Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Oslo/Bjerke


Red Merle

Recommended Posts

  • Svar 242
  • Created
  • Siste svar

morsomt! da får jeg jo hilst på deg, jeg er hun som sitter og biter negler med en kelpie på sidelinjen.

vi skal gå lp1 :icon_redface: om vi er enige den dagen om det får vi nå se... :whistle:

Det blir hyggelig! :) Vet ikke hvordan jeg oppfører med utenfor ringen enda, det avhenger av resultatene på Ransäter. Hvis jeg ser veldig "cool" ut, er opprykket allerede i boks, hvis ikke er det intensiv oppvarming. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal. Må jo det. NKK Bjerke er vel "obligatorisk"? :P

Skal bare stille Tara selv, men kommer noen andre Kingwanaer også.

Har ikke meldt på enda, men skal snart. Må bare vente litt til først. Er det ikke slik atman alltid melder på så sent man kan? :lol:

Ooh, gleder meg til å se masse Basenjier igjen :D Bare til å gi beskjed om du trenger handlerhjelp :D

Selv stiller jeg Blondie på Bjerke på lørdag, og papillon spesialen dagen etter som visst nok skal være like ved Bjerke :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg har dobbletbooket meg. Må kanskje droppe det. Eller finne en handler.

Vi skal - og lars er en veldig flink handler - så om du vil kan jeg sikkert spørre han? :) Han kan i allefall vise collie :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 papilloner - og jeg som hadde et lite håp om stor certet :lol: Jaja, vi får se hvordan det går :P

9 munsterlandere, Siri :)

Tusen hjertelig!

Det var jo litt av en konkurranse, Chico er ikke akkurat i toppform, men vi får se hvor bra form jeg får ham i innen den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg spent på om Kovu ble påmeldt? Og Opsis?

Ellie er påmeldt på Lørdag. Og da er det et år siden sist, så det blir veldig spennende. Vi har trent masse masse så hun skal trives bedre i settingen og ikke spenne seg / senke ryggen som hun har gjort før. Så jeg er litt sånn :frantics:, håper så veldig at det går bra! :)

Har så mye nerver for Ellie at jeg ikke orket å melde på Balrog for morroskyld når dommeren ant. ikke liker typen uansett. Må ha hviledag søndagen :lol:

Håper jeg rekker å se Anton og Issi i LP. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg spent på om Kovu ble påmeldt? Og Opsis?

Ellie er påmeldt på Lørdag. Og da er det et år siden sist, så det blir veldig spennende. Vi har trent masse masse så hun skal trives bedre i settingen og ikke spenne seg / senke ryggen som hun har gjort før. Så jeg er litt sånn :frantics:, håper så veldig at det går bra! :)

Har så mye nerver for Ellie at jeg ikke orket å melde på Balrog for morroskyld når dommeren ant. ikke liker typen uansett. Må ha hviledag søndagen :lol:

Håper jeg rekker å se Anton og Issi i LP. :)

Opsis er med, selv om jeg regner med at hun ikke liker henne heller. (Sånn i tillegg til at hun har null pels igjen.)

Håper vakre Ellie slår til! Og jeg kommer på lørdagen også, så får jeg heiet. (Også må jeg jo vise deg den hemmelige veien!)

jeg har en av de :P

12 cardigans, og Amiga er ikke med :aww:

Vi må drive litt detektivarbeid :aww: Sånn går det når Jeanette ikke stiller, da er det ingen som kan finne ut sånt for oss. Issi er ikke junior lenger, er hun? Og jeg troor ikke Ida skal stille, så kanskje muligens at Ops er eneste juniortispe? Da hadde jeg blitt glad da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må drive litt detektivarbeid :aww: Sånn går det når Jeanette ikke stiller, da er det ingen som kan finne ut sånt for oss. Issi er ikke junior lenger, er hun? Og jeg troor ikke Ida skal stille, så kanskje muligens at Ops er eneste juniortispe? Da hadde jeg blitt glad da!

Issi er i åpen ja, hun er jo 2 år :P

Jeg må iallefall få på meg klær jeg ikke mister denne gangen.... :P

Får se om vi blir klare til å gå lp også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...