Gå til innhold
Hundesonen.no

Spørsmål og svar til oppdatering av Hundesonen


Recommended Posts

  • Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er mulig jeg bare er treig, men har den "liker"-knappen vært der lenge? LIIIIKER!

kom igår så du ekke så treg

Er det mulig å få "reversert" liker? Dataen min er litt teit og musa klikker fort ved berøring. Derav noen "liker" som ikke er meningen.

Posted Images

Jeg får ikke mail om PM lengre jeg.

Har sjekket innstillingene mine og der står det at jeg skal få varsel på mail ved PM, nylige svar i pågående PM o.l.

Nå har jeg to ganger brått sett en liten rød prikk øverst på ikonet.

Men det får jeg ikke lengre, og det er ikke brått kommet i spam innboksen min heller :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusher noe utrolig for at dere skal finne ut av den problematikken mellom mobil og vanlig versjon. Uberduperirriterende.

helt ærlig, VET ikke!

klarte å få til det du klarer idag jeg også. men jeg bare endrer uten å bry meg, men ja, det burde fikses.

Jeg får ikke mail om PM lengre jeg.

Har sjekket innstillingene mine og der står det at jeg skal få varsel på mail ved PM, nylige svar i pågående PM o.l.

Nå har jeg to ganger brått sett en liten rød prikk øverst på ikonet.

Men det får jeg ikke lengre, og det er ikke brått kommet i spam innboksen min heller :icon_confused:

skal se over profilen din nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også er det fortsatt tull mellom mobil bruk og pc bruk. Har jeg brukt sonen på mobilen får jeg mobilsonen på pc,så da endrer jeg men når jeg da går over til mobil igjen får jeg data versjonen, så da må keg endre der igjen, og sånn holder det på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også er det fortsatt tull mellom mobil bruk og pc bruk. Har jeg brukt sonen på mobilen får jeg mobilsonen på pc,så da endrer jeg men når jeg da går over til mobil igjen får jeg data versjonen, så da må keg endre der igjen, og sånn holder det på :P

mhm, vet, det er notert, ser om jeg får gjort noe med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å oppdatere profilen min, endre emailadresse og sågar passord. Men får hele tiden melding om at nåværende passord er feil. Da jeg forsøkte få tilsendt brukeropplysningene får jeg melding om at dette sendes med en gang, men den gang ei.

Så da er jeg stuck jeg. For de passord jeg vansligvis bruker, de får jeg beskjed om er feil.

So what to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å oppdatere profilen min, endre emailadresse og sågar passord. Men får hele tiden melding om at nåværende passord er feil. Da jeg forsøkte få tilsendt brukeropplysningene får jeg melding om at dette sendes med en gang, men den gang ei.

Så da er jeg stuck jeg. For de passord jeg vansligvis bruker, de får jeg beskjed om er feil.

So what to do?

send meg en pm med hva du skal endre du :)

mail fungerer ikke helt optimalt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke epostvarsling selv om alt av innstillinger er riktig. Verken fra "gamle" eller nye emner.

Jeg får heller ikke epostvarsling...

vet og vet!

Jeg er på det men aner ikke hvorfor det ikke fungerer! Driver og test pm'er jeanette for å se om jeg får det til å fungere. Nå er jeg borte et par dager men skal pushe på espen til å prøve å finne feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet og vet!

Jeg er på det men aner ikke hvorfor det ikke fungerer! Driver og test pm'er jeanette for å se om jeg får det til å fungere. Nå er jeg borte et par dager men skal pushe på espen til å prøve å finne feilen.

Trenger ikke å stresse for min sin del altå :) Kjempeflott jobb dere gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...