Lola Pagola Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Bedlington terrier/ whippet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Denne kombinasjonen gir bare så pene hunder! Alle disse 4 er samme blanding av 2 raser. Irsk ulvehund og whippet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Var ikke så vanskelig å gjette, nei. Bedlis/Whippet er riktig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Ligner på en miniatyr-skotsk hjortehund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Hver gang jeg ser denne tråden, så angrer jeg skikkelig på at jeg ikke tok bilde av samojed/dalmatiner-blandingen jeg møtte på i fjor sommer... Samojed med prikker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2014 Kanskje høvelig grei å gjette, men pytt sann! Blanding av to raser, fra Facebook. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2014 @maysofie Kelpie og Aussie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2014 @maysofie Kelpie og Aussie! Nops Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2014 @maysofie, jeg tipper schäfer og aussie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2014 @maysofie, jeg tipper schäfer og aussie! Det var hva jeg trodde også, men nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2014 er aussie riktig? bc og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2014 er aussie riktig? bc og... Aussie er ikke riktig, nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 bc? kelpie? cattledog? :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Bc og cattledog`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 BC er riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 BC er riktig Kan den andre rasen være en husky? Jeg får litt problemer når den ene rasen må være en med merle .. det er ikke så veldig vanlig med merle på BC, men jeg kommer ikke på flere raser som kan ha merlefarger og ståører. Så husky eller en eller annen i nærheten med ståører Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Kan den andre rasen være en husky? Jeg får litt problemer når den ene rasen må være en med merle .. det er ikke så veldig vanlig med merle på BC, men jeg kommer ikke på flere raser som kan ha merlefarger og ståører. Så husky eller en eller annen i nærheten med ståører Husky er heller ikke riktig, feil gruppe. Den andre rasen har også ståører Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Drittråd! Corgi, da! (kan valpene etter bc og corgi få lange bein?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Drittråd! Corgi, da! (kan valpene etter bc og corgi få lange bein?) Dvergvekst er vell dominant, så nei Moren til denne var blue merle, rød bærer, om det sier noen noe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Har ikke peiling på genetikk, men Malle eller Collie korthår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Har ikke peiling på genetikk, men Malle eller Collie korthår? Denne var blanding mellom border collie og malinois, ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Denne var blanding mellom border collie og malinois, ja! ikke krevende blanding i det hele tatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helianthus Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Denne var blanding mellom border collie og malinois, ja! Jeg satt faktisk og googlet malleblandinger nå for å se om det kunne være det, men syntes ikke det lignet så veldig Jaja.. nå kan jeg jobbe litt igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Kanskje høvelig grei å gjette, men pytt sann! Blanding av to raser, fra Facebook. bc og lapsk vallhund? red: neivel nei Visste ikke at malinois i det hele tatt hadde genet for lever! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 15. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2014 Må begge ha det, da? BC finnes hvertfall i lever og red merle. _ Kommer med 2 stk. på en gang nå, skriv 1 eller 2 på den du ønsker å gjette på. Begge har to raser i seg, uten sammenheng med hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts