Heidihj Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 I går var jeg og henta denne vesle malamuteføkna. Hun er fra kennel Trap Line, og er etter Trap Line Spirit Thelma (mor) og den franske importen Drogba Okkomut des rives du haut (Pepper, far). Denne jenta har fått navnet Mayah til daglig. Kennelnavnet blir Trap Line Ligthfoot Mayah. Mayah er en tøff liten dame. Etter vi forlot oppdretter i går har det ikke kommet en eneste klagelyd, bare noen ”se på meg daaa”-bjeff. Elwira har også overasket meg stort, og tatt godt imot den nye lille. Veldig deilig for meg å se at de går såpass godt sammen! Slenger med noen bilder av vesla og Elwira. Det er vel ingen grunn til å fortelle hvorfor denne dotten har gått rett i hjertet på oss To trøtte jenter 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 awwwww Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Noe så nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Nydelig Hun der blir nok en flott turkompis etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 :wub: Endelig Heidi Gratulerer med å få henne hjem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Heeeeerreguuuud Så nydelig! Hu blir sikkert ei fin snelle! Skal du bruke henne i trekk og kløv osv eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Så utrolig søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Neeei, såååå søøøøøt! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Rakkern så heeeerlig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Guri så søt! Det nydelige uttrykket daah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayKs Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Gratulerer Hun er bare helt nyyyydelig! :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Aaaaaw, så søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Grattis - og med verdens beste barnepike! Tror ikke man finner no' bedre enn en golden til det, altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 23. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Tusen takk! Ja, hun er en liten søt rakker Nydelig Hun der blir nok en flott turkompis etterhvert Jeg håper det ja! Heeeeerreguuuud Så nydelig! Hu blir sikkert ei fin snelle! Skal du bruke henne i trekk og kløv osv eller? Det blir trekk og kløv som er hovedfokuset ja! Ellers håper jeg vi er så se på en og annen utstilling, også har jeg litt planer om å prøve litt blodspor etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Så vakker liten søtnos <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 23. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Grattis - og med verdens beste barnepike! Tror ikke man finner no' bedre enn en golden til det, altså. Du sier noe Golden er herlige sjeler! Min er noe sær da, men hun er da en golden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Veldig veldig fin ! Og veldig fint at Elwira ikke ville spise opp minien.. Jeg og Nora gleder oss til å komme å besøke nå snart Vi er jo tantene hennes! Tipper Nora vil like å leke med henne også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Ser ut som en søt liten bandit :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Nåååw, herreguud! Gratulerer så masse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Endelig kom hun hjem Heidi gratulerer så mye også så skjønn hun var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Supersøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 23. August 2011 Rapporter Share Skrevet 23. August 2011 Å helledussssssen så nussselig!! Jeg har lyst å kosemose henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 I dag når jeg skulle levere poden i bhg så jeg en sånn liten ramp! Med en høy mann med blå jakke? Kan det være eller finnes det to av de i samme alder i Drammen? Var i parken, kjempesøt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 24. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 I dag når jeg skulle levere poden i bhg så jeg en sånn liten ramp! Med en høy mann med blå jakke? Kan det være eller finnes det to av de i samme alder i Drammen? Var i parken, kjempesøt! I parken på bragernes? Det var ikke Mayah ihvertfall, hun har såvidt fått oppdage litt av gata utenfor her enda (med mindre pappa stjal henne på tur i dag tidlig mens jeg sov. Han er høy med blå jakke haha) Morsomt om det er en gjevnaldrende mutte i nærheten! Finnes nok noen av dem ja. Det har vært så mange kull på østlandet i år (for mange, oppdrettere sitter igjen med flere), så er nok noen ute i gatene og tusler vil jeg tro. Haha, nå sitter hu og trykker på tastaturet med nesa mens jeg skriver. Hun vil jo også trykke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts