Guest Jonna Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 3 ekke så mange flere enn 2 da knis! Tror det er for tidlig til at jeg har en kelpie til da... Hvertfall en til med brukskrav i boks så om jeg har en til så blir den nok ikke stilt tenker jeg (siden den ikke kan få cert). satser på at du har 2,5 da slik at du har mer å stille :-D Har du stilt dalmatiner før? Blaze kan ikke stilles lengre, så jeg har fortsatt evt bare 1 De kan få vinnertittel da, og Cacib Nei, ikke stilt Dalmis før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Vi skal vel alltids stille både på EDS og spesialen i tilknytning til dette . Yasmine er akkurat for gammel til å stille i juniorklassen da, og det er jo litt kjipt, men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Ok, jeg er litt sånn dum på dette, men hva menes med at man har rasespesial på Europautstillingen? Betyr det at rasen ikke har egen spesial det året på en måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Ok, jeg er litt sånn dum på dette, men hva menes med at man har rasespesial på Europautstillingen? Betyr det at rasen ikke har egen spesial det året på en måte? Jeg tror klubbene fikk mulighet til å ha en ekstra det året. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Ok, jeg er litt sånn dum på dette, men hva menes med at man har rasespesial på Europautstillingen? Betyr det at rasen ikke har egen spesial det året på en måte? Det varierer jo med forskjellige raseklubber. Snuserklubben har 4 spesialer i året, og til neste år vil Osloavdelingen legge sin spesial i tilknytning til EDS. Da får vi dobbelutstilling, med muligheter for to "storcert". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Jeg tror klubbene fikk mulighet til å ha en ekstra det året. Sent from my iPhone using Tapatalk Ok. så da er det gjerne vanlig spesial + lillestrøm ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Det varierer jo med forskjellige raseklubber. Snuserklubben har 4 spesialer i året, og til neste år vil Osloavdelingen legge sin spesial i tilknytning til EDS. Da får vi dobbelutstilling, med muligheter for to "storcert". Er det storcert på alle de fire? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Er det storcert på alle de fire? Det har ikke vært det nei, det har brukt å gå på rundgang. Men nå er jo storcert som vi kjenner det fra før ikke lenger en realitet. Snuserklubben vedtok derfor på sin GF i år at for å utløse championat må hundene ha cert enten fra internasjonal utstilling (NKK) eller fra en spesialutstilling. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Tja, hva har jeg å stille da? Kanskje en valp, om det er med (men antagelivis er den under 6 mnd og får ikke delta). Talli i veteran, og håpe hun faktisk ser ok ut etter valper. Etter det kullet nå så eier jeg ikke flere å stille jeg Men regner med at jeg får låne Lani i champion Jeps. Lani er din :-P Du må nesten kjøpe deg en... nå Nei! :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Skal stille enten Amigo eller Lio. Holder en knapp på Lio, men får se hvordan han ser ut neste sommer. Nå er han litt langbeint, men er bare 1,5 år. Så håper han har satt seg litt mer og fått mer masse og pels. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Håper virkelig jeg får stilt en kjekk gammel veteran, men må nesten se an formen til Chico. Han har vært noe opp og ned med stivhet bak, men låter til å være mye bedre nå for tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Hvis Nico roer voksingen skal hun stilles. Hun er egentlig i feil alder pelssmessig da, men det får gå som det går 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Noen som kjenner til denne dommeren : Knut Sigurd Wilberg? Har de stavet feil med Leif Herman eller? Jeg har nada kjennskap til norske dommere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Noen som kjenner til denne dommeren : Knut Sigurd Wilberg? Har de stavet feil med Leif Herman eller? Jeg har nada kjennskap til norske dommere... Det er broren, men mer enn det vet jeg ikke. Se om det står noe i dommertråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Noen som kjenner til denne dommeren : Knut Sigurd Wilberg? Har de stavet feil med Leif Herman eller? Jeg har nada kjennskap til norske dommere... Det er broren som bor i england. Stilt en gang for han og da satt han opp Blaze til WW08. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Syns det er dritkipt at det går innendørs. Selv om det kan være ti grader varmt og regn her i landet hele året igjennom,så syns jeg første helg i september kunne gått ute på gress.... Må nesten dra med alle tre uansett. Frem og tilbake på dagen Men vi har jo spesssial! Må blime på den også, vel Håper Skrulla fortsatt er i form, er hun det skal hun få være med i veteran. Djirken har forhåpentligvis grodd seg pen til da ' Håper den dustete tispa i USA finner ut at den skal ha løpetid snart, vil ha med juniorer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Vi har spesial i tillegg. Dette er et "must" å komme på. Stiller hvertfall Sntos i champion. Håper å kunne stille Cajsa, hun blir da unghund. Også er det jo lov å håpe man har en egenprod junior, men tviler litt på det. Men vi får se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Vi har bestilt hotell allerede itillegg er det spesial Noen som vet når påmeldingen begynner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Syns det er dritkipt at det går innendørs. Selv om det kan være ti grader varmt og regn her i landet hele året igjennom,så syns jeg første helg i september kunne gått ute på gress.... Må nesten dra med alle tre uansett. Frem og tilbake på dagen Det finnes ikke noe område som er stort nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Det finnes ikke noe område som er stort nok. Dessuten er det veldig kjipt hvis et så stort arrangement skal regne og blåse fullstendig bort da, og det kan jo godt skje i september. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabalderet Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Har kjempelyst til å stilen Balder, men får se hvordan han gjør det litt videre. Om det fortsetter med gult eøler rødt. Har uansett lyst å dra å se, var også ei som snakket om å melde på og da kanskje trengte hjelp hund nr to er nok heller ikke i hus på den tiden om ikke mamma skal endre mening fullstendig, er litt tid til enda så får se det an er uansett så nærme at en ikke trenger overnatting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 27. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2014 Men vi har jo spesssial! Må blime på den også, vel Håper Skrulla fortsatt er i form, er hun det skal hun få være med i veteran. Djirken har forhåpentligvis grodd seg pen til da ' Håper den dustete tispa i USA finner ut at den skal ha løpetid snart, vil ha med juniorer! Ja,det må man jo om det er ute 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Det finnes ikke noe område som er stort nok. Ekebergsletta kunne vel ha funka? Men de er kanskje litt lite sugne på annet enn fotballspillere der :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Stiller vel Pim i champion og Tia i veteran Gleder meg! Synd det er så lenge til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 28. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2014 Stiller ihvertfall Ace regner jeg med og muligens en aussie..Både aussie og sheltie klubben har spesial da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts