Symra&Pippin Skrevet 8. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2014 Selvfølgelig skal jeg dit Det er jo et must. Jeg syns det er dyrt da, men det er jo noe annet igjen. Hadde håpet på egen produsert liten en, men de planene har gått åt he... så da får vi stille med det vi har Betty mangler 4 mnd på å være veteran, den er litt kjip kjenner jeg, faktisk Blir nok å melde på Tasle og Bolla, og aussiene hvis de er i pels ÆÆÆÆH CRAP! Jeg kan jo ikke stille to championer på engang Sikkert mange som kan tenke seg å hjelpe til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2014 Har tenkt oss dit. Litt usikker på hvem som skal stilles men det finner jeg ut. Mest sannsynlig blir det minstemann men vi får se. Er veldig spent på om det kommer mange andre hunder av min rase fra andre land. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2014 Jeg satser på å stille Bajaz, eventuelt tar garantert oppdretteren han med seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2014 Selvfølgelig skal jeg dit Det er jo et must. Jeg syns det er dyrt da, men det er jo noe annet igjen. Hadde håpet på egen produsert liten en, men de planene har gått åt he... så da får vi stille med det vi har Betty mangler 4 mnd på å være veteran, den er litt kjip kjenner jeg, faktisk Blir nok å melde på Tasle og Bolla, og aussiene hvis de er i pels ÆÆÆÆH CRAP! Jeg kan jo ikke stille to championer på engang Det er bare å si fra om du trenger hjelp, jeg skal sikkert også dit Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 10. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2014 Det er bare å si fra om du trenger hjelp, jeg skal sikkert også dit Sent from my iPhone using Tapatalk Kanskje du kan gå med Bolla? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 10. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2014 Kanskje du kan gå med Bolla? Beauuuuutiful eyes! Det fikser vi Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2014 Ludvig skal nok, også satser vi å kanskje kanskje kanskje ha en hund nummer 2 i hus innen den tid jeg kan melde på (dog har jeg alltid sagt at 1 utstillingshund er nok, men never say never) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Da er det åpnet for påmelding til Europavinner 2015 http://www.europeandogshow2015.com/ Så krysser vi fingre for at vi kan slå årets rekordpåmelding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Melder ikke på helt enda, men må huske første fristen ellers blir det jo svindyrt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts