Nirm Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Enda ikke løpetid, men jeg må jo tenke navn for det. Kullet er et E kull, og jeg trenger et navn på E da. Både hannhundnavn og tispenavn, siden jeg enda ikke veit hva slags kjønn det blir. Så gode forslag trengs! Det skal ikke være noe supervanlig navn, som Era, Eros, Ecco og slike ting. Jeg like litt sære navn som få hunder heter. Om det er noen betydning på det, så må det passe en schäferhund. Og da må språket være engelsk, tysk eller spansk (kennelnavnet er spansk, det samme er navnet til Vida). Hannhundnavn kan gjerne være "harde", mens tispenavn må være "mykere". En eller to stavelser. Det blir nødvendligvis ikke daglignavnet, men jeg liker ikke navn som I-Nirm, derfor han ble hetende Isko Nirm. Ergo jeg må ha et E navn til den uansett hva den blir hetende til daglig. Siter
simira Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Etta, Enid, Eski, Elke, Ergo, Epos, var det jeg kom på i full fart tidlig om morgenen. Siter
Debbie Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Ego, Ergo,Era, Elia, Edle,Ebonita,Eclipse,Eden,Eficacia(sp-Kraftvirkningsfull)Egida(sp-beskyttende)Elevar(sp-komme i ekstase)Embazar(sp-fargen brun)Ensayar(sp-prøve/forsøke) Siter
Guest Belgerpia Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Tisper Ella Elli Emma Ekko, Echo, Equo Esther Hanner Elling Emmet Ekkel eller Eckel eller Echel alternativt Equel Eckli Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Jeg synes den kan hete Episk/Epic, jeg, uansett om det blir gutt eller jente. Dere skal jo bli episke sammen, Mikkel! Siter
Mika Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Eli. Passer både hannhund og tispe. Siter
Mud Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Hannhund:EinarErlingEkspertEbayEgonEmailEffekt Tispe:Elle melleEllevilleEpleEssayElskeEddaEstraktEng Da kom jeg ikke på flere... De er ikke så vanlige i det minste? Edit: jeg innser at jeg har ignorert alle dine føringer mtp språk, men shit au.. Siter
Mud Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Enig! Det passer både til tispe og hannhund, og sikrer en lydig hund Siter
AnnikenK Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Emo Eksakt Euro Elling Electra Emir Siter
idaa.sp Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Enzo Elvis Egon Engel Ecco Ebony Enya Easy Siter
TonjeM Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Erie hvis tispe (Erie er egentlig et alveland i en eller annen bok tror jeg, det var også en by med masse mystikk i en serie som gikk på 90-tallet..) Og så er det sånt et fint og mykt navn men allikevel tydelig, synes jeg. Og så vet jeg ikke, men Egbert synes jeg er et sjarmig hundenavn (ikke at jeg ville kallt en kelpie-hanne for det altså, men du skal jo ha schäfer!) Siter
Guest Gråtass Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Eh.. uansett kjønn. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Eh.. uansett kjønn. Nå er du bare vanskelig. Egbertine da! Siter
Guest Gråtass Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Nå er du bare vanskelig. Egbertine da! Hva er gæærnt med " Eh" da???? Siter
Mud Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Eh.. uansett kjønn. Genialt! Eller Ehm... *ler* Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Hva er gæærnt med " Eh" da???? Hahaha, jeg trudde du var spydig. "Eh, vi skulle finne bavn til BEGGE kjønn, liksom!" Siter
pippin Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Ezio Enkel Euro Edna Echo Eto Erindra Embrio Erok Etty Eifel Siter
KayKs Skrevet 1. September 2011 Rapporter Skrevet 1. September 2011 Emma, Eddy, Ella, Ekko, Emil og...nei, klarer ikke å komme på fler... Noen av navnene har sikkert blitt nevnt allerede Siter
Recommended Posts