Mari Skrevet 30. Juni 2011 Rapporter Skrevet 30. Juni 2011 Ja, han brakk en tå, når han var 3 mnd og gikk med stivt bein og en fisefin mine som bare kunne gi navnet ... han manglet bare svarte lærfrakken Allo-allo ! Haha! Jeg håper han hadde en Helga å oppmuntre seg med i det minste. Sier det igjen...Mariiii,det der blir en perfekt match til Fyda Traktordundra og piperenser'n. The dynamic duo. Men altså, om det nå hadde kommet mange nok valper, og om jeg hadde vært gærn nok til å kjøpe valp nå (hello, baby på under et år liksom), og om sambo hadde blitt med på laget, og om om om, så er et jo aldeles ikke sikkert at Ahadi hadde gitt fra seg en sånn bitteliten rynkete framtidig Aawwzawakh* til meg sånn helt uten videre. Jeg har jo aldri hatt lightmynde engang, det virker mye å skulle bite over en erkemynde bare fordi hjertet står over et slag hver gang jeg ser en. * litt fornøyd med den der kjenner jeg. Siter
Ahadi Skrevet 30. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juni 2011 I dag er det dag 59, og ventinga begynner for fullt. Mens vi venter kikker vi på valpebilder av Bani og gleder oss:-) Mari: du finner mailadressen min på siden vår, send en mail om du vil så kan du få komme å hilse på Az etterhvert:-) Mistenker at vi ikke bor langt fra hverandre heller? Grønland? 1 Siter
Guest Peersen Skrevet 30. Juni 2011 Rapporter Skrevet 30. Juni 2011 I dag er det dag 59, og ventinga begynner for fullt. Mens vi venter kikker vi på valpebilder av Bani og gleder oss:-) Mari: du finner mailadressen min på siden vår, send en mail om du vil så kan du få komme å hilse på Az etterhvert:-) Mistenker at vi ikke bor langt fra hverandre heller? Grønland? Ohhh, du Bani var jo bare helt herlig som valp.. synd egentlig at de vokser så fort... Men så er de jo flotte som voksne også da Siter
Wednesday Skrevet 30. Juni 2011 Rapporter Skrevet 30. Juni 2011 ...hjertet står over et slag hver gang jeg ser en. Mer enn grunn nok til å kjøpe en! Siter
TeamTwo Skrevet 30. Juni 2011 Rapporter Skrevet 30. Juni 2011 Oh my, så søte de var som valper! Og nå får vi nok snart se bilder av helt ferske Azawakh'er født i Norge Ang. afrikanske navn på A, her er et lite utvalg, med betydning (Du ba om det ) Jentenavn: Abana - Born on a Tuesday Abeba - Flower Abebi - Asked for girl child Abegbe - We asked for this child to lift her up Abeo - I bring joy Abimbola - Born to be wealthy Abikanile - Listen Adina - Slender (Dette er jo et MUST å bruke ) Akanke - Lovable at first meeting Alake - One to be cuddled Akosua - Given life on Sunday Amina - Peaceful, secure Amonke - You caress her in love if you know her Anuli - Daughter who brings happiness Arria - Thin Asabi - Of special birth Auta - Last born Ayobami - I was blessed with joyfulness Guttenavn: Abassi - God (Gud) Abda - Servant Abeeku - Born on a Wednesday Adebayo - Born in a joyful time Adejola - Feeds on honors Addae - The sun; morning Adunbi - Pleasant Adusa - The thirteenth born (Sånn i tilfelle ) Akiki - Friend Akin - Brave boy Akono - It is my opportunity Amare - Handsome; good looking Ampah - Trust Anane - The fourth son Ankoma - Last born Anum - The fifth born Atu - Saturday born Unisexnavn; Amara - Paradise Ajani - He fights for what is his Adwin - Creative Afua - Given life on a Friday (Alt. Mercy, protection) Adama - Magnificent child Ade - Peak, pinnacle, royal Abelo - Free gift Abayomi - Pleasant meeting; brings joy Assefa - This birth has increased our family Azize - Gorgeous (Alt. Valuable) Masse lykke til, gleder meg til å fortsatt følge med på disse Siter
Ahadi Skrevet 30. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juni 2011 Oh my, så søte de var som valper! Og nå får vi nok snart se bilder av helt ferske Azawakh'er født i Norge Ang. afrikanske navn på A, her er et lite utvalg, med betydning (Du ba om det ) Jentenavn: Abana - Born on a Tuesday Abeba - Flower Abebi - Asked for girl child Abegbe - We asked for this child to lift her up Abeo - I bring joy Abimbola - Born to be wealthy Abikanile - Listen Adina - Slender (Dette er jo et MUST å bruke ) Akanke - Lovable at first meeting Alake - One to be cuddled Akosua - Given life on Sunday Amina - Peaceful, secure Amonke - You caress her in love if you know her Anuli - Daughter who brings happiness Arria - Thin Asabi - Of special birth Auta - Last born Ayobami - I was blessed with joyfulness Guttenavn: Abassi - God (Gud) Abda - Servant Abeeku - Born on a Wednesday Adebayo - Born in a joyful time Adejola - Feeds on honors Addae - The sun; morning Adunbi - Pleasant Adusa - The thirteenth born (Sånn i tilfelle ) Akiki - Friend Akin - Brave boy Akono - It is my opportunity Amare - Handsome; good looking Ampah - Trust Anane - The fourth son Ankoma - Last born Anum - The fifth born Atu - Saturday born Unisexnavn; Amara - Paradise Ajani - He fights for what is his Adwin - Creative Afua - Given life on a Friday (Alt. Mercy, protection) Adama - Magnificent child Ade - Peak, pinnacle, royal Abelo - Free gift Abayomi - Pleasant meeting; brings joy Assefa - This birth has increased our family Azize - Gorgeous (Alt. Valuable) Masse lykke til, gleder meg til å fortsatt følge med på disse Tuuuuuusen takk:-) Mange fine navn der! Det kan nok bli en Adina blandt valpene:-) Kennelnavnet er jo El-Adini, så en El-Adini Adina hadde gjort seg! Siter
Enits Skrevet 30. Juni 2011 Rapporter Skrevet 30. Juni 2011 Amina, Asabi, Auta, Adina - Jentenavn som var fiiine synes jeg Akin, Atu, Anum - Guttenavn jeg synes var fiiine Ade, Ajani, Abelo - unisex som jeg synes var fine Flink TT har vært å finne navn Siter
TeamTwo Skrevet 30. Juni 2011 Rapporter Skrevet 30. Juni 2011 Tuuuuuusen takk:-) Mange fine navn der! Det kan nok bli en Adina blandt valpene:-) Kennelnavnet er jo El-Adini, så en El-Adini Adina hadde gjort seg! Ikkeno' å takke for, det var en fornøyelse Jeg likte også Adina veldig godt, Mange flotte navn å finne! Det var et par som ble med mye pga betydningen, man må jo håpe at de bringer det med seg i egenskapene sine Enits, "Flinke TT" har en fortid som oppdretter av gnagere, og er/var dermed navnenerd Siter
Ahadi Skrevet 3. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Det første Azawakh-kullet har blitt født i Norge. 5 gutter og 3 jenter kom til verden 02.juli. Det ser ut til å stå bra til med hele gjengen og med mammaen:-) 1 Siter
Guest Michellus Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 GRATULERER SÅ MYE Så nydelige de er Siter
Synnikken Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Wow! Såå mange gratulerer så utrolig mye! Gleder meg masse til å følge de fremover Siter
Pingo Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Gratulerer så mye! De ser jo helt skjønne ut! Siter
Guest Peersen Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Ohhhh ! Gratatulerer fra Spania !! Det var jo litt av en gjeng Så fryktelig moro at alt gikk bra Nå har du vel tredobla den norske stammen av azawakh over natta Valpene ser kjempeflotte ut ! Flott jevnt kull. Gratulerer igjen til deg, Emilio og flinke Bani. Nå tenker jeg tante Emi Pemi får litt å stå i med ! Siter
Margrete Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Gratulerer så masse med de skjønne små! Siter
Mari Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 :heart: :heart: :heart: :heart: En til hver! Så utrolig nydelige allerede som blodferske jo! (Det har jeg ikke sett sidenmin egen sønn ) Gratulerer så mye! Jeg flyttet til Trondheim for et par uker siden, så jeg bor ikke lenger i Gamlebyen. Det var litt synd kjenner jeg. Siter
Tøfflus Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Velkommen til verden, små pinnedyr. Må dere vokse dere store og flotte, som deres mor, og gjøre ære på både henne og mennesket hennes Denne tanten gleder seg til å hilse på Siter
AnnikenK Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Gratulerer masse med mange "pinnedyr" Utrolig at noe så lite og klumpete, skal bli til langbeinte og grasiøse hunder Siter
Djervekvinnen Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Åh gratulerer så mye! Flott kull! Siter
TeamTwo Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Skrevet 3. Juli 2011 Gratulerer så mye med det store, fine kullet Og jeg kjenner som Mari, akkurat nå er det litt ergelig at man bor så himla langt unna Siter
Recommended Posts