Gå til innhold
Hundesonen.no

Kamar-besøk


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

Det trenger ikke nødvendigvis være bildene som lyver, hun var mye større som liten også. Hun blir nok kraftigere å større en søstrene, å det trenger ikke nødvendigvis være negativt :)

Fine bilder, Marie. Takk for at du deler :)

Ja men da hadde jeg rett da! hehe.. Perle og Polkadott er jo knøttiser :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men da hadde jeg rett da! hehe.. Perle og Polkadott er jo knøttiser :wub:

Ja, de er knøttiser :wub:

Takk for skryt :D Sookie virker mer langbeint enn sine søsken utifra bilder, syns jeg :)

Ikke nødvendigvis mer langbent, bare lengre i kroppen syns jeg. Vi får se, jeg tror de blir fine alle 5, men hun var den eneste som skillte seg ut eksteriørmessig som liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica123: Han er feilvare fordi han er sosial og lydig :P Basenjien er/skal/kan være reservert og er kjent for å være "dumme" :)

Ja, han skal jo være LP-hund også, han! :lol:

Men jeg aner ikke hvordan basenjivalper skal være, men jeg har forstått at de aller fleste basenjier er veldig sosiale som valper. Kamar er veldig sosial - i dag kom et par store mannfolk med stor lastebilsak inn i innkjørselen, og ene store mannen gikk rett bort til Kamar og koooste og herjet og løftet ham opp og stod i. Og Kamar var veeeldig glad og delte gladelig ut susser! Da ville han ikke bli holdt mer av meg etterpå og stormet bort til kosemannen og forlanget mer kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg løp inn på denne tråden i dag tidlig, bare for å se og fikk glanet litt før jeg dro på jobb.

Gledet meg masse til å komme hjem og kikke mer!

Du er en veldig flink fotograf MM! Men det er jaggu Anebanana også :)

Fnis, Kamar er søøøt han!

Bare en liten anekdote- selvom noen anser basenjiene for "dumme" er de færreste det. De er streetsmarte til tusen- og til tider for smarte for sitt eget beste ved enkelte anledninger. Førerorientert er de derimot ikke så veldig vanlig *plystre*

Kan jeg låne noen av bildene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten anekdote- selvom noen anser basenjiene for "dumme" er de færreste det. De er streetsmarte til tusen- og til tider for smarte for sitt eget beste ved enkelte anledninger. Førerorientert er de derimot ikke så veldig vanlig *plystre*

Jeg ser heller ikke "dumheten" i de, men jeg ser Kamar ofte tenke "what's in it for me?!" når vi trener av og til. Han er veldigveldigveldig lett å trene, så lenge jeg har noe til ham. Ellers kan jeg bare glemme det, og han legger seg ned, eller går sin vei. :lol: Men på den positive siden, så er han et ekstremt matvrak, så det hjelper veldig på motivasjonen sånn sett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten anekdote- selvom noen anser basenjiene for "dumme" er de færreste det. De er streetsmarte til tusen- og til tider for smarte for sitt eget beste ved enkelte anledninger. Førerorientert er de derimot ikke så veldig vanlig *plystre*

Kan jeg låne noen av bildene?

Jeg tror absolutt ikke de er dumme. Men det er jo mange som mener det. Det kommer jo helt an på hva de måler dumhet i. Stjel i vei :D Er jo vannmerke på de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror absolutt ikke de er dumme. Men det er jo mange som mener det. Det kommer jo helt an på hva de måler dumhet i.

Normalt er det vel målt i hvor førerorientert hunden er :P

Hører jo ofte dette om myndene også... Dumme som brød, spesielt afghanerne, visst nok. Kan ikke lære seg noe som helst -- også lurer de deg trill rundt for å stjele en vaffel i neste øyeblikk :D

Flotte bilder av herlig krabat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...