Rocket Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Whippet ihvertfall? Har den ståører? Nope ikke whippet. Han har ståører ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LittleLight Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Gjett! 3 raser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Nope ikke whippet. Han har ståører ja Hmm.. Ikke greyhound heller? Doberman? Gjett! 3 raser. siberian husky og schæfer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Hmm.. Ikke greyhound heller? Doberman? Ingen av dem helder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Ingen av dem helder Jeg synes den hadde så store, fine mynde-øyne og snute. Også satt den litt myndete? Faraohund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Jeg synes den hadde så store, fine mynde-øyne og snute. Også satt den litt myndete? Faraohund? Han virker veldig myndete ut ja, men er ikke mynde i ham Nope, ikke farahound helder. Kan gi et lite tips, Ene rasen han er blanding av er veldig vanlig å se i blandinger. Den andre rasen han har i seg er ikke så ofte man ser noe til, han har fargene til denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LittleLight Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 siberian husky og schæfer? Niks, ingen av de rasene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Han virker veldig myndete ut ja, men er ikke mynde i ham Nope, ikke farahound helder. Kan gi et lite tips, Ene rasen han er blanding av er veldig vanlig å se i blandinger. Den andre rasen han har i seg er ikke så ofte man ser noe til, han har fargene til denne. Border Collie og Pinscher? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Border Collie og Pinscher? Nesten, Border Collie er rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Nesten, Border Collie er rett Dvergpinscher? men den ser for stor ut til det... Tysk jaktterrier... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 akita eller norsk elghund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Dvergpinscher? men den ser for stor ut til det... Tysk jaktterrier... DP feil, Tysk Jakterrier helt korrekt! Han er altså blanding av Border Collie og Tysk Jaktterrier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 DP feil, Tysk Jakterrier helt korrekt! Han er altså blanding av Border Collie og Tysk Jaktterrier Var han ikke tre raser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LittleLight Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 akita eller norsk elghund? Var den til meg eller Rocket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Var den til meg eller Rocket? Ah, jeg var litt forvirret der noen sekunder, jeg trudde det bare var en hund som man gjettet på.. skjønte ikke hvordan det kunne være terrier i den Mente deg, ja Jeg er nok bare ikke den skarpeste skuffa i kniven. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Ah, jeg var litt forvirret der noen sekunder, jeg trudde det bare var en hund som man gjettet på.. skjønte ikke hvordan det kunne være terrier i den Mente deg, ja Jeg er nok bare ikke den skarpeste skuffa i kniven. Hahaha! Reglene er egentlig at vi bare skal tippe på en hund om gangen, så det var ikke så rart du tenkte det. Jeg bare begynte å tippe på begge jeg. Blir så nysgjerrig når jeg ser sånne bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LittleLight Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2012 Hahaha! Reglene er egentlig at vi bare skal tippe på en hund om gangen, så det var ikke så rart du tenkte det. Jeg bare begynte å tippe på begge jeg. Blir så nysgjerrig når jeg ser sånne bilder. Åh, jeg har kanskje ikke lest trådteksten så godt ... Men ja, norsk grå elghund er en av de 3 rasene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Tre raser: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Saluki, greyhound og dobermann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Hvordan visste du det?? Ene siden er saluki/greyhound-blanding og andre siden er ren dobermann. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Jah hvordan tippe at dobbis var i den, hadde jeg aldri tippet. hvor ser man det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 19. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2012 Jeg tenkte at det var en sletthårssaluki da jeg først så bildet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karma Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 To raser :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 To raser :-) Rottweiler og.. Bullmastiff? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Rottweiler og Rhodesian ridgeback? Nydelig hund btw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts