MegaMarie Skrevet 13. September 2011 Rapporter Skrevet 13. September 2011 Syns det skulle vært mulighet for å endre kjøp og salg innleggene man legger ut en god stund, slik at man kan fjerne ting som er solgt ol. Siter
Espen Skrevet 14. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2011 Du skal kunne lukke i Kjøp & Salg nå. Siter
Anette Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Du skal kunne lukke i Kjøp & Salg nå. ja men espen, man legger ut mange småting i en annonse - ergo trenge å endre for å fjerne det som er solgt hittil har jeg bare editert for marie Siter
Kaja Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Er det mulig å få "reversert" liker? Dataen min er litt teit og musa klikker fort ved berøring. Derav noen "liker" som ikke er meningen. 1 Siter
Espen Skrevet 14. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2011 Ja.. trykk fjern liker.. 1 Siter
KarpeSkrotum Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Feil i link-tekst og/eller feil i selve linken? Gir svaret: Innhold jeg følger Vis innhold du følger Siter
Kaja Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Ah, jeg så ikke det jeg espen Edit: det kommer ikke hos meg Siter
Guest 2ne Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 Ikke hos meg heller, Kaja Siter
Mud Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 Ikke hos meg heller...Og fortsatt ingen statistikk... 1 Siter
Anette Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 er ingen fjern liker knapp espen... Siter
SoppenCamilla Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 Jeg får fjern liker hvis jeg trykker liker og så oppdaterer. Siter
Anette Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 Jeg får fjern liker hvis jeg trykker liker og så oppdaterer. point den kom når jeg gikk tilbake i topicet nå. Siter
KarpeSkrotum Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 Jeg får fjern liker hvis jeg trykker liker og så oppdaterer. Elementært, [mobbemodus]men kan man vente noe annet med så mange damer her[/mobbemodus] Siter
Kaja Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 Fungerte ikke her etter f5 eller ut og inn, men fungerte da jeg bytta data, haha Siter
Kaja Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 En ting til. Når jeg får notifikasjon på at noen har svart på ett av mine innlegg kommer jeg bare til inlegget JEG har skrevet, ikke til det svaret jeg har fått. Siter
Anette Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 En ting til. Når jeg får notifikasjon på at noen har svart på ett av mine innlegg kommer jeg bare til inlegget JEG har skrevet, ikke til det svaret jeg har fått. Det står 2ne SITERTE et INNLEGG DU SKREV trykker du på 2NE kommer du til hennes profil trykker du på SITERTE kommer du til 2nes innlegg med DITT SITAT trykker du på ET INNLEGG DU SKREV kommer du til DITT opprinnelige innlegg Siter
KarpeSkrotum Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 Når jeg får notifikasjon på at noen har svart på ett av mine innlegg kommer jeg bare til inlegget JEG har skrevet, ikke til det svaret jeg har fått. Husk at det er 3 linker i notifikasjonen. Til profilen på den som siterte, det denne siterer og ditt innlegg. Så trykker du på rett? - *Siterte* Edit: AnetteH ble litt raskere gitt. Touch-metode .... hva er det? Siter
Lola Pagola Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 Hvor har det blitt av "notatblokken" (eller hva nå den het). Der man kunne lagre tekst? Siter
Siri Skrevet 28. September 2011 Rapporter Skrevet 28. September 2011 Hadde det vært mulig å ordne litt i den smiley-rekka? La de smilefjesene som brukes mest faktisk ligge først/øverst, og så la dem komme litt etter hvor mye de brukes? Også er det en del som kommer flere ganger - det er jo unødvendig. Samtidig hadde det vært veldig kjekt om alle smilefjesene kom opp med bare ett klikk på ikonet, i stedet for nå som man må klikke først på ikonet - så trykke på "vis alt"... jeg er tilhenger av prinsippet om færrest mulig klikk . Siter
KarpeSkrotum Skrevet 28. September 2011 Rapporter Skrevet 28. September 2011 ... jeg er tilhenger av prinsippet om færrest mulig klikk . Klikketrening? Siter
Benedicte Skrevet 30. September 2011 Rapporter Skrevet 30. September 2011 Jeg vil også ha opp smileys som er mer populære. Jeg får dessuten alltid IP-adressen til hvert innlegg i veien. Den havner ofte over teksten i innlegget. Siter
Anette Skrevet 30. September 2011 Rapporter Skrevet 30. September 2011 Jeg vil også ha opp smileys som er mer populære. Jeg får dessuten alltid IP-adressen til hvert innlegg i veien. Den havner ofte over teksten i innlegget. hvorfor? hvilken browser bruker du? jeg klarer aldri å få det til på mobil eller pc jeg Siter
Benedicte Skrevet 30. September 2011 Rapporter Skrevet 30. September 2011 Browser? Er det nettleser? IE Siter
Anette Skrevet 30. September 2011 Rapporter Skrevet 30. September 2011 Browser? Er det nettleser? IE Vik fra meg! Innstaller Chrome Siter
Recommended Posts