tm100021 Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Oliver er født 01.05.2011. Har var ikke akkurat planlagt, men etter å egentlig ha vært litt ute etter en tispe ble jeg tilbudt en hannvalp fra Tomas Rohlin, og etter å ha sett bilder og film, så falt jeg pladask Etter en laaang og slitsom Danmarks tur, så er Oliver endelig fult og helt min (Og Sophia sin! Ikke verst å være medeier i sin første hun når man er 5 mnd gammel... Fin 5 mnd gave, eh? ) Han er uredd og tøff, frempå men ikke "vill i blikket" mer tankefull. Han trenger ikke tid til å takle ting, men liker å studere rundt seg. Han har vært igjennom mye på flyplassen idag, og takler alt med strak labb, med å sitte oppi baggen og titte rundt seg. Han er veeeeldig glad i folk som løper og barn Føler dette virkelig er rett! Er forelsket Oliver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 GLEDER meg til å møte han inatt og å følge han videre i livet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Fine lille mannen Gleder meg til å tafse på etterhvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 20. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Forøvrig så er navnet hans et utrykk " Bob's your uncle" blir brukt til at "sånn er det bare", oppdretteren ga han det navnet da han er veeeldig fornøyd med han i kullet, og ville gi det navnet til den han følte presenterte oppdrette hans, fordi han bare er en Rollington som han ønsker en Rollington hund skal være Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 så skjønn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Søteste gutten! Og flott at alt løste seg med hjemturen, og som skap-collie-fan så må jeg si at jeg syntes det er fantastisk å høre at det er godt gemytt ute og går! Så gratulerer så MYE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Gratulerer med fine gutten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Gratulerer så mye,han var bare vakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Gratulerer masse! Hvem er han etter? Han er kanskje litt i slekt med Mikkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Gratulerer så mye, høres ut som en kjekk og trygg minikar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 20. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Ja de er i slekt Moren hans (Rollington Perhaps, Perhaps, Perhaps) er etter Rollington Flæskelækker(for et navn ) og Pahlex Dollar N Dime. Hun er broren til uhm. Farfaren til Mikkel, om jeg ikke blander nå På far siden er Milas Lativ Fever faren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Ja de er i slekt Moren hans (Rollington Perhaps, Perhaps, Perhaps) er etter Rollington Flæskelækker(for et navn ) og Pahlex Dollar N Dime. Hun er broren til uhm. Farfaren til Mikkel, om jeg ikke blander nå På far siden er Milas Lativ Fever faren Stemmer som du sier, Rollington Flæskelækker og Rollington Fidusen (Mikkels farfar) kommer fra samme foreldre. Milas Latin Fever, ja, er han på lån fra USA, eller har de kjøpt ham? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 20. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Stemmer som du sier, Rollington Flæskelækker og Rollington Fidusen (Mikkels farfar) kommer fra samme foreldre. Milas Latin Fever, ja, er han på lån fra USA, eller har de kjøpt ham? På lån. Et CACIB til så er han int så skal han tilbake... De har veldig lyst til å kjøpe , men eieren er ikke intr i å selge han (Skjønner godt de vil kjøpe han, han var virkelig herlig.) Og absolutt ikke så ekstremt hode som på amerikaner bildene jeg har sett av han, amerikanerne har en tendens til å klare å få det fremt veldig ekstremt på bildene sine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Så herlig liten kjekkas! Gratulerer så masse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Så søt! Jeg har en aldri så liten skapforelskelse for collien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Fy så nydelig han er En skikkelig kjekkas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Gratulerer med skjønningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Han er nydelig Lill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Gratulerer med søtnosen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Grattis. :wub: Han høres herlig ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 21. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2011 Herregud, så helskjønn da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 21. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2011 Gratulerer så masse til deg og Sophia med ny hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 21. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2011 Han var søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 21. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2011 ÅÅååh, han var nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2011 Gratulerer! Så herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts