Gå til innhold
Hundesonen.no

Grilling på Rena


Raksha

Recommended Posts

30. juli arrangerer vi (tulip, raksha og argyros) grilling på rena. Alle er invitert! Legger dette her da det ikke er et hundetreff, bare sosialt samvært, grilling, skravling og masse masse latter.

Jeg er tom for overnattingsplasser inni huset, men tilgang på bad/kjøkken er det jo, er masse plass til å slå opp telt, og også plass til å parkere biler om noen vil sove i biler, eventuelt om dere bare kommer på dagstur.

Hunder er hjertelig velkomne, men vi respekterer båndtvangen i området og hunder i bånd på tunet så sant ingenting annet er avtalt - vi må også, av hensyn til naboer, begrense bjeffing så mye som overhode mulig. Det er hester her og, når ikke gråtass er her, frittgående høns, greit om alle overlever helga. :lol:

Dato er avklart alt, og ikke mulig å flytte, men blir det en suksess så kan det vel gjentas etterhvert om folk som ikke kan den helga har lyst. :ahappy:

Vi baserer oss på grilling, gjerne litt spleising eller at folk har med egen mat og drikke, og noen bidrar med kull?

Ta med myggspray og stol!

Tar gjerne imot ideer og tips. Håper folk dukker opp og vi får en koselig kveld.

Ps. Tar ikke værforbehold - har stooor presenning vi kan lage "tak" med.

Ps Ps! Husk at jeg har militærleir med skytebaner som nabo her, så skyting (og man hører det godt!) og lavtflyvning med helikopter/fly kan forekomme uten forvarsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Jeg og T kommer med 3 hunder :)

vi drar ned på kvelden. har evt plass i baksetet til noen soniser som bor i oslo ish og vil hjem på kvelden :)

edit: 2 av mine blir nok bare i bilen med åpen dør, men jeg vil ikke la de være hjemme en lang dag alene så de får helle være med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker, men kanskje jeg kommer og da bare med Smula.

Husk nå folkens at dette ikke er et stort område og det er endel dyr der allerede. Ka være lurt å begrense antallet hunder og ikke ha med alle om man ikke må, og samtidig ha med bur slik at de kan settes bort i omganger. Fryktelig mange ukjente hunder i "fri dressur" kan fort bli utrivelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Skulle gjerne vært med men det er jobbing og countryfestival den helgen så det går ikke. Får heller smyge meg innpå når jeg er på veg til finnskogen i slutten av august hvis det passer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig koselig ut, men jeg er ringsekretær den dagen, og er erfaringsmessig helt kaputt etter en dag med jobbing i ringen.

Men, jeg vil veldig gjerne komme en senere gang om det gjentas, for det hørtes veldig fristende ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg skal ikke snakke for noen andre (om jeg husker rett reiser tulip etter helga en gang), men JEG er ihvertfall på Rena helga etter også. :whistle:

Og uka i mellom.. Sant vi tar i mot gjester, Rak? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, skulle så gjerne ha kommet, men innser at jeg har et lite handicap i form av to små barn, mann, et valpekull og et par basenjier ekstra :innocent:

Tror vi må ta et besøk i "roligere" former.

Må allikevel applaudere fantastisk initiativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gleder oss til dere som kommer! :ahappy: Som lokkemiddel får man vel nevne at det er en ganske stor sansynlighet for at en viss bonde dukker opp. :lol:

:frantics: :frantics: :frantics:

Hallooooooooooo! Alle med kamera og god Raksha-beskyttelses-sans: MØT OPP!

Hum uhm... noen som vil være barnevakt/ huspasser/ valpepasser/ basenjipasser den helgen :geek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frantics: :frantics: :frantics:

Hallooooooooooo! Alle med kamera og god Raksha-beskyttelses-sans: MØT OPP!

Hum uhm... noen som vil være barnevakt/ huspasser/ valpepasser/ basenjipasser den helgen :geek:

:lol: :lol: Du må nok få gubben til å bli hjemme med valper og barn altså. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er plassjef på utst. på Karmøy den helgen :getlost:(Og jeg skal en dagstur til Moss på valpeshow på den lørdagen :( )

Ah, upjaktisk. Meeen, er vel ganske stor sansynlighet for at du får møtt han en annen gang da. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...