Gå til innhold
Hundesonen.no

Heisann


pen_fremmedkar
 Share

Recommended Posts

Tenkte jeg skulle presentere meg selv litt som relativt ny bruker av forumet. Jeg er en mann som gjerne lyver på meg å være i min beste alder. Det er selvfølgelig ikke sant, da den alderen er passert for lenge siden. Jeg var rimelig aktiv på diverse fora tidligere, kanskje mest på Amerikansk bulldog forumet og Canis. Det siste fordi jeg er en ihuga klikkertrener... nei forresten, det siste stemmer vel ikke helt ;) Det er en fryd å se på de som virkelig kan det, (dessverre et fåtall av de jeg har sett) men det er ikke min foretrukne måte å arbeide med hunder på.

Om noen noengang skulle lure på det, vil jeg med en gang gjøre oppmerksom på at nicket mitt bare er en halvsannhet. Hadde jeg vært en ærlig person, ville jeg kuttet første delen, og bare kalt meg "fremmedkar". Men selv det ville vært et lite sannferdig nick i forhold til enkelte her. Huff... det er sannelig ikke lett å fremstå som et ærlig og sannferdig menneske... Tror jeg bare skal gi opp den intensjonen. ;)

Jeg har hatt ganske mange hunder av ulike raser opp gjennom åra, og akkurat nå har jeg en Rottweiler, en Amerikansk bulldog og en Dvergpinscher. Om litt over en måned har jeg også en liten spansk alano gutt her. Den rasen har jeg store forventninger til, og ingen erfaring med. Jeg gleder meg veldig. :)

Virker som om det er mye kunnskap og erfaring her på forumet, så det er mye interessant lesing her.

Jeg vet i alle fall hvor jeg skal spørre om jeg trenger hjelp til noe. Og hvem vet, kanskje jeg til og med kan bidra med noe fornuftig en gang.

Ha en fin dag alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit! =)

Jeg vil gjerne se bilder av vovene jeg.. Gjerne vite om rottweileren din =)

Hilsen

ho som aldri har presentert seg fordi ho er skikkelig dårlig på det ;)

Rottweileren er en 7 år gammel hannhund. Fin og stabil på litt over 50 kg. Han er en mental hard hund med mye dominans. Han går fint sammen med alle, enten de heter menneske, hund eller katt. Største interesse i verden for ham er mat, men han er også veldig kosete. Han har ikke noe utpreget vokt i seg, men er oppmerksom på omgivelsene. Han har vel sikkert ikke kommet med bjeffelyder mer enn 10 ganger i hele sitt liv. (ene gangen han følte for å bjeffe, var når en bil parkerte utenfor huset vårt på en plass der det normalt aldri blir parkert biler ;) ) Han er helt grei å trene med, men har ikke særlig med fart i seg. Han er generelt noe "latere" enn hva jeg er vandt til og foretrekker. I bunn og grunn en veldig trivelig familiehund :D

Omtrent alle bilder jeg har ligger trygt på harddisken på en havarert pc. Men jeg fant et par likevel.

zombie2.jpg

zombie.jpg

Halla mannen :D

Bo og Panda hilser!

halla damen :D

Alle her hilser tilbake :)

Velkommen :ahappy:

Takker :D

Velkommen:-) Jeg husker deg godt fra Canis.

Takk for det :D Selvsagt bare positive minner da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rottweileren er en 7 år gammel hannhund. Fin og stabil på litt over 50 kg. Han er en mental hard hund med mye dominans. Han går fint sammen med alle, enten de heter menneske, hund eller katt. Største interesse i verden for ham er mat, men han er også veldig kosete. Han har ikke noe utpreget vokt i seg, men er oppmerksom på omgivelsene. Han har vel sikkert ikke kommet med bjeffelyder mer enn 10 ganger i hele sitt liv. (ene gangen han følte for å bjeffe, var når en bil parkerte utenfor huset vårt på en plass der det normalt aldri blir parkert biler ;) ) Han er helt grei å trene med, men har ikke særlig med fart i seg. Han er generelt noe "latere" enn hva jeg er vandt til og foretrekker. I bunn og grunn en veldig trivelig familiehund :D

Omtrent alle bilder jeg har ligger trygt på harddisken på en havarert pc. Men jeg fant et par likevel.

zombie2.jpg

zombie.jpg

Hørtes ut som en fin kar dette =)

ååhh... vi liker rottiser ja :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...