tegnet forsikring på en utstilling hos de (og gav heller ikke til eksisterende kunder...). Det nærmeste jeg kom var noen Filofax typer da, men jeg mener å huske at lommene ville bli for små til stamtavlene. Det endte med at jeg kjøpte et par stykker på WW i 2008.

Har forøvrig normal ringperm med plastlommer til alt av kritikker og slikt, og kun de tingene vi trenger i Agriapermen (stamtavle, vaksinasjon, startkort, ormekurattest og startbøker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leita høyt og lavt etter det for noen år siden. Da ville ikke Agria i Norge selge slike permer, men kun gi de ut dersom du tegnet forsikring på en utstilling hos de (og gav heller ikke til eksisterende kunder...). Det nærmeste jeg kom var noen Filofax typer da, men jeg mener å huske at lommene ville bli for små til stamtavlene. Det endte med at jeg kjøpte et par stykker på WW i 2008.

Har forøvrig normal ringperm med plastlommer til alt av kritikker og slikt, og kun de tingene vi trenger i Agriapermen (stamtavle, vaksinasjon, startkort, ormekurattest og startbøker).

Jeg sendte mail til Agria og fortalte hvor god kunde jeg var jeg og hvor skuffet jeg ble når Agrias representant på stand i vikingskipet IKKE ville gi meg en, sendte den til Geelmuyden (i hvertfall da var) sjefen for Agria i norge, da gikk det tre dager så lå det en perm i postkassa mi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser den ut, denne fra Agria som mange skryter av her? Jeg kjøpte NKK sin, men det var ikke særlig kvalitet over den... skrukkete i plasten og alting. Men det er nå den jeg bruker (foreløbig), for å ha et sted å oppbevare alle hundepapirer.

Kanskje noen har et bilde av den Agria tilbyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke ringpermer. :icon_redface:

Så en mappe eller noe med glidelåslukking? Noen som vet hvor man får tak i sånt?

Jeg vil ha en wannabe Agria mappe. :icon_redface: Men vet ikke hva man skal søke på for å finne en sånn.

Tror faktisk denne er ganske lik, og billigere:

http://www.hooks.no/product.aspx?productid=720333&deptid=1017&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er ikke jeg. :cry:

Edit: Må man være oppdretter for å være medlem der? Jeg så ikke at det stod noen plass om at man måtte verifisere at man faktisk er oppdretter.

Enda en edit: Virker som hele greia består av sånne poeng?

"Du får 100 poeng for hver av dine valper som forsikres i Agria. For disse poengene kan du bestille varer fra Agria Breeders Shop. I shopen finner du blant annet; klær, hundbur, stoler krakker osv. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...