Bananen Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Grattis! Hva synes trioen om ham? Håper Pelayo gir deg alt du forventer, og litt til! Siter
Raksha Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Åååh! Så utrolig skjønn! Og Prins så ikke heeeeeelt happy ut *fnis* Siter
Taz Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Den valpen var jo ikke lite søt da. Blir spennende å følge han gjennom oppveksten. Siter
LinL Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Så fin han er! rynkefjes, ikkeno som er skjønnere enn det! Siter
Artemis Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Næh, for en liten skjønning! Siter
Toril Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Helt,helt skjønn og navnet er flott det. Ikke noe alle og enhver har . Sjeldne gutter må så klart ha sjeldent navn Siter
Missy- Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Har venta på denne oppdateringa Han er en skikkelig sjarmis! Siter
pen_fremmedkar Skrevet 16. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Takk for kommentarer Grattis! Hva synes trioen om ham? Håper Pelayo gir deg alt du forventer, og litt til! Prins begynte med å være veldig opptatt av å forsøke å ri på ham, men har gått over til å bli litt redd ham i stedet. Han søker beskyttelse når Pelayo blir for voldsom. Zombie har ikke særlig sansen for ham, og ber ham bestemt om å stikke av når han kommer bort. Bjarne ser ut til å ikke helt vite hva han skal mene om ham. Han er liksom ok når han er rolig, men er ikke helt komfortabel med ham når han er voldsom. Tror de mener at valp er en merkelig "rase" Pelayo og katten ser ut til å trives bra sammen. Siter
Teserere Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Ser ut som en herlig liten kar! Og fint navn! Blir spennende og følge med på Siter
Bananen Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Herlig! Håper du drar deg over til spesialen i 2012, da får jeg kanskje klå litt Pelayo også! Siter
Lola Pagola Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 har du en hund som heter Zombie? Tøfft! Skikkelig søt liten Pelayo Siter
Ane Skrevet 16. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2011 Så fin! Rasen var nydelig Og Bjarne var kjempe pen Og med pent navn! Siter
Argyr Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2011 Å, du hellige jul! :wub: Vakre, vakre rasen og valpen! Desverre (eller heldigvis kanskje?) passer det ikke med jaktinstinkt når man har en bråte med andre dyr. Men ellers: Siter
Whoopsis Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2011 Bilder av hele gjengen takk! Bjarne var jo dødskul! Gleder meg til å følge med på lille rynkefjes Siter
pen_fremmedkar Skrevet 17. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2011 Takk igjen for fine kommentarer Jeg hadde nesten glemt hvor søte og artige små valper er Herlig! Håper du drar deg over til spesialen i 2012, da får jeg kanskje klå litt Pelayo også! Om jeg får anledning, kommer jeg helt sikkert på spesialen. Da er det bare å klå i vei har du en hund som heter Zombie? Tøfft! Skikkelig søt liten Pelayo Ja, Rottisen er eldstemann og heter Zombie. Av og til virker det som om han gjør sitt beste for å leve opp til det navnet også... Å, du hellige jul! :wub: Vakre, vakre rasen og valpen! Desverre (eller heldigvis kanskje?) passer det ikke med jaktinstinkt når man har en bråte med andre dyr. Men ellers: Det jaktinstinktet virket faktisk forbausende kontrollerbart. I alle fall om man snakker spansk Vi var på tur med eieren og en liten alanoflokk, og møtte både hesteflokker, storfe og noen hjortedyr. I tillegg gikk jeg å bar på jakthalsbåndet til en av dem, (som forøvrig hadde noen solide merker etter ulvetenner) noe som gjorde jaktforventningen svært høy. Likevel stoppet eieren alle forsøk på jakt med en enkel kommando. Spesielt da vi gikk forbi en hesteflokk der en hestemamma med føll gjorde utfall mot en av hundene, trodde jeg det skulle gå galt. De andre hundene posisjonerte seg øyeblikkelig på sidene av hesten, og så nesten ut til å skulle angripe. Men en spansk kommando fra eier, og hundene avbrøt og kom logrende mot ham. Da jeg uttrykkte at han hadde god kontroll, smilte han bare og sa at det var hundene som hadde god selvkontroll 1 Siter
Argyr Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2011 Så artig. Men her skal det være "peace and love" med alt innenfor samme gjerde, så det ville være å utfordre skjebnen, hehe. 1 Siter
Quintinus Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2011 Hellandussen for en nydelig liten kar.. Gleder meg til å følge utviklingen hans! Siter
Ane Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2011 I tillegg gikk jeg å bar på jakthalsbåndet til en av dem, (som forøvrig hadde noen solide merker etter ulvetenner) Hvordan? Nysgjerrig! Siter
LØJ Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Æsj, for en samling med ekle bilder. Det burde være en slags kontroll på å legge ut valpebilder Neeeeei daaa, jeg gleder meg til å se dere på spesialen. Da skal det klås Siter
pen_fremmedkar Skrevet 20. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 Hvordan? Nysgjerrig! En av hundene hadde hatt på seg dette halsbandet da den kom i kamp med en ulv. Dette var et uheldig møte for begge to. Hunden ble hardt skadet og var borte i to døgn, og ulven døde. Hunden kom seg forøvrig, men ble nylig drept av et villsvin. Moren til Pelayo er også nylig død men det var av slangebitt. De lever tydeligvis ganske så farlig der. Æsj, for en samling med ekle bilder. Det burde være en slags kontroll på å legge ut valpebilder Neeeeei daaa, jeg gleder meg til å se dere på spesialen. Da skal det klås Ja fysjameg... Valpebilder er det ekleste som finnes Du kan klå i vei så mye du vil. Du kan til og med få klå på hunden om du vil, han liker det han også Siter
SandyEyeCandy Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 20. Oktober 2011 En av hundene hadde hatt på seg dette halsbandet da den kom i kamp med en ulv. Dette var et uheldig møte for begge to. Hunden ble hardt skadet og var borte i to døgn, og ulven døde. Hunden kom seg forøvrig, men ble nylig drept av et villsvin. Moren til Pelayo er også nylig død men det var av slangebitt. De lever tydeligvis ganske så farlig der. Harde kår... Det farligste mine to kan risikere å møte, er trikken eller den rabiate boxeren og den enda mer rabiate schäferen i nabolaget. Siter
LØJ Skrevet 21. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2011 En av hundene hadde hatt på seg dette halsbandet da den kom i kamp med en ulv. Dette var et uheldig møte for begge to. Hunden ble hardt skadet og var borte i to døgn, og ulven døde. Hunden kom seg forøvrig, men ble nylig drept av et villsvin. Moren til Pelayo er også nylig død men det var av slangebitt. De lever tydeligvis ganske så farlig der. Ja fysjameg... Valpebilder er det ekleste som finnes Du kan klå i vei så mye du vil. Du kan til og med få klå på hunden om du vil, han liker det han også Jeg klår det jeg får tak i jeg 2 Siter
Ane Skrevet 4. November 2011 Rapporter Skrevet 4. November 2011 En av hundene hadde hatt på seg dette halsbandet da den kom i kamp med en ulv. Dette var et uheldig møte for begge to. Hunden ble hardt skadet og var borte i to døgn, og ulven døde. Hunden kom seg forøvrig, men ble nylig drept av et villsvin. Moren til Pelayo er også nylig død men det var av slangebitt. De lever tydeligvis ganske så farlig der. Oi! Synd moren er død da.. Hvor gammel er Pelayo? Hvor bor dem egentlig? Siter
Recommended Posts