Gå til innhold
Hundesonen.no

Tre små kuler


Poter
 Share

Recommended Posts

Jeg tenkte først at det var insektsbitt, mygg eller knott, men han har hatt dem der i 1-2 uker nå, så jeg tror ikke det kan være det. Han løper i en del kvist og kvast, men kan det gi kuler? Det det ligner mest på er kviser, men de to minste som er mest hvite, er ganske harde og ikke så "kviseaktige". De minner meg mer om fettkuler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte først at det var insektsbitt, mygg eller knott, men han har hatt dem der i 1-2 uker nå, så jeg tror ikke det kan være det. Han løper i en del kvist og kvast, men kan det gi kuler? Det det ligner mest på er kviser, men de to minste som er mest hvite, er ganske harde og ikke så "kviseaktige". De minner meg mer om fettkuler.

Jeg trodde også Pøbel hadde fått noe insektsbitt eller en kvise, men det var en vorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som "ungdomsvorter". Hector fikk en slik ca 4-5 mnd gammel. Den vokste vekk ca 4-5 uker.

Men jeg var hos vet å spurte hva det var da. Hønemamma som jeg er. :)

Hm, okei, kanskje gi dem noen uker til og se om de forsvinner av seg selv. Han virker ikke å være plaget av dem, så det skal vel ikke være noen hast sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi har hund i ca samme alder :)

GG hadde også noen lignende rundt ene øyet for omtrent 1.mnd siden. Fulgte med de i en 14 dagers tid, jeg antok det var knottbitt, tenkte ikke mer over det, også sjekket jeg nå og de er borte :D

Kanskje det er noe unghundskviser da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er noe unghundskviser da :)

Tenkte det samme når Synnøve skrev det. Som jeg skrev, jeg glemte de av etter 14 dager (så de føste gang siste helgen i juli) og sjekket ikke igjen før i kveld når jeg leste tråden. x-fingre for dere om at det ikke er noe verre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...