Mud Skrevet 15. September 2011 Rapporter Share Skrevet 15. September 2011 Helledussen hun er nydelig! Jeg bare elsker den 'masken' som får henne til å se så rampete ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 15. September 2011 Rapporter Share Skrevet 15. September 2011 :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2011 Denne uka har vi tatt en langhelg ( ) i Hemsedal. Veldig deilig! Hundene løper bare løs og koser seg. Legger inn litt bilder tatt i dag. Hun er nå nesten 12 uker Dette var litt vanskelig å komme seg ut av syns hun.. Er ikke lett når hun følger etter Elwira som bare valser over alle hindringer lett som bare det. Flotte jentene! Lille ulven i skogen Fant deg! Nå har vi gått langt nok mener Mayah. Godt vi snart er hjemme, om ikke måtte vi nok ha sovi i bua der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 21. September 2011 Rapporter Share Skrevet 21. September 2011 Fine de er sammen! Og Mayah har så kul maske! Må bare hilse på dere på søndag altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2011 Fine de er sammen! Og Mayah har så kul maske! Må bare hilse på dere på søndag altså! Vi gleder oss til å hilse på vi og! Blir artig å se nydelige Mana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 7. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Mayah vokser veldig fort! I morgen er hun 14 uker gammel, og nå veier hun 13 kg, og er 45 cm høy. Vi koser oss med turer og tilbringer timesvis ute hver dag. Hun virkelig elsker å springe løs rundt i skogen og fly bajas etter Elwira mellom busker og kratt. Lydighetstreninga jobber vi også med, noe hun syns er morsomt! Vi har trent litt med andre hunder på treningsbanen, og det går supert. Hun er en morsom og livlig hund å jobbe med! Det jeg er mest fornøyd med er at hun syns apportbukken er morsom! Malamuten er ikke kjent for å være en lettlært apportør, så det er en øvelse jeg har jobba mye med, og lagt inn mye lek Her kommer noen bilder tatt i går: (Elwira er ikke så feit som hu ser ut her altså Haha) Rare dyret mitt Til slutt må jeg legge med ett bilde av Mayah som passer på nabogutten mens jeg var barnevakt: :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Så stor og pen hun har blitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Hun vokser seg bare penere og penere synes jeg! Helskjønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Jeg ble så glad da jeg så dere her om dagen, så jeg måtte bare kosemose litt. For Mayah er seriøst den skjønneste "lille" valpen jeg har sett. Jeg kunne nok aldri hatt en malamute selv, men jeg liker å sikle litt på din altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Så fin hun er Like stor som Scilos, jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 7. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Så stor og pen hun har blitt! Ja, syns selvfølgelig hun er nydelig! Nydelig! Mayah sier takk! Hun vokser seg bare penere og penere synes jeg! Helskjønn! Jeg ble så glad da jeg så dere her om dagen, så jeg måtte bare kosemose litt. For Mayah er seriøst den skjønneste "lille" valpen jeg har sett. Jeg kunne nok aldri hatt en malamute selv, men jeg liker å sikle litt på din altså Bare å sikle på mini-mutten min det! Hun setter veldig pris på folk som kommer bort å hilser! Så fin hun er Like stor som Scilos, jo Tipper Scilos er litt gjevnere i kroppen ihvertfall Vesla her er veldig kompakt og nesten litt firkanta ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 7. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Fikk tatt en film av dyra leke. Ikke den beste kvaliteten, men sånn ble den nå: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2011 Herregud og Mayah har vokst siden jeg så henne i sommer Hun begynner og bli skikklig langbent jo og jeg gleder meg til å se både henne og Elwira igjen snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 2. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 I dag er Mayah 4 mnd gammel! De siste ukene har hun utviklet seg veldig, spesielt pelsen er forandret! Hun er en herlig malamutejente som attpåtil har lært seg litt lp. Kanskje hun blir en lydighetsmutte en dag? Om ikke lenge skal vi starte å trene litt blodspor. Blir spennede å se! Her er noen bilder jeg har tatt i dag på morgentur og hjemme hos mamma (beklager kvaliteten..): Litt tidlig å stå opp syns jentene Mayah sitter å venter på Elwira som går litt i sin egen verden Fekting på gulvet Sånn sitter hu når hu skal kose. Løfter begge bena opp og klamrer seg fast til armen Søteste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Og en sånn! Hun er bare verdens søøøøteste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 2. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Iiih! Takk soppen! Der kom det endelig et bra bildet av jenta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Men det er jo mange i bloggen min som du bare kan forsyne deg av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 2. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Men det er jo mange i bloggen min som du bare kan forsyne deg av! Takktakk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Hun er så fin, hun! Også så flink som hun var i Letohallen, lå bare ringside og slappet heeelt av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Herregud så søt Trym var sosialiseringshjelp for 2 sånne på 4 mnd for en liten stund siden, eller kanskje det var SH det, de var ihvertfall større enn Trym og kjempefluffye, jeg måtte bare kosemose ordentlig med dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 2. November 2011 Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 nommin så søøøte hunder da awww Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 2. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2011 Takk takk Jeg syns jo hun er helt herlig Må bare legge inn dette også: Tatt av Soppen. Sånn ser hun ut når hun er sliten og trøtt, ørene rett ut til siden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 6. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2011 Tok film under litt trening i hagen i dag. Hvem sier at malamuter er uegnet til annet enn trekk? Hun er nå 4 mnd (ble det 2. november) og veier nesten 19 kg. Fine lille hunden! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 24. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2011 Litt nye bilder av prinsessa! Mayah er nå rundt 56 cm + og veier 21 kg, kanskje mer Hun blir 5 mnd. 2 desember. Hu er ei skikkelig skravle. Bjeffer så og si aldri, men lager noen merkerlig ule/prate lyder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts