MegaMarie Skrevet 25. Juli 2011 Rapporter Skrevet 25. Juli 2011 Her kommer noen bilder fra min ferie på Hemsedal Jeg deltok på agilitykurset med Blondie og bodde i hytte i lag med Benedicte (Cita, Tia og Ikke), Maria (Ella og Opsis) og Ingvild. Så bildene preges mye av kurset og mine leieboere På veien opp hadde jeg med meg Tia fra Bergen Her er noen bilder fra pausen vi tok på Flåm. Tia og Blondie Benedicte sine hunder er skrekkelig ulydige! Ikke og Blondie susser! Blondie sitt tøybur var meget populært! Alle ville teste det ut. Her demonstrerer Ikke hvor liten plass en kelpie kan ta Selv de største prøvde seg! Harly flyr rundt på AG-banen Ops blunker til kamera Ikke og Opsis poserer! Ikke Ikke igjen. Eller er det Talli montro? Ingvild fant en tekanne i skogen. Den måtte inspiseres sier kelpiene. Opsis (jepp, jeg kjenner igjen tenna!) Ikke leker med pinne! Ikke kan være vakker også Opsis smiler, litt, kanskje? Ikke helt.. Hva sier du, Maria? Opsis er retard, eller som Maria kaller det for; "harepus".. :rolleyes2: Mer "harepus" Ser ut som kongen! Retard? Ikke med broderen Harly. Morsomt å se forskjellen! Ops trener LP Benedicte kommer hjem fra vellykket blodsporkurs! Og Cita har bursdag, så da må vi selvfølgelig pine henne med at hun må apportere en pølse! Ikke og Benedicte ser på lydighetskurset
MegaMarie Skrevet 25. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2011 Ikke angriper ballen Tia Ballj! Prøvde å stille opp Ikke. Hun stod veldig pent, helt til Tia kom stormende mot henne. Dette bildet ble tatt like før Tia bumpet inni henne Man kan ikke stå helt korrekt da. Meg with the kelpies Goodnight!
Ane Skrevet 25. Juli 2011 Rapporter Skrevet 25. Juli 2011 Så fint bilde av Cita og Benedicte! Cita er utrolig nydelig Er nok redd det ender opp en labrador her også om noen år...
Guest janson Skrevet 25. Juli 2011 Rapporter Skrevet 25. Juli 2011 Herlige bilder og jeg liker at du får med deg så mye av kelpisene! Ser ut som om dere har hatt det skikkelig trivelig!
Anette Skrevet 25. Juli 2011 Rapporter Skrevet 25. Juli 2011 Fine Neste år skal ingen hunder bli syke! og jeg blir med
Heidihj Skrevet 25. Juli 2011 Rapporter Skrevet 25. Juli 2011 Fine bilder! Også må jeg bare si Benedicte: Sykt at du kan få hu til å apportere pølse, hadde jeg ALDRI fått til med Elwira Haha. Hvor i Hemsedal er det dere er? Var der samma uka, men på hytta opp mot Lykkja
Benedicte Skrevet 25. Juli 2011 Rapporter Skrevet 25. Juli 2011 Elsker det bildet!!! Bildene er veldig flotte
mokken Skrevet 25. Juli 2011 Rapporter Skrevet 25. Juli 2011 Hvor i Hemsedal er det dere er? Var der samma uka, men på hytta opp mot Lykkja Vi var på Mølla Sportell, like nedenfor skitrekket
Caroline Skrevet 25. Juli 2011 Rapporter Skrevet 25. Juli 2011 Elsker det bildet!! Bildene er veldig flotte Hihi, ser ut som hun bumper på halen sin som Tigergutt
MegaMarie Skrevet 26. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juli 2011 Elsker det bildet! Bildene er veldig flotte Hihi, jeg har en serie fra hun ser ballen komme mot seg, til hun hopper opp og tar den, og deretter leker med en Men de andre bildene var ikke så morro. Takk for fine kommentarer Det var en kjempe koselig uke!
Ingvild Skrevet 26. Juli 2011 Rapporter Skrevet 26. Juli 2011 Bildene dine blir alltid så knallfine! Tusen takk for en veldig hyggelig uke, alle sammen. Gøy å få være sammen med så trivelige folk og søte, morsomme og herlige hunder.
edlitam Skrevet 28. Juli 2011 Rapporter Skrevet 28. Juli 2011 Å så mange fine bilder, og ikke minst for noen lekre hunder *drømmeomhundsomermuligtilåbruketilannentenkos*
TonjeM Skrevet 30. Juli 2011 Rapporter Skrevet 30. Juli 2011 Fantastiske bilder! Tusen takk, var kjempemorsomt jo (med kommentarene.. flirte veldig godt av "kongen" og "tigergutt"). Og kelpier er bare vakre de med sine rare fjes!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar