Marianne&Java Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Picard? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Picard er rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Weeehu Jeg har fortsatt ikke noen blanding, noen andre som kan legge inn bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Er såå fristet til å legge et bilde av Scilos her, bare for å se hva folk tror. Men det er jo litt teit, når det ikke finnes noe fasitsvar :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Er såå fristet til å legge et bilde av Scilos her, bare for å se hva folk tror. Men det er jo litt teit, når det ikke finnes noe fasitsvar :rolleyes2: Legg det ut Så kan vi gjette litt til det evt.kommer et annet bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Gjett i vei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Har du noen ide om hvor mange raser han er blanding av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Har du noen ide om hvor mange raser han er blanding av? Nei, absolutt ikke. Da vi fant han var han alene i verden, og han har ikke fortalt oss noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 (endret) Typisk mannfolk å holde alt inne :rolleyes2: Hmmm,ser Toller og en rase jeg ikke husker navnet på! Irriterende! Edit: Kooiker! Endret 28. August 2011 av LilleZara Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Typisk mannfolk å holde alt inne Hmmm,ser Toller og en rase jeg ikke husker navnet på! Irriterende! Kooiker, ser jeg... Og Toller, da. Er ikke få som spurt om han og Fibi er mor og datter :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Kanskje han bare er blanding a de to? Jeg ser dessverre ikke andre raser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Er det ikke litt dumt og legge ut bilde av han? For da vet du jo aldri hvem som har tippet rett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Kanskje han bare er blanding a de to? Jeg ser dessverre ikke andre raser. Så er det denne fargen, da, og halen! EDIT: Er det ikke litt dumt og legge ut bilde av han? For da vet du jo aldri hvem som har tippet rett.. Joda, det skrev jeg på forrige side. Er bare til noen legger ut noe "ordentlig" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irene86 Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Han her blir nok veldig tricky. 10 kg og blanding av 3 raser: Blir imponert om noen gjetter riktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Pinscher? Fox terrier? Beagle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Gjett i vei! Sånn helt random, så syns jeg faktisk at jeg ser litt tibbe i han og jeg Han her blir nok veldig tricky. 10 kg og blanding av 3 raser: Blir imponert om noen gjetter riktig! Dansk svensk gårdshund? Buhund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Noe mastiff-greier i han? Boxer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 29. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 I scilos ser jeg MYE tibbe...Jeg gjetter tibbe og bc faktisk.. I den andre tenker jeg umiddelbart på jack russel terrier og boxer.Og kanskje litt buhund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte70 Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Den tigrete tenker jeg DSG eller Jack Russel, Engelsk Staffordshire Bullterrier og så et eller annet strihåret Har liten tro på boxer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Så er det denne fargen, da, og halen! Islandsk fårehund! http://tussvoll.com/bilder/Garpur-Av-Tussvoll.gif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irene86 Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 2 av rasene har opphav fra Mexico, og han mangler pels rundt magen og bak albuene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 29. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 2 av rasene har opphav fra Mexico, og han mangler pels rundt magen og bak albuene Mexikans nakenhund! Og 2 andre raser *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irene86 Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Mexikans nakenhund! Og 2 andre raser *ler* Riktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lilli22 Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 (endret) Han her blir nok veldig tricky. 10 kg og blanding av 3 raser: Blir imponert om noen gjetter riktig! Akita? Chihuahua? Redigert: La til Chihuahua Endret 29. August 2011 av Lilli22 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irene86 Skrevet 30. August 2011 Rapporter Share Skrevet 30. August 2011 Chihuahua? Jepp! Moren er xoloitzcuintli og faren er blanding av chihuahua/papillon. Noen flere som har blandinger å legge ut her? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts