skilpadde Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2014 Ikke en jeg kjenner i virkeligheten, men fant på nettet, og syntes den var litt morsom Blanding av to raser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 @skilpadde whippet og dachs? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Ikke en jeg kjenner i virkeligheten, men fant på nettet, og syntes den var litt morsom Blanding av to raser. JRT og Corgi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Ikke en jeg kjenner i virkeligheten, men fant på nettet, og syntes den var litt morsom Blanding av to raser. Dachs i den? Evnt drever ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skilpadde Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 den ene rasen er dachs ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Dachs og noe bullegreier da Dachs og staffe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skilpadde Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Nope. Den er i gruppe 2! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Nope. Den er i gruppe 2! Jeg sa jo "noe bullegreier" kan være hvilken som helst av gruppe 2 hundene som har brindle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Første som slo meg var dachs og grand danois, har vært noen sånne blandinger. Utrolig nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skilpadde Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Første som slo meg var dachs og grand danois, har vært noen sånne blandinger. Utrolig nok Stemmer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Noen som klarer å gjette rasen på disse hundene? Alle er av samme rase, dog ingen blanding. Jeg gjentar - disse er renrasede så kun én rase man skal frem til. (Bruker oppsøkte bilder og legger ved link senere) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Åh, er det den derre markiesje ellernoe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Mener det var @ida som viste noen bilder i en eller annen tråd av de hundene? Eller var det noen lignende hunder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Åh, er det den derre markiesje ellernoe? Nope, var usikker på hvor vanskelig denne var (hvor nerd folk her inne er). Men kan gi et lite hint: ikke verdens mest populære rase, men er flere av de her inne. Disse over har en genfeil Mener det var @ida som viste noen bilder i en eller annen tråd av de hundene? Eller var det noen lignende hunder? Hm, forsåvidt ikke kjent for meg så vet ikke Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Nope, var usikker på hvor vanskelig denne var (hvor nerd folk her inne er). Men kan gi et lite hint: ikke verdens mest populære rase, men er flere av de her inne. Disse over har en genfeil Hm, forsåvidt ikke kjent for meg så vet ikke Sent from my iPhone using Tapatalk Da var det ikke denne typen, for de hun viste var no' greske hunder, ingen her inne som hadde og det var ikke genfeil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Da var det ikke denne typen, for de hun viste var no' greske hunder, ingen her inne som hadde og det var ikke genfeil. Nei, det er det ikke samme hundene men gjerne gjett om du har en mistanka om hva det kan være Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Nei, det er det ikke samme hundene men gjerne gjett om du har en mistanka om hva det kan være Sent from my iPhone using Tapatalk Har ikke peiling. Noe kan minne om papillon/phalene, men det må være en enorm genfeil i så fall Alt er jo feil, pels, ører osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Har ikke peiling. Noe kan minne om papillon/phalene, men det må være en enorm genfeil i så fall Alt er jo feil, pels, ører osv Hehe, ser hva du mener, men det er feil Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Kooiker med heftige feil tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Kooiker med heftige feil tenker jeg Nop, men nok en gang godt tippet Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Tipper det er noe form for dvergvekst i bilde? Fargene og halene gjør meg veldig nysgjerrig på hvilken rase det er snakk om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Tipper det er noe form for dvergvekst i bilde? Fargene og halene gjør meg veldig nysgjerrig på hvilken rase det er snakk om Nei, disse hundene ser akkuratt ut som de skal med tanke på størrelse og form Hehe, har jeg overvurdert sonen? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Er det cihuahua? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Er det en krøllhårhund-ish med genfeil? Havanais? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Er det cihuahua? Hva jeg ville tippet, men nope Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts